Τεχνικό: Πώς δουλεύουν οι βαλβίδες σε έναν κινητήρα;
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Τεχνικό: Πώς δουλεύουν οι βαλβίδες σε έναν κινητήρα;

133.834 Επισκέψεις στο άρθρο

Δείτε τι είναι οι βαλβίδες του μοτέρ και πώς λειτουργούν. Τι προτιμάτε, ιμάντα ή καδένα; Ποιες τεχνολογίες θα δούμε στο άμεσο μέλλον;

Τα «πνευμόνια» του μοτέρ!

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

  • Οι βαλβίδες εισαγωγής βάζουν καύσιμο & αέρα στο χώρο καύσης
  • Οι εξαγωγής βγάζουν τα καυσαέρια πλέον στην εξάτμιση
  • Ο εκκεντροφόρος είναι που ανοιγοκλείνει τις βαλβίδες, συνήθως ένας τις ανοίγει & ένας τις κλείνει
  • Υπάρχουν πλέον τεχνολογίες που δεν χρειάζονται εκκεντροφόρους για να ανοιγοκλείνουν τις βαλβίδες

Πέρα από τον στροφαλοφόρο άξονα, τα έμβολα και τους εκκεντροφόρους, ένα από τα πιο σημαντικά κινούμενα μέρη σε κάθε κινητήρα εσωτερικής καύσης είναι οι βαλβίδες εισαγωγής-εξαγωγής. Τι είναι, όμως, οι βαλβίδες και ποιος είναι ο ρόλος τους στη λειτουργία ενός κινητήρα; Στην παρακάτω τεχνική ανάλυση θα αναφερθούμε στις διάφορες αρχιτεκτονικές των κινητήρων εσωτερικής καύσης με βάση τον αριθμό, το πλήθος και τη θέση των βαλβίδων εισαγωγής και εξαγωγής. Επίσης, οι απόψεις διίστανται σχετικά με την επιλογή του «μέσου» μεταφοράς κίνησης ώστε να ανοιγοκλείνουν οι βαλβίδες. Υπάρχει σωστή απάντηση στο δίλημμα «Ιμάντας ή Καδένα»; Πριν περάσουμε στην ανάλυση, ας «θυμηθούμε» κάποιες σημαντικές βασικές πληροφορίες για τις βαλβίδες!

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Toyota
moto