Ένα νέο βασικό μοντέλο θα έχει εισέλθει στην αγορά των ΗΠΑ μέχρι το 2022.

Το βασικό χαρακτηριστικό του συγκεκριμένου μοντέλου θα είναι το προσιτό κόστος απόκτησης.

Δεν είναι απολύτως σαφές ποιο στυλ σώματος θα πάρει το προσιτό μοντέλο.

Νέο βασικό μοντέλο της Ford

2.355 Επισκέψεις στο άρθρο (18/4/2019)

Μέρος του παγκόσμιου πλάνου της γνωστοποίησε η Ford, η οποία επιβεβαίωσε πως ένα νέο βασικό μοντέλο θα έχει εισέλθει στην αγορά των ΗΠΑ μέχρι το 2022, το οποίο και θα αντικαταστήσει τα Fiesta, Focus και Mondeo (Fusion για την αγορά των ΗΠΑ).

Σύμφωνα με δηλώσεις του αντιπροέδρου του τμήματος προϊόντων της Ford, Jim Baumbick, τις οποίες επικαλούνται τα μέσα ενημέρωσης του εξωτερικού, το βασικό χαρακτηριστικό του συγκεκριμένου μοντέλου θα είναι το προσιτό κόστος απόκτησης. Έτσι θα καταφέρει να ισοσταθμίσει το κενό που θα αφήσουν τα Fiesta, Focus και Mondeo (Fusion για την αγορά των ΗΠΑ), τα οποία θα κοπούν από την αγορά των ΗΠΑ.
 
Μάλιστα το πλάνο της Ford βασίζεται στο σκεπτικό πως όταν ένα καταναλωτής αγοράσει το βασικό μοντέλο, δεν αποκλείεται στο μέλλον να επιστρέψει και να «εμπιστευτεί» κάποιο πιο ακριβό προϊόν. Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει κάποια αναφορά για το πόσο θα κοστίσει το μοντέλο, ωστόσο για να πάρουμε μία ιδέα η βασική έκδοση του Fiesta στις ΗΠΑ ξεκινά από 14.260 δολάρια.
 
Περισσότερες πληροφορίες δεν ήρθαν στο φως, όμως αν αναλογιστεί κανείς πως οι Αμερικανοί δείχνουν προτίμηση στα pick-up δεν αποκλείεται το νέο αυτοκίνητο να βρίσκεται σε αυτή την κατηγορία. Το σενάριο αυτό κερδίζει αρκετούς πόντους καθώς η χρονολογική σειρά ταιριάζει με το νέο pick-up της Ford που θα τοποθετηθεί κάτω από το Ranger. Ωστόσο, δεν είναι απολύτως σαφές ποιο στυλ «σώματος» θα πάρει το προσιτό μοντέλο.
 
Εκτός από το βασικό και οικονομικά προσιτό μοντέλο, η Ford έχει στα πλάνα της ένα ολοκαίνουργιο crossover το μέγεθος του οποίου θα κυμαίνεται μεταξύ του Edge και του Kuga (Escape  για την αγορά των ΗΠΑ). Θα έχει παρόμοιο μέγεθος με το ηλεκτρικό crossover εμπνευσμένο από τη Mustang, αλλά θα είναι περισσότερο προσανατολισμένο στην απόδοση.
 
Τέλος κατά τη διάρκεια των δηλώσεων του Jim Baumbick έγινε γνωστό πως η εταιρεία θα μειώσει σημαντικά τους κύκλους ζωής των οχημάτων της από το 2020. Η μέση ηλικία του χαρτοφυλακίου των προϊόντων της θα μειωθεί από 5,6 χρόνια σήμερα, σε μόλις 3,3 χρόνια το 2020. Το τελικό πλάνο προβλέπει πως από το 2023 η εταιρεία θα μειώσει το μέσο όρο ζωής οχημάτων στα μόλις τρία χρόνια.

NEO PROACE
skoda