Στο δρόμο τα νέα Audi A3 & SEAT Leon

21.261 Επισκέψεις στο άρθρο (25/7/2019)

Τα νέα Audi A3 και SEAT Leon εθεάθησαν στους δρόμους της Ισπανίας με βαρύ καμουφλάζ, όντας σε φάση δοκιμών εξέλιξης και όπως φαίνεται είναι ίδια με τα αποκλειστικά σκίτσα της κατασκοπείας που σας έχουμε παρουσιάσει.

Τα μικρομεσαία μοντέλα του VW Group συγκεντρώνουν συχνά τα φώτα της δημοσιότητας λόγω της δημοφιλίας τους στις ευρωπαϊκές αγορές. Αυτό το διάστημα ετοιμάζεται μια κατά μέτωπο επίθεση από τον γερμανικό όμιλο στη συγκεκριμένη κλάση αφού μετά το λανσάρισμα του Skoda Scala αναμένουμε την παρουσίαση της νέας γενιάς για τα VW Golf, Audi A3 και SEAT Leon. Με το VW Golf να έχει ήδη αποκαλυφθεί, οι προβολείς πέφτουν στα A3 και Leon, τα οποία και δοκιμάζονται αυτό το διάστημα στους δρόμους της Ισπανίας.

Τα βαριά καμουφλαρισμένα «μουλάρια» των δύο μοντέλων εξελίσσονται σε πραγματικές συνθήκες, ενώ παράλληλα μας δίνουν μια πολύ καλή πρώτη γεύση για τη σιλουέτα τους. Παρά την ασπρόμαυρη «παραλλαγή» και την κακή ποιότητα των εικόνων μπορούμε να δούμε την εμφανή ομοιότητα με τις αποκλειστικές ψηφιακά επεξεργασμένες εικόνες που έχουμε στη διάθεσή μας και σας έχουμε παρουσιάσει ανά καιρούς. Ας δούμε όμως τι ισχύει για το κάθε καινούργιο μοντέλο.

Για την 4η γενιά του SEAT Leon θεωρείται βέβαιη η πιο σπορτίφ σχεδίαση, όπως αυτή είναι έκδηλη από τη νεότερη, ηλεκτρονικά επεξεργασμένη κατασκοπευτική φωτογραφία. Είναι εμφανές ότι το νέο ισπανικό μικρομεσαίο χάτσμπακ μοντέλο θα αλλάξει αρκετά χωρίς όμως ριζικές επεμβάσεις. Η ισπανική φίρμα προσβλέπει σε ένα πιο δυναμικό μοντέλο, το οποίο όμως όλοι θα μπορούν να αναγνωρίσουν ως Leon. Tα νέα εντυπωσιακά και τραβηγμένα στις άκρες φώτα σε συνδυασμό με τη νέα εξάγωνη μάσκα και τον αιχμηρό προφυλακτήρα αποτελούν χαρακτηριστικά στυλιστικά στοιχεία του νέου Leon. Σε συνδυασμό μάλιστα με την αρκετά χαμηλή γραμμή της οροφής τονίζουν περισσότερο το αυξημένο πλάτος, που αναμένεται να έχει το Leon. Σχετικά με τη γκάμα των κινητήρων αναμενόμενη είναι η παρουσία των TSI συνόλων στα 1,0 και 1,5 λτ. με 110 και 150 ίππους αντίστοιχα, καθώς και του 1,6 TDI πετρελαιοκινητήρα. Oι εκδόσεις βενζίνης θα φέρουν ειδικά φίλτρα σωματιδίων ώστε να είναι εναρμονισμένες με τις νέες μεθόδους μέτρησης κατανάλωσης και ρύπων, ενώ οι κινητήρες diesel θα διαθέτουν σύστημα επιλεκτικής κατάλυσης (SCR) με υγρό εξάτμισης Adblue. Η κορυφαία έκδοση CUPRA, η οποία θα παράγεται από τη νέα και ομώνυμη υποδιεύθυνση της SEAT, αναμένεται να έχει απόδοση περί τα 350 άλογα δίνοντας ξανά στο Leon τον τίτλο του ισχυρότερου μοντέλου παραγωγής της SEAT. 

Και η Audi όμως ετοιμάζεται να πρωτοπορήσει με τη νέα γενιά του A3 σε διαφορετικό τομέα. Σύμφωνα με όσα αναφέρουν οι τελευταίες πληροφορίες, στάνταρ με όλες τις εκδόσεις βενζίνης θα είναι το ηλεκτρικό δίκτυο 48 Volt. Αυτό θα φροντίσει για την επέκταση του μετώπου των εκδόσεων με ηλεκτρική υποβοήθηση. Για παράδειγμα: οι κινητήρες, σε κάθε ευκαιρία θα σβήνουν, ώστε να εξοικονομείται καύσιμο. Ταυτόχρονα, ένας μικρός ηλεκτρικός κινητήρας θα δίνει έξτρα δύναμη στις επιταχύνσεις. Kαι οι πετρελαιοκινητήρες όμως θα δεχτούν έξτρα… ηλεκτροδότηση, με τη διαφορά ότι εδώ θα έχουμε έναν κλασικό συνδυασμό μίζας-γεννήτριας και έξτρα σύστημα 12 Volt. Να σημειωθεί ότι στο άμεσο κιόλας μέλλον, οι ντίζελ κινητήρες του A3 θα είναι όλοι δίλιτροι με απόδοση από 136 έως 204 ίππους. Κι ενώ η απόδοση θα είναι αυξημένη συνολικά, η κατανάλωση θα είναι μειωμένη κατά 10% περίπου, γεγονός που για τη βασική έκδοση θα συνεπάγεται μέση τιμή ελάχιστα μόνο πάνω από τα 4 λτ./100 χλμ.. Kι αυτή είναι μια τιμή υπολογισμένη με το νέο κύκλο μετρήσεων WLTP. Τέλος, πολύ πιθανή είναι η προσθήκη μιας έκδοσης με φυσικό αέριο αποτελούμενη από έναν 1.500άρη κινητήρων 130 ίππων.

Κλείνοντας, σημειώνουμε πως η πρεμιέρα του SEAT Leon αναμένεται μέσα στο 2019, ενώ το Audi A3 θα κάνει ντεμπούτο στις αρχές του 2020.

Toyota
test center