Κανένας κίνδυνος παρεξήγησης: παρά την εμφανή οικογενειακή ταυτότητα τα δύο «πρόσωπα» θα είναι εντελώς διαφορετικά. Κι αυτό είναι εφικτό, από την ώρα που επικεφαλής ντιζάιν στην Αudi είναι ο Μαρκ Λίχτ
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Κανένας κίνδυνος παρεξήγησης: παρά την εμφανή οικογενειακή ταυτότητα τα δύο «πρόσωπα» θα είναι εντελώς διαφορετικά. Κι αυτό είναι εφικτό, από την ώρα που επικεφαλής ντιζάιν στην Αudi είναι ο Μαρκ Λίχτε.

Αποκλειστικό: Νέα Audi Q4 Sportback & Audi Q6

34.527 Επισκέψεις στο άρθρο (22/9/2019)

Δύο φορές πιο Qool! H Audi θέλει να προσπεράσει τον ανταγωνισμό με μια νέα ολομέτωπη επίθεση στα SUV. Το κυνήγι θα ξεκινήσει με τα μοντέλα Q4 Sportback και Q6.


Δύο πλατφόρμες, για το ίδιο θέμα: το Q4 Sportback e-tron βασίζεται στο ηλεκτρικό δάπεδο της VW ενώ, η πλατφόρμα του μεγαλύτερου Q6 προέρχεται απευθείας από την Porsche.

Δύο πλατφόρμες, για το ίδιο θέμα: το Q4 Sportback e-tron βασίζεται στο ηλεκτρικό δάπεδο της VW ενώ, η πλατφόρμα του μεγαλύτερου Q6 προέρχεται απευθείας από την Porsche.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Η Audi είναι η μόνη φίρμα εντός του ομίλου VW, η οποία μπορεί να χρησιμοποιήσει όποια ηλεκτρική πλατφόρμα είναι διαθέσιμη. Η μεγαλύτερη προκύπτει μαζί με την Porsche. 

Μπορεί παλιότερα να ήταν κάτι πιο σπάνιο, όμως πλέον τα προβλήματα είναι πιο συχνά και η Audi δυσκολεύεται να βρει ρυθμό. Τη μία στιγμή ήταν η γκρίνια της VW ότι το τεχνολογικό υπόβαθρο δεν ήταν αντάξιο του σλόγκαν Vorsprung Durch Technik («Προβάδισμα μέσω της τεχνολογίας»), την επόμενη ήταν το βαρετό ντιζάιν, μετά ήρθε το σκάνδαλο ντίζελ και κατόπιν το χάος με τα νέα πρότυπα κατανάλωσης WLTP. To αποτέλεσμα είναι: αντί να επιτίθεται με όλες της τις δυνάμεις στη BMW και τη Mercedes, η Audi βλέπει τα πίσω φώτα τους. Την περασμένη χρονιά το Ίνγκολσταντ παρέδωσε 1,81 εκ. οχήματα παγκοσμίως, 3,5% λιγότερα από ότι το 2017. Την ίδια ώρα: η Mercedes ήταν στα 2,31 εκ. οχήματα (+0,9%) και η BMW στα 2,13 εκ. οχήματα (+1,8%).

Πιο πρόσφατα η εικόνα έγινε ακόμα πιο άσχημη: μόνο το Δεκέμβριο του 2018 στην Κίνα υπήρξε πτώση κατά 5,2%, στις ΗΠΑ 15,6% και στην Ευρώπη στο 20,9%.

Και τι κάνει ο Μπραμ Σοτ, ο νέος πρόεδρος της Audi; Η αλήθεια είναι ότι έχει σηκώσει τα μανίκια ψηλά και βγαίνει στην επίθεση. Και είναι γεγονός ότι οι περιορισμένες καινοτομίες αλλά και το ανέμπνευστο ντιζάιν ανήκουν στο παρελθόν.

Ας ξεκινήσουμε από τη γραμμή κίνησης: η Audi είναι η μόνη εταιρεία εντός του ομίλου της VW η οποία μπορεί να έχει πρόσβαση σε όλες τις ηλεκτρικές πλατφόρμες που διαθέτει το group. Είτε πρόκειται για την MEB πλατφόρμα, το αμιγώς ηλεκτρικό δάπεδο που θα χρησιμοποιήσει και το VW ID.3, είτε για το μεικτό δάπεδο που χρησιμοποιεί το σημερινό e-tron και μέχρι την πλατφόρμα PPE της Porsche (Premium Platform Electric). Aπό αυτές τις λύσεις θα προκύψουν έως και 12 νέα μοντέλα.

Κι επειδή η κλάση των SUV είναι εκείνη η οποία ηχεί πιο ευχάριστα στο μέτωπο των πωλήσεων, μεγάλη έμφαση έχει δοθεί σε δύο «soft» εκτός δρόμου οχήματα τα οποία θα τοποθετηθούν ανάμεσα σε Q3-Q5 και Q5-Q7 αντιστοιχα.
Συνέχεια του άρθρου >>>
BRIDGESTONE TURANZA 6
moto