Το Nissan Pulsar είναι το πρώτο mainstream πεντάθυρο χάτσμπακ της ιαπωνικής φίρμας μετά τη διακοπή της παραγωγής του Almera.
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το Nissan Pulsar είναι το πρώτο mainstream πεντάθυρο χάτσμπακ της ιαπωνικής φίρμας μετά τη διακοπή της παραγωγής του Almera.

Οδηγούμε: Νέο Nissan Pulsar

19.744 Επισκέψεις στο άρθρο (18/9/2014)

Με κύρια όπλα την προσιτή τεχνολογία αιχμής και την ευρυχωρία, το Nissan Pulsar ξαναβάζει την ιαπωνική φίρμα στο παιχνίδι των mainstream χάτσμπακ μικρομεσαίων.

Το Nissan Pulsar είναι το πρώτο mainstream πεντάθυρο χάτσμπακ της ιαπωνικής φίρμας μετά τη διακοπή της παραγωγής του Almera. Η τεράστια εμπορική επιτυχία του Qashqai δικαιολογεί μερικώς την 8ετή απουσία της Nissan από μια mainstream κατηγορία. Από την άλλη, η Nissan είδε ότι έχανε πελάτες, που λιγουρευόντουσαν το Qashqai, αλλά στο δια ταύτα (την ώρα της παραγγελίας δηλαδή) έκαναν πίσω γιατί είτε τους φαινόταν μεγάλο, είτε γιατί κατά βάθος δεν ήθελαν ένα crossover. 
Σήμερα η ιαπωνική φίρμα έρχεται να κλείσει το κενό με το ολοκαίνουργιο Pulsar, το όνομα του οποίου μπορεί να ήταν γνωστό σε άλλες αγορές, (Ιαπωνία, Αυστραλία κ.ά.), αλλά πρώτη φορά λανσάρεται επίσημα στην Ευρώπη. Αλλωστε το νέο Nissan Pulsar σχεδιάστηκε και εξελίχθηκε στην Ευρώπη, ενώ θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Nissan στη Βαρκελώνη. Σύμφωνα με τη Nissan οι βασικοί του ανταγωνιστές είναι το Toyota Auris, το Hyundai i30 και το Kia Cee d. Στόχος είναι οι 64.000 πωλήσεις ετησίως. Το λανσάρισμά του στην ελληνική αγορά θα ξεκινήσει στο τέλος Οκτωβρίου, χωρίς ακόμα να μπορεί να γίνει έστω εκτίμηση για τις τελικές τιμές. Πάντως αναμένεται να είναι περί 15% φθηνότερο από το VW Golf.
Είναι και δείχνει κλασικό χάτσμπακΜε μήκος 4.387 χλστ. το Pulsar βασίζεται στη μικρή πλατφόρμα του ομίλου Renault-Nissan (βλέπε Note), αλλά διαθέτει το μεγαλύτερο μεταξόνιο της κατηγορίας με 2.700 χλστ. Είναι εφοδιασμένο με τους κινητήρες του Qashqai, αλλά κυρίως με την προσιτή τεχνολογία ασφάλειας του τελευταίου (Safety Shield). Οπτικά είναι εμφανές το κοινό – με το Qashqai, αλλά και το X-Trail – σχεδιαστικό DNA. Οι σχεδιαστές δεν πήραν ρίσκα, σε μια κατηγορία που το κοινό δεν είναι ιδιαίτερα δεκτικό σε αυτά. Ξεχωρίζει αμέσως η «V-Shaped» γρίλια της Nissan, όπως και οι προβολείς στους οποίους ενσωματώνονται τα φώτα ημέρας σε σχήμα μπούμερανγκ.
