Τι αυτοκίνητα αγόρασαν οι Έλληνες τον Φλεβάρη

5.076 Επισκέψεις στο άρθρο (1/3/2019)

Ποιες μάρκες προτίμησαν οι Έλληνες τον περασμένο μήνα; Πόσα αυτοκίνητα πουλήθηκαν συνολικά και ποιοι είναι οι νικητές στη μάχη της αγοράς αυτοκινήτου στις αρχές του χρόνου; Δείτε πως διαμορφώνεται το Top 10 των εταιρειών σύμφωνα με τα πρωτογενή στοιχεία του υπουργείου Μεταφορών.

Η φετινή χρονιά μπήκε με το δεξί για την αγορά αυτοκινήτου στη χώρα μας, με τις πωλήσεις του Ιανουαρίου να πλησιάζουν τις 9.300 αυτοκίνητα. Το θετικό σερί συνέχισε και τον Φεβρουάριο, που μόλις αφήσαμε πίσω μας, μήνα κατά τον οποίο σημειώθηκε αύξηση των πωλήσεων της τάξεως του 11,1% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.

Κατ΄αρχάς σημειώνουμε πως, σύμφωνα με τα πρωτογενή στατιστικά στοιχεία του υπουργείου Μεταφορών, οι συνολικές ταξινομήσεις επιβατικών μοντέλων για τον Φεβρουάριο του 2019 έκλεισαν στις 7.614 μονάδες. Εξ αυτών οι 4.186 πωλήσεις, ήτοι περί το 55%, αφορούσαν σε ιδιώτες, ενώ το υπόλοιπο 45% (3.428 αυτοκίνητα) σε εταιρικούς πελάτες.

Όσον αφορά στα στατιστικά στοιχεία για την εκάστοτε μάρκα, σημειώνουμε πως, η Toyota κράτησε και αυτό το μήνα τα σκήπτρα των πωλήσεων καταγράφοντας 774 ταξινομήσεις ωστόσο, πίσω της καραδοκεί η Peugeot (σ.σ ήταν δεύτερη και το Γενάρη με 1.028 αυτοκίνητα) με τη μεταξύ τους διαφορά να ορίζεται μόλις στα 40 αυτοκίνητα (744 πωλήσεις). Τρίτη θέση για τη Fiat με 719 ταξινομήσεις, ενώ η πεντάδα κλείνει με τις Volkswagen και Opel που τερμάτισαν τη μηνιαία κούρσα με 702 και 567 πωλήσεις αντίστοιχα.
 

Επόμενος σταθμός οι premium μάρκες, εκεί που η Mercedes-Benz σημείωσε καλύτερη επίδοση τον Φλεβάρη, χωρίς ωστόσο να καταφέρει να πάρει τα ηνία από την πρωτοπόρο για το 2019, Audi. Πιο συγκεκριμένα, η ελληνική αγορά απορρόφησε 282 μονάδες με το «αστέρι», έναντι 242 αυτοκινήτων με σήμα τους τέσσερις κύκλους τον περασμένο μήνα εντούτοις, οι πωλήσεις από την 1η Ιανουαρίου μέχρι σήμερα βρίσκουν μπροστά την Audi στην κούρσα για μόλις 9 μονάδες (613 η Audi, 604 η Mercedes-Benz στο σύνολο της χρονιάς). Εδραιωμένη στην τρίτη θέση η BMW με 167 ταξινομήσεις (350 για το 2019).

Κλείνοντας, αξίζει να αναφέρουμε τη γερή... προσπέραση της βενζίνης στο ντίζελ, με τους Έλληνες καταναλωτές να «ψηφίζουν» το πρώτο καύσιμο σε ποσοστό 63,4%, έναντι του 29,6% του δεύτερου. Επίσης, να πούμε πως, το υπόλοιπο 7% μοιράζεται σε υβριδικά, plug-in υβριδικά και ηλεκτρικά μοντέλα. Τέλος, υπενθυμίζουμε πως, τα παραπάνω στατιστικά στοιχεία είναι πρωτογενή, πράγμα που σημαίνει πως ενδεχομένως να υπάρχουν μικρές αποκλίσεις από τα τελικά αποτελέσματα.
 
Δείτε το Top 10 των εταιρειών όσον αφορά στις πωλήσεις του φετινού Φλεβάρη:
  Μάρκα Ταξινομήσεις
1. Toyota 774
2. Peugeot 744
3. Fiat 719
4. Volkswagen 702
5. Opel 567
6. Hyundai 478
7. Citroen 452
8. Nissan 391
9. Suzuki 345
10. Ford 333

Mercedes
moto