To ΜcLaren P1 του 2013.

Νέο υβριδικό από την McLaren

1.539 Επισκέψεις στο άρθρο (5/12/2019)

Τα ηλεκτρικά δεν αποτελούν προτεραιότητα για την φίρμα αλλά την ίδια στιγμή η McLaren πιστεύει πως τα plug-in υβριδικά αποτελούν μια σπουδαία λύση.


H ΜcLaren μπήκε στο μονοπάτι των υβριδικών το 2013 με την αποκάλυψη του plug-in υβριδικού P1, ωστόσο τα τελευταία χρόνια δεν σταματά να αναφέρει πως η ηλεκτρική τεχνολογία δεν είναι αρκετά ανεπτυγμένη για να υιοθετηθεί σε αυτοκίνητα πολύ υψηλών επιδόσεων, χωρίς να γίνουν συμβιβασμοί.

Τα ηλεκτρικά λοιπόν μπορεί να μην αποτελούν προτεραιότητα για την μάρκα αλλά αυτό δεν σημαίνει πως η McLaren δεν μπορεί να λανσάρει μια ολόκληρη γκάμα από υβριδικά μοντέλα. Ο Mike Flewitt, σε συνέντευξή του, αποκάλυψε πως η επόμενης γενιάