Οδηγούμε το φρεσκαρισμένο αισθητικά και μηχανικά Opel Astra στους δρόμους γύρω από τη Φρανκφούρτη και σας αναφέρουμε...

Διακριτικό ραφινάρισμα για το πίσω άκρο του Astra. Δεν είναι κακό αυτό. Δε θα νιώθουν άσχημα και οι κάτοχοι του προ ανανέωσης μοντέλου.

Οδηγούμε το ανανεωμένο Opel Astra

37.213 Επισκέψεις στο άρθρο (6/9/2019)

Στη διαρκή και σκληρή πολιορκία της μικρομεσαίας κατηγορίας, το Opel Astra έχει ένα νέο όπλο: τη νέα οικογένεια αποκλειστικά τρικύλινδρων κινητήρων βενζίνης και ντίζελ, από δική της μελέτη και εξέλιξη.


What is new 
- Μικρές αλλαγές στην εμφάνιση
- Εντελώς νέοι κινητήρες
- Έρχεται τέλη Οκτωβρίου

Eίναι τόσο σκληρός ο ανταγωνισμός ειδικά στις πιο hot κατηγορίες, όπως τα μικρομεσαία μοντέλα, ώστε οι εταιρείες δεν έχουν περιθώρια για χρονοτριβή. Ό,τι πιο καινούριο είναι διαθέσιμο στα εργαστήρια, πρέπει να βρίσκει άμεσα το δρόμο προς τη μαζική παραγωγή. Κι αυτό ακριβώς κάνει η Opel για το Astra το οποίο, υλοποιεί αυτήν την περίοδο ένα πολύ ιδιαίτερο λίφτινγκ. Έχουμε συνηθίσει σε αυτές τις ανανεώσεις να βλέπουμε να αλλάζει λίγο το στιλ απ΄έξω και ακόμα λιγότερο οι κινητήρες και τα κιβώτια ταχυτήτων. Εδώ έγινε το αντίστροφο: άλλαξε οριακά η εμφάνιση με νέα μάσκα και φώτα, στοιχεία τα οποία επηρεάζουν θετικά και την αεροδυναμική, ενώ άλλαξε εκ βάθρων όλη η γκάμα των κινητήρων. Ολόκληρη, από την αρχή. Οι παλιοί 1.000άρηδες και 1.400άρηδες έδωσαν τη θέση τους σε σύνολα βενζίνης 1,2 και 1,4 λίτρων καθώς και σε νέους ντίζελ με 1,5 λίτρα. Στόχος ξεκάθαρος να πέσουν οι ρύποι και να πληρούνται οι προδιαγραφές των επόμενων ετών. Βλέπετε, από το 2020, θα έχουν ήδη ξεκινήσει τα όρια των 95 γρ./χλμ. και κάθε απόκλιση θα επιφέρει πρόστιμα.

Η Opel εστίασε λοιπόν σε αυτό και στο πώς θα γλυτώσει τέτοιες ποινές. Γιατί όμως να το κάνει με δικούς της κινητήρες και όχι με εκείνους του ομίλου PSA που είναι πλέον και μητρικός της όμιλος; Ο λόγος είναι στα συμβόλαια. Η Opel είχε ξεκινήσει από καιρό την εξέλιξη των νέων μοτέρ και όταν πριν δυο χρόνια προχώρησε η μεταβίβαση της Οpel στον PSA, είχε ήδη γίνει πολύ δουλειά. Επιπλέον, το Astra, ως προϊόν της GM ήταν συμφωνημένο με συμβόλαια να δώσει τα εν λόγω μοτέρ και σε άλλα μοντέλα των Αμερικανών. Αυτό δε μπορούσε να γίνει με σύνολα του γαλλικού ομίλου λοιπόν. 

Οι νέες επιλογές έχουν μελετηθεί ειδικά για χαμηλές τριβές και χαμηλό βάρος κερδίζοντας έως και 18 κιλά σε κάποιες περιπτώσεις. «Έχουμε αλλάξει τα πάντα, έως την τελευταία βίδα» λέει ο Ματτίας Αλτ, επικεφαλής εξέλιξης κινητήρων στην Opel «και μάλιστα έχουμε χρησιμοποιήσει 100 βίδες λιγότερες».

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Toyota
moto