 Μάλιστα το Pulsar, ακολουθώντας το νέο Qashqai, προσφέρεται με προβολείς LED, οι οποίοι φωτίζουν πιο δυνατά, ενώ καταναλώνουν 50% λιγότερη ενέργεια από τους συμβατικούς λαμπτήρες. Από κάποιες γωνίες το Pulsar δείχνει το… ημίψηλο προφίλ του, που σε προδιαθέτει για μια ευρύχωρη καμπίνα.Με τούρμπο κινητήρεςΤο Nissan Pulsar, κινείται από 2 κινητήρες turbo. Συγκεκριμένα, ο γνωστός από το Qashqai 1,2 λτ. DIG-T κινητήρας άμεσου ψεκασμού βενζίνης αποδίδει 115 ίππους στις 4.500 σ.α.λ. και 190 Nm ροπής στις 2.000 σ.α.λ. Ο κινητήρας πετρελαίου των 1,5 λτ. dCi παράγει 110 ίππους στις 4.000 σ.α.λ. και 260 Nm ροπής στις 1.750.- 2.500 σ.α.λ. Συνεχίζοντας την φιλοσοφία του downsizing, οι κινητήρες του νέου Pulsar είναι αφενός υψηλής απόδοσης, αφετέρου διακρίνονται για τις χαμηλές εκπομπές CO2 (94 γρ/χλμ. στο 1,5 dCi και 117 γρ/χλμ. στο 1,2 DIG-T) και την ανάλογη κατανάλωση (3,6 λτ./100 χλμ. για το diesel). Παράλληλα με το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, το βενζινοκίνητο Pulsar θα προσφέρεται επίσης και σε εκδόσεις με το προηγμένο XTRONIC αυτόματο CVT κιβώτιο της Nissan. 
  Η καμπίνα σε κερδίζει με την ευρυχωρία τηςΗ καμπίνα του Nissan Pulsar σχεδιαστικά θυμίζει αρκετά αυτήν του Qashqai, αλλά είναι πιο καμπυλόγραμμο στο πάνω μέρος. Η κεντρική κονσόλα δεν είναι ενσωματωμένη στο ταμπλό, αλλά δείχνει να αποτελεί ξεχωριστό στοιχείο. Μόνο στο πάνω μέρος του ταμπλό υπάρχει μαλακό πλαστικό. Όλα τα υπόλοιπα πλαστικά είναι καλοφινιρισμένα μεν, σκληρά στην αφή δε. Δεν υπάρχει ηλεκτρικό χειρόφρενο, όπως στο Qashqai, αλλά κλασικό. Ωστόσο υπάρχουν αρκετές θέσεις για μικροαντικείμενα στο κεντρικό τούνελ και παντού. 
Στοιχεία όπως το μπουτόν εκκίνησης του κινητήρα, η κεντρική οθόνη αφής και η μικρή οθόνη ανάμεσα στα όργανα, αναβαθμίζουν τη συνολική εικόνα. Το ίδιο συμβαίνει και με το 2ης γενιάς σύστημα NissanConnect, το οποίο συνοδεύεται από μια σειρά χαρακτηριστικών, όπως πλήρη συνδεσιμότητα με smartphones, το Google Send-to-Car, αλλά και πρόσβαση σε πλήθος εφαρμογών. Χάρη στο μακρύτερο μεταξόνιο στην κατηγορία του (2.700 χλστ.), το Pulsar υπόσχεται ευρυχωρία καλύτερη και από μοντέλα της μεσαίας κατηγορίας, όπως φαίνεται και από τα 692 χλστ. του «αέρα» για τα γόνατα των πίσω επιβατών. Ο χώρος αποσκευών είναι επίσης αρκετά μεγάλος, με τον όγκο του να φτάνει στα 385 λτ.
Έμφαση στην άνεση και την ασφάλειαΩραία η θεωρία, αλλά το θέμα είναι τι κάνει το Pulsar στην πράξη. Γι αυτό άλλωστε ταξιδέψαμε στην όμορφη Καταλονία και με αρχή το αεροδρόμιο της Βαρκελώνης κάναμε σχεδόν 300 χλμ. με αμφότερες τις εκδόσεις κινητήρων. Το πρώτο πράγμα που προκαλεί εντύπωση είναι η αίσθηση ευρυχωρίας. Οι χώροι του Pulsar συγκρίνονται με αυτούς μεσαίων μοντέλων, όπως το Ford Mondeo και VW Passat.
