Τα αθλητικά στοιχεία σχεδίασης, η μειωμένη απόσταση από το έδαφος και οι μεγάλοι τροχοί που στο εσωτερικό τους φιλοξενούν αντίστοιχου μεγέθους δισκόφρενα προδιαθέτουν για τον σπορ χαρακτήρα του μοντέλου.

Τα αθλητικά στοιχεία σχεδίασης, η μειωμένη απόσταση από το έδαφος και οι μεγάλοι τροχοί που στο εσωτερικό τους φιλοξενούν αντίστοιχου μεγέθους δισκόφρενα προδιαθέτουν για τον σπορ χαρακτήρα του μοντέλου.

Citroen C4 Cactus... VTS;

23.368 Επισκέψεις στο άρθρο (6/10/2019)

Δείτε την πρόταση ανεξάρτητου σχεδιαστή για την κορυφαία εκδοχή του Citroen C4 Cactus. Θα το δούμε άραγε σε έκδοση VTS;


Το Citroen C4 Cactus στην ανανεωμένη του εκδοχή, άφησε πίσω του μέρος από τον «παιχνιδιάρικο» χαρακτήρα που το καθιέρωσε, υιοθετώντας ένα περισσότερο πολυτελές, αλλά συμβατικό ύφος. Η πιο elegant εμφάνιση φαίνεται πως έδωσε έμπνευση στους ανεξάρτητους σχεδιαστές της X-Tomi Design, οι οποίοι προχώρησαν στη σχεδίαση της «καυτής» Racing εκδοχής του γαλλικού Crossover, που δεν αποκλείεται μάλιστα να λάβει την ονομασία VTS.

Αισθητικά, το C4 Cactus VTS διαθέτει αθλητικά χαρακτηριστικά στο σύνολο του αμαξώματος, σύμφωνα πάντα με την ψηφιακά επεξεργασμένη εικόνα του X-Tomi, με προεξάρχον στοιχείο τον ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα με μεγαλύτερους αεραγωγούς, όπως επίσης και τα LED φώτα ημέρας που παραπέμπουν σε εκείνα του DS 3 Performance των 208 ίππων.

Πέραν αυτού, ανεπαίσθητα τονισμένες εμφανίζονται οι καμπύλες του μοντέλου, που σε συνδυασμό με τους μεγαλύτερους τροχούς και την μειωμένη απόσταση από το έδαφος ολοκληρώνουν το πάζλ των σπορ χαρακτηριστικών του C4 Cactus VTS. Η ταυτότητα του γαλλικού μοντέλου, που δεν είναι άλλη από τα airbumps δεν απουσιάζει από τα πλαϊνά, όντας όμως τοποθετημένη στο χαμηλότερο μέρος του αμαξώματος με σαφώς μικρότερες διαστάσεις.

Όσον αφορά στην «καρδιά» του ισχυρού γαλλικού μικρού θα λέγαμε πως είναι σχεδόν βέβαιη η επιλογή του 1.600άρη THP τετρακύλινδρου turbo βενζινοκινητήρα που συναντούμε στα hothatch του γαλλικού Group –Peugeot 208 GTi, DS3 Performance, Peugeot 308 GTi- με πιθανότερη τη version ισχύος 208 ίππων, χωρίς ωστόσο να αποκλείεται να δοθεί ψήφος εμπιστοσύνης στην έκδοση απόδοσης 165 ίππων (στο 308 GTi αποδίδει 272 άλογα). Για την μετάδοση της κίνησης υπεύθυνο θα είναι ένα μηχανικό κιβώτιο 6 ταχυτήτων, που θα μεταφέρει την κίνηση στους εμπρόσθιους τροχούς, ενώ πληροφορίες αναφέρουν πως υπάρχει πιθανότητα να εφοδιαστεί με Torsen διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, ως δάνειο από το DS3 Performance.

Τέλος, χωρίς να είναι σίγουρη η παρουσίαση μιας τέτοιας έκδοσης -περισσότερο αδύνατη θα τη χαρακτηρίζαμε- οφείλουμε να ρωτήσουμε αν θα θέλατε να δείτε κάτι τέτοιο από την γαλλική φίρμα. Κάτι που θα θύμιζε τις εποχές του Citroen Saxo VTS ίσως... Τι λέτε;

BRIDGESTONE TURANZA 6
moto