Τι έγιναν αυτοί οι μικροί διάβολοι που σκότωναν γίγαντες πολλών αλόγων και πολλών δεκάδων χιλιάδων ευρώ σε ευθείες και κυρίως σε στροφές;

Τι έγιναν αυτοί οι μικροί διάβολοι που σκότωναν γίγαντες πολλών αλόγων και πολλών δεκάδων χιλιάδων ευρώ σε ευθείες και κυρίως σε στροφές;

Που πήγαν τα «Σαξόραλλα» σήμερα;

27.075 Επισκέψεις στο άρθρο (18/3/2022)

Γιατί δεν έχουμε σήμερα ένα διάδοχο του 106 Rallye ή του Saxo VTS να γουστάρουμε;

Ποιος δεν θα ήθελε ένα διάδοχο τους σήμερα;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Που είναι τα «Σαξόραλλα» σήμερα; Τι έγιναν αυτοί οι μικροί διάβολοι που σκότωναν γίγαντες πολλών αλόγων και πολλών δεκάδων χιλιάδων ευρώ σε ευθείες και κυρίως σε στροφές; Που είναι τα οδηγοκεντρικά μίνι και μικρά μοντέλα σήμερα;
 
Πήξαμε στα GTI των 300 ίππων με εργοστασιακές ποδιές, αεροτομές, 20άρες ζάντες και διπλά τούρμπο. Πήξαμε στα κυριλέ GTI με τα δερμάτινα καθίσματα και τα σαλόνια από αλκαντάρα.
 
Τα μικρομεσαία GTI έχουν ξεφύγει και θέλουν να γίνουν Porsche, τόσο σε ιπποδυνάμεις, όσο και σε τιμή, αλλά κυρίως σε πολυπλοκότητα και τελικά απώλεια επαφής με τον οδηγό. Γιατί μπορεί το ηλεκτρονικό κόκπιτ με τα launch control, τις ρυθμίσεις αναρτήσεων και κιβωτίου και όλα αυτά τα υπέροχα να είναι καλοδεχούμενα, όμως πιθανώς δεν ανεβάζουν την οδηγική απόλαυση αναλογικά με την τιμή.
 
Στα μικρά GTI οι κατασκευαστές φορτώνουν μέχρι και δίλιτρα τούρμπο μοτέρ για να είναι πάνω από 200 άλογα, έχουν απίστευτα 0-100 και ροπές που θα ζήλευαν σούπερκαρ πριν μερικές δεκαετίες, αλλά οι τιμές είναι στα ύψη, το κόστος συντήρησης επίσης, ενώ και πάλι η πολυπλοκότητα είναι… εμφανής.
 
Σήμερα έχουμε και τα ηλεκτρικά, που πλέον έχουν τους 180-200 ίππους για πρωινό, ενώ η ροπή από το 0 σε κολλάει στο κάθισμα, κάνοντας πλάκα σε πολλές σπορ κατασκευές του παρελθόντος.
 
Πίσω στα πιο «φυσιολογικά» μοντέλα, όταν το Up GTI των 115 ίππων εμφανίστηκε λέγαμε πως ίσως είναι καιρός να δούμε ένα Panda 100 ξανά, όμως το μοντέλο που λείπει πραγματικά είναι το 106 Rallye. Ένα προσιτό, πραγματικά σπορ αυτοκίνητο για χομπίστες οδηγούς που γουστάρουν να στρίβουν, και δεν θέλουν τίποτε περιττό που να αυξάνει κόστος και πολυπλοκότητα. Ένα μοντέλο στην καλύτερη όσο λίγο φορτωμένο ήταν το συγγενές Saxo VTS, ώστε να έχει κάτι περισσότερο από το σπαρτιάτικο Rallye αλλά τίποτε παραπάνω.
 
Γιατί δεν υπάρχουν σήμερα τέτοια αυτοκίνητα; Τα μοτέρ είναι καλύτερα από ποτέ, οι πλατφόρμες και οι αναρτήσεις τους επίσης, και μια έκδοση με έμφαση στην οδήγηση, ένα μοντέλο που θα αφήσει πίσω του ξανά το θρύλο των Rallye θα ήταν απόλυτα καλοδεχούμενο. Πού είναι;
 
Τι λέτε; Θα το θέλατε; Ποιό μοντέλο θα βλέπατε σε έκδοση «Rallye», τι κινητήρα θα θέλατε και μέχρι πόσα εξτρά θα βάζατε για να μην το μαγαρίσετε;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Mercedes
test center