Aυτός είναι ο τρόπος που βρήκε η Chevrolet για να βελτιώσει έως και 200% την ψύξη του κινητήρα στα κεντρομήχανα και πισωμήχανα μοντέλα. Διαβάστε πως.
Την νέα της πατέντα για την καλύτερη ψύξη του κινητήρα στην επόμενης γενιάς Corvette C8 κατοχύρωσε η Chevrolet. Η μάρκα απευθύνθηκε στο γραφείο Κατοχύρωσης Δικαιωμάτων των ΗΠΑ και κατοχύρωσε τη νέα της εφεύρεση με τον τίτλο «Τρόπος εισαγωγής αέρα από το καπάκι του χώρου στο οποίο εδράζεται ο κινητήρας» για «αυτοκίνητα με το μοτέρ στο κέντρο ή στο πίσω μέρος».
Οι πληροφορίες αναφέρουν πως η μάρκα έψαχνε έναν τρόπο να βελτιώσει την ψύξη του κινητήρα και με δεδομένο όταν η νέα C8 είναι κεντρομήχανη, κατέφυγε στον εν λόγω τρόπο. Συγκεκριμένα, η πατέντα αποτελείται από ένα γυάλινο μεγάλο καπάκι που έχει στην περίμετρο του ένα διάτρητο πλαίσιο από όπου μπορεί να περνά ο αέρας για να ψύχεται καλύτερα ο κινητήρας. Η μάρκα κάνει λόγο πως στο πλαίσιο αυτό μπορεί να κατασκευαστεί από μαγνήσιο, υλικό το οποίο είναι αρκετά ελαφρύ και ανθεκτικό.
Η General Motors κάνει λόγο πως με αυτόν τον τρόπο η ψύξη του αέρα βελτιώνεται έως και 200% περισσότερο σε σχέση με τους άλλους παραδοσιακούς τρόπους που εφαρμόζονται σήμερα, ενώ ταυτόχρονα η αρχιτεκτονική της πατέντας, επιτρέπει στην μάρκα να μειώσει στην βάρος του αυτοκινήτου και να γίνει πιο γρήγορη η κατασκευή του μοντέλου στις γραμμές παραγωγής της μάρκας.