Η είσοδος στο εσωτερικό γίνεται από πόρτες που είναι ευαίσθητες στην αφή.

Η έλλειψη κινητήρα εσωτερικής καύσης δίνει περισσότερο «αέρα» στα πόδια των επιβατών.

Οθόνες 12 ιντσών είναι ενσωματωμένες στα αλεξήλια.

Τo πρωτότυπο του Peugeot e-Legend εμφανίστηκε για πρώτη φορά στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού το 2018.

Το hi-tech εσωτερικό του Peugeot e-Legend

6.801 Επισκέψεις στο άρθρο (26/6/2019)

Τo πρωτότυπο του Peugeot e-Legend εμφανίστηκε για πρώτη φορά στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού το 2018, ωστόσο ακόμα δεν έχουμε τα πλήρη στοιχεία του μοντέλου, τα οποία έρχονται σιγά σιγά στο φως της δημοσιότητας.

Σύμφωνα λοιπόν με τα νέα στοιχεία που έγιναν γνωστά και αφορούν κυρίως το hi-tech εσωτερικό, η είσοδος σε αυτό γίνεται από πόρτες που είναι ευαίσθητες στην αφή και ανοίγουν αυτόματα τοποθετώντας απλά το δάκτυλό στην κολόνα Β. Από κει και πέρα η καμπίνα χαρακτηρίζεται από μια γαλάζια ταπετσαρία που καλύπτει τα καθίσματα, ενώ το concept διαθέτει οθόνες 29 ιντσών στις πόρτες και οθόνες 12 ιντσών ενσωματωμένες στα αλεξήλια. Υπάρχει επίσης μια τεράστια curved οθόνη 49 ιντσών, με τη φίρμα να αναφέρει πως το e-Legend έχει συνολικά 16 οθόνες διαφορετικών μεγεθών.
   
Λόγω του γεγονότος πως το e-Legend είναι ηλεκτρικό, η έλλειψη κινητήρα εσωτερικής καύσης δίνει περισσότερο «αέρα» στα πόδια των επιβατών, καθώς κερδίζεται ο χώρος που συνήθως προορίζεται για τον κινητήρα.
 
Το κεντρικό touchpad που βγαίνει ανάμεσα στα μπροστινά καθίσματα είναι η πύλη σε όλες τις λειτουργίες του αυτοκινήτου, συμπεριλαμβανομένης της αυτόνομης τεχνολογίας επιπέδου 4. Μάλιστα μόλις ο οδηγός αποφασίσει να επιλέξει το αυτόνομο πρόγραμμα οδήγησης το τιμόνι εξαφανίζεται, όπως και τα δύο αλουμινένια πεντάλ, μεγαλώνοντας ακόμα περισσότερο το χώρο. Τότε οι επιβάτες έχουν πλήρη όραση στην 49 ιντσών οθόνη που αναφέραμε νωρίτερα, η οποία μπορεί να χρησιμοποιηθεί για πολλές λειτουργίες.
 
Να θυμίσουμε πως το e-Legend διαθέτει ένα πακέτο μπαταριών 100 kWh που παρέχει αυτονομία κίνησης για 600 χιλιόμετρα και μπορεί μέσα σε 25 λεπτά να φορτιστεί τόσο ώστε να κινήσει το νέο coupe για 500 χιλιόμετρα. 462 άλογα είναι η ισχύς ενώ 800 Nm είναι η ροπή επιτρέποντας στο αυτοκίνητο να φτάσει τα 100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 4 δευτερόλεπτα πριν την τελική ταχύτητα των 220 χλμ./ώρα.
 

Hyundai
vw