Η έκδοση της δοκιμής έχει ένα πολύ συγκεκριμένο πλεονέκτημα όχι μόνο στα «χαρτιά», αλλά υφίσταται και στην πράξη.

Ο άξονας πολλαπλών συνδέσμων πίσω συνδυάζεται με τις αρετές της έκδοσης ST-Line και τον ισχυρό EcoBoost κινητήρα των 150 ίππων.

Δοκιμή: Ford Focus ST-Line με 150 PS

150.283 Επισκέψεις στο άρθρο (1/9/2019)

Η έκδοση ST-Line του Focus με τον 3κύλινδρο 1.500άρη EcoBoost και το χειροκίνητο κιβώτιο, «φέρνει» μαζί του και έναν άξονα πολλαπλών συνδέσμων πίσω καθιστώντας το ακόμα πιο ξεχωριστό οδηγικά.


Το Focus 4ης γενιάς μας συστήθηκε στις απλές του εκδόσεις ως το κορυφαίο από άποψης οδικής συμπεριφοράς μικρομεσαίο μοντέλο της αγοράς. Η έκδοση που δοκιμάζουμε τώρα δεν είναι κάποια «ειδική» έκδοση του Focus, έχει όμως ένα πολύ συγκεκριμένο πλεονέκτημα όχι μόνο στα «χαρτιά», αλλά υφίσταται και στην πράξη. Ο άξονας πολλαπλών συνδέσμων πίσω συνδυάζεται με τις αρετές της έκδοσης ST-Line και τον ισχυρό EcoBoost κινητήρα των 150 ίππων και μαζί με το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο διαμορφώνουν μια έκδοση που ξεχωρίζει ανάμεσα στην πλούσια και ικανή γκάμα του Focus. Αν στον παράγοντα μπει και η εξαιρετική τιμή των 21.154 ευρώ (σ.σ. μόλις 794 ευρώ περισσότερα έναντι της αντίστοιχης έκδοσης με τον 1.000άρη EcoBoost) τότε μιλάμε για την καλύτερη έκδοση με οδηγοκεντρικά κριτήρια του Focus…
 

Εμφανισιακά η έκδοση ST-Line του Focus παραμένει ίδια σε όλη την γκάμα του, ενσωματώνοντας σπορτίφ σχεδιαστικά στοιχεία και προβάλλοντας ένα έντονα δυναμικό προφίλ στο σύνολό της. Αυτό διαμορφώνεται από τους ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες εμπρός-πίσω, το χαμηλότερο ύψος του αμαξώματος από το έδαφος (κατά 10 χλστ.) τις 17 ιντσών ζάντες αλουμινίου, τα πλαϊνά μαρσπιέ, τη διπλή απόληξη της εξάτμισης και την αεροτομή στο πίσω μέρος.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Toyota
test center