Ιδιαίτερα ευπρόσδεκτη είναι η εξαιρετική ορατότητα ειδικά μπροστά, χάρη στο μεγάλο παρμπρίζ και την κάπως υψηλή θέση οδήγησης. Μαλακά πηδάλια και ευελιξία κάνουν με το «καλημέρα» παιχνιδάκι την οδήγηση του Pulsar. Βέβαια οι άνθρωποι της Nissan υποστηρίζουν πως θέλησαν να κοντράρουν το Golf σε ποιότητα κύλισης και φινέτσα. Από τα πρώτα χλμ. φάνηκε πως τα κατάφεραν σε μεγάλο βαθμό. Με εξαίρεση κάποιο αεροδυναμικό θόρυβο από τους μεγάλους πλευρικούς καθρέφτες πάνω από τα 110 χλμ./ώρα, το Pulsar είναι ιδιαίτερα ήσυχο στο ταξίδι, ειδικά στη βενζινοκίνητη έκδοση. Tα καθίσματα έχουν απλά ικανοποιητική πλευρική στήριξη, αλλά είναι άνετα και δεν δείχνουν να κουράζουν. Το πετρέλαιο ακούγεται λίγο περισσότερο, αλλά τραβάει μια χαρά λόγω της ροπής του. 
Πάντως το μακρύ κιβώτιο και στις δύο εκδοχές αμβλύνει τις επιδόσεις εν κινήσει. Στο δεύτερο κομμάτι της διαδρομής, με συνεχείς στροφές, το Pulsar, παρά τη συνεχή βροχή, δεν έχασε πουθενά την αυτοκυριαρχία του. Γέρνει λίγο παραπάνω, μπορεί να μην είναι ιδιαίτερα fun to drive, αλλά, ακόμα και υπό πίεση, στρίβει με υψηλά περιθώρια πρόσφυσης και είναι προβλέψιμα υποστροφικό, καθώς αυτό είναι το ζητούμενο για τον μέσο οικογενειάρχη. Το τιμόνι θα το θέλαμε ελαφρώς πιο συμμετοχικό (αν και στο diesel μεταφέρει μια πιο μεστή αίσθηση), ενώ ο επιλογέας είναι θετικός. Χωρίς να είναι πλαδαρό, σε συντροφεύει ευχάριστα στις καθημερινές μετακινήσεις.Με την τελευταία λέξη της τεχνολογίαςΤο νέο Nissan Pulsar είναι εξοπλισμένο με μια σειρά από χρήσιμες τεχνολογίες, οι οποίες προάγουν την άνεση και την ασφάλεια οδηγού και επιβατών. Το παρόν δίνει φυσικά το γνωστό σύστημα ασφαλείας Safety Shield της Nissan, που αποτελείται από μια «παλέτα» συστημάτων και τεχνολογιών, τα οποία συνδυάζονται, ώστε να προσφέρουν ένα «δίχτυ ασφαλείας» για τον οδηγό και τους επιβάτες. Μεταξύ των συστημάτων που προσφέρονται στο νέο Pulsar είναι το Σύστημα Πέδησης Έκτακτης Ανάγκης (Forward Emergency Braking), το Σύστημα Ανίχνευσης Κινούμενων Εμποδίων (Moving Object Detection) -για πρώτη φορά στην κατηγορία- η Προειδοποίηση Απότομης Αλλαγής Λωρίδας Κυκλοφορίας (Lane Departure Warning) και η Προειδοποίηση Τυφλού Σημείου (Blind Spot Warning). Επίσης προσφέρεται Σύστημα Αυτόματου Παρκαρίσματος, αυτοκαθαριζόμενη κάμερα οπισθοπορείας, Αctive Trace Control (ηλεκτρονικό ελεγχόμενο διαφορικό και σύστημα πλήρους (360ο ) απεικόνισης του περιβάλλοντος χώρου.

To νέο Nissan Pulsar διαθέτει την πιο σύγχρονη τεχνολογία για τα δεδομένα της κατηγορίας του και μάλιστα είναι το πρώτο μοντέλο με Σύστημα Ανίχνευσης Κινούμενων Εμποδίων (Moving Object Detection.)

To νέο Nissan Pulsar διαθέτει την πιο σύγχρονη τεχνολογία για τα δεδομένα της κατηγορίας του και μάλιστα είναι το πρώτο μοντέλο με Σύστημα Ανίχνευσης Κινούμενων Εμποδίων (Moving Object Detection.)

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

BRIDGESTONE TURANZA 6
test center