2 φωτογραφίες »

To e-tron δεν είναι ένα ακόμα Audi. Eίναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο της πολυτελούς γερμανικής φίρμας.

Δοκιμή: Νέο Audi e-tron

38.640 Επισκέψεις στο άρθρο (20/9/2019)

Υψηλής τάσης: Ο εξηλεκτρισμός της αυτοκίνησης δεν αφορά πλέον το αύριο, αλλά το σήμερα. Η Audi ακολουθεί την τάση και κάνει το πρώτο ουσιαστικό βήμα με ένα τεχνολογικά προηγμένο SUV, που υπόσχεται σοβαρή αυτονομία. Κυρίες και κύριοι, ας υποδεχθούμε το e-tron.


Σχεδιαστικά το e-tron φωνάζει ότι είναι Audi, έχει όμως και χαρακτηριστικές λεπτομέρειες, οι οποίες υποδηλώνουν την μοναδικότητά του.

Σχεδιαστικά το e-tron φωνάζει ότι είναι Audi, έχει όμως και χαρακτηριστικές λεπτομέρειες, οι οποίες υποδηλώνουν την μοναδικότητά του.


Mε μια ματιά
- Το πρώτο αμιγώς  ηλεκτρικό της Audi
- Αεροδυναμικό και high-tech
- 408 ίπποι και quattro
- 0-100 σε 5,6 δλ.
- Θεωρητική αυτονομία  άνω των 400 χλμ.
- Από 84.300 ευρώ

To e-tron δεν είναι ένα ακόμα Audi. Eίναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο της πολυτελούς γερμανικής φίρμας έχοντας σχεδιαστεί μάλιστα εξ` αρχής για αυτό, γεγονός που μειώνει τους σχετικούς περιορισμούς στη δυνατότητα χρήσης μιας και υπόσχεται μια αυτονομία της τάξης των 400 χλμ..

Με την εμπορική επιτυχία που γνωρίζουν τελευταία τα SUV δεν προκαλεί έκπληξη, που η Audi ξεκινά την… ηλεκτρική της πορεία στο σχετικό μέλλον από την συγκεκριμένη κατηγορία οχημάτων. Έκπληξη όμως είναι το ότι η τιμή του δεν είναι ακριβότερη από ένα αντίστοιχο συμβατικό Audi. Έτσι το e-tron είναι διαθέσιμο από 84.300 ευρώ, όταν το Q7 κοστίζει 85.400 ευρώ.

Σχεδιαστικά το e-tron φωνάζει ότι είναι Audi, έχει όμως και χαρακτηριστικές λεπτομέρειες, οι οποίες υποδηλώνουν την μοναδικότητά του:  Γκρι οκταγωνική singleframe μάσκα με ενεργά μάλιστα flaps που ανοίγουν για να οδηγήσουν αέρα στα κανάλια ψύξης, 4 οριζόντια στοιχεία στο κάτω μέρος των LED Matrix προβολέων, οριζόντια ανοίγματα στον πίσω προφυλακτήρα, απουσία εξατμίσεων, πορτοκαλί λογότυπο στο κάλυμμα του βύσματος φόρτισης, έξτρα πορτοκαλί δαγκάνες φρένων και ενιαία πίσω φωτεινή λωρίδα. Μας άρεσαν τα φουσκωμένα εμπρός φτερά και οι τονισμένοι ώμοι στο πίσω μέρος, όπως και ο ιδιαίτερος σχεδιασμός με τα μαύρα στοιχεία στα μαρσπιέ που προσδιορίζει τη θέση της μπαταρίας.

Με έμφαση στην αεροδυναμική
Βασισμένο σε μια εντελώς νέα πλατφόρμα, το μήκους 4,91 μ. e-tron τοποθετείται ανάμεσα στα Q5 και Q7 όντας 270 χλστ μακρύτερο από το πρώτο και 140 χλστ. κοντύτερο από το δεύτερο. Το μεταξόνιο του είναι εντυπωσιακά μεγάλο (2.928 χλστ.) και έτσι η μήκους 2,28 μ. μπαταρία τοποθετείται κάτω και χαμηλά από το πάτωμα ευνοώντας το χαμηλό κέντρο βάρους. Σύμφωνα με την Audi αυτό είναι αντίστοιχο ενός κλασικού οικογενειακού σεντάν αντίστοιχου μεγέθους, ενώ η κατανομή βάρους είναι στο ιδανικό 50-50. Παρότι όλα τα εξωτερικά πάνελ, οι εμπρός θόλοι και πολλά ακόμη μέρη είναι από αλουμίνιο το συνολικό βάρος αγγίζει τα 2.500 κιλά.

Η αεροδυναμική είναι ένας τομέας για τον οποίο σπαταλήθηκαν πολλές ανθρωποώρες. Το αποτέλεσμα δικαίωνει  τους σχεδιαστικές, αφού ο συντελεστής οπισθέλκουσας διαμορφώθηκε στο 0,28 μια κορυφαία τιμή για ένα ογκώδες SUV. Μάλιστα με τους έξτρα virtual καθρέφτες στη μορφή δύο μικρών πτερυγίων με κάμερες, όπως στο μοντέλο της δοκιμής, ο συντελεστής πέφτει 0,27 κάτι που προσφέρει έως και 35 παραπάνω χιλιόμετρα αυτονομίας!

Επόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Mercedes
test center