6 φωτογραφίες »

Δοκιμή: Skoda Scala

122.844 Επισκέψεις στο άρθρο (13/3/2020)

Δεύτερο σκαλί: Η έκδοση με τον 1.000άρη κινητήρα των 116 ίππων είναι το δεύτερο σκαλοπάτι στη γκάμα του νέου μικρομεσαίου της Skoda. Kαι πιθανώς το πιο ισορροπημένο.

Όσο περνάει ο καιρός και προχωράει το λανσάρισμα του Scala, παρατηρούμε ότι, αυτό που μας μένει είναι οι ωραίες αναλογίες του. Η Skoda πήρε την ιδέα της Audi και του A3 Sportback για να φτιάξει ένα σχήμα το οποίο ισορροπεί ανάμεσα στο κλασικό χάτσμπακ και στο στέισον βάγκον. Έτσι πετυχαίνει να διατηρεί αυτούσια την πρακτικότητα που θέλει (και που συνεπάγεται το όνομα Skoda εξάλλου) και ταυτόχρονα να μη δείχνει βαρετό το σχήμα του αμαξώματος.

Το έξυπνο τρικ με το μεγάλο, μαύρο γυάλινο τμήμα της πέμπτης πόρτας έρχεται να προσθέσει στιλ ενώ το όνομα της φίρμας γραμμένο ολογράφως και όχι με το σήμα αποτελεί επίσης μια όμορφη πινελιά.

Στην έκδοση 1,0 TSI με 115 ίππους το αυτοκίνητο βγάζει ακριβώς αυτό που περιμένει κανείς διαβάζοντας τις διαθέσιμες επιλογές της γκάμας. Είναι η μεσαία επιλογή, οπότε περιμένεις ότι θα είναι πιο ολοκληρωμένη από ότι η μικρή των 95 ίππων αλλά και χωρίς σημαντικές απώλειες έναντι της παραλλαγής των 1,5 λίτρων, η οποία είναι οπωσδήποτε πιο πλούσια σε αίσθηση. Και αυτή η ισορροπία συνεχίζεται και στην τιμολογιακή πολιτική, όπου η έκδοση των 116 ίππων δείχνει να είναι η πιο καλοζυγισμένη επιλογή.

ΚατΆαρχάς είναι μόλις 1.000 ευρώ ακριβότερη από την επιλογή των 95 ίππων, στον ίδιο εξοπλισμό. Επίσης είναι έξυπνη και η δομή των τριών εξοπλιστικών γραμμών: Active, Ambition και Style. Έτσι, το Scala των 116 ίππων ξεκινά ως χειροκίνητο από τα 17.400 ευρώ και δεν έχει έκδοση Active, η πρώτη επιλογή είναι η Ambition. Mπορείς  να πάρεις όμως Active με DSG και τιμή 17.470 ευρώ. Έτσι έρχονται κοντά οι τιμές: manual με καλό εξοπλισμό ή auto με λίγο πιο basic φόρτωμα έχουν 70 ευρώ διαφορά. Σε γενικές γραμμές πάντως οι τιμές είναι καλές για όσα δίνει το αυτοκίνητο.

Επόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Mercedes
moto