To πρώτο ηλεκτρικό scooter της SEAT

6.196 Επισκέψεις στο άρθρο (20/11/2019)

Η SEAT παρουσιάζει το 100% ηλεκτρικό πρωτότυπο e-Scooter με αυτονομία 115 χλμ. και σχεδόν 15 ίππους, καθώς επίσης και το νέο πρωτότυπο e-Kickscooter, που αποτελούν τις πρώτες προσπάθειες της μάρκας στο χώρο της μοτοσυκλέτας στα 70 χρόνια της ιστορίας της.


Στο πλαίσιο του 9ου Smart City Expo World Congress, η SEAT παρουσίασε το πλήρως ηλεκτρικό πρωτότυπο e-Scooter με ένα συμπαγή σχεδιασμό που βασίζεται σε στιλιζαρισμένα γεωμετρικά σχήματα. Η τελική έκδοση της μοτοσυκλέτας θα κυκλοφορήσει στην αγορά το 2020 και θα είναι διαθέσιμη τόσο για ιδιώτες όσο και για υπηρεσίες στόλων κοινής χρήσης. Αναλυτικότερα, η μάρκα έχει μία συμφωνία συνεργασίας με τον κατασκευαστή scooter Silence, με έδρα τη Βαρκελώνη, που θα κατασκευάζει τα e-Scooter στις εγκαταστάσεις του στο Molins de Rei που βρίσκεται ανάμεσα στη Βαρκελώνη και το Martorell.

Στο τεχνικό κομμάτι, το πρωτότυπο e-Scooter είναι εξοπλισμένο με έναν κινητήρα ισχύος 7 kW, με στιγμιαία μέγιστη ισχύ 11 kW (14,8 ίππους), που ισοδυναμούν με την ισχύ ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης 125 κ.εκ. και το οποίο διαθέτει στιγμιαία ροπή κινητήρα 240 Nm. Το scooter έχει σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοινώθηκαν μέγιστη ταχύτητα τα 100 χλμ./ώρα και επιταχύνει από στάση στα 50 χλμ./ώρα σε μόλις 3,8 δευτερόλεπτα. Επιπλέον, η οδηγική αυτονομία με μία φόρτιση φτάνει τα 115 χιλιόμετρα, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της δοκιμής WMTC.

Η μπαταρία μπορεί να αφαιρεθεί και να φορτιστεί εύκολα σε οικιακούς ή σε δημόσιους σταθμούς φόρτισης με ένα εκτιμώμενο κόστος για όλους τους πελάτες μόλις 0,70 ευρώ για κάθε 100 χιλιόμετρα. Επίσης, το πρωτότυπο e-Scooter έχει επιπλέον αποθηκευτικό χώρο για δύο κράνη κάτω από το κάθισμα, είναι συνδεδεμένο και οι χρήστες μπορούν να ελέγξουν το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας ή την τοποθεσία μέσω μίας εφαρμογής στο κινητό.

Η εταιρεία παρουσίασε επίσης ένα πρωτότυπο της νέας γενιάς e-Kickscooter στο Smart City Expo World Congress. Αυτή η νέα έκδοση φτάνει μέχρι και τα 65 χλμ. αυτονομίας, διαθέτει δύο ανεξάρτητα συστήματα πέδησης και πολύ μεγαλύτερη χωρητικότητα μπαταρίας που φτάνει τα 551 Wh.

Κλείνοντας, αξίζει να αναφερθεί πως, η εταιρεία παρουσίασε ένα πιλοτικό πρόγραμμα σε συνεργασία με την Ισπανική Αρχή Κυκλοφορίας που επιτρέπει στα αυτοκίνητα να επικοινωνούν με τους φωτεινούς σηματοδότες και τους πίνακες μηνυμάτων στους αυτοκινητόδρομους σε πραγματικό χρόνο, με κύριο σκοπό τη βελτίωση της κυκλοφοριακής ροής και της οδικής ασφάλειας.

Hyundai
vw