Καδένα «για μια ζωή» ή ιμάντα «που δεν ακούγεται»;
2 Φωτογραφίες »

Καδένα «για μια ζωή» ή ιμάντα «που δεν ακούγεται»;

280.686 Επισκέψεις στο άρθρο

- Ιμάντας: Αθόρυβος και δουλεύει καλύτερα από καδένα όταν είναι κρύο το μοτέρ
- Καδένα: Σχεδόν «αθάνατη», μπορεί να μην την αλλάξεις ποτέ
- Όμως κάνει φασαρία & αυξάνει τις τριβές
- Αν κοπούν θα «καρφώσει βαλβίδες» & πας για επισκευή στο μοτέρ

Να κροταλίζει «σαν παλιό ταξί» ή να θέλει άλλαγμα κάθε 100.000 χλμ.;

Τούρμπο ή κομπρέσορας; Αμεσος ή έμμεσος ψεκασμός; Κίνηση στον εμπρός ή στον πίσω άξονα; Ο χώρος της αυτοκίνησης είναι γεμάτος αντικρουόμενες επιλογές, τις περισσότερες φορές υπάρχουν «οπαδοί» και στα δύο στρατόπεδα, αλλά πάντα ο χρόνος και οι κινήσεις των αυτοκινητοβιομηχανιών αναδεικνύει, εν τέλει, το νικητή. Υπάρχει, όμως, ένα δίλημμα στο οποίο δεν υπάρχει επικρατέστερη επιλογή και σχετίζεται με τον χρονισμό των κινητήρων εσωτερικής καύσης.

Aλλη μια σύγκριση στην αυτοκίνηση με πολλές διαφορετικές απόψεις.

Aλλη μια σύγκριση στην αυτοκίνηση με πολλές διαφορετικές απόψεις.


Ασφαλώς αναφερόμαστε στον ιμάντα και την αλυσίδα χρονισμού (καδένα). Ανεξάρτητα από τον κυβισμό, την κατηγορία στην οποία ανήκει το αυτοκίνητο ή το κόστος κατασκευής, βλέπουμε ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν ακολουθούν τη μία ή την άλλη επιλογή. Σε αυτό το κείμενο θα αναλύσουμε το «ρόλο» των συστημάτων χρονισμού σε έναν κινητήρα, τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της εκάστοτε επιλογής, αλλά και τι συμβαίνει στις πιο «extreme» περιπτώσεις. Ιμάντας ή καδένα λοιπόν; Υπάρχει απάντηση και, αν ναι, ποια είναι;
Συνέχεια του άρθρου >>>
Σελίδα 2Τα υπέρ και τα κατά του ιμάντα και της καδένας
Σελίδα 3Το αυτοκίνητό μου έχει ιμάντα ή καδένα;
Σελίδα 4info: Υπάρχουν και τα γρανάζια
Toyota
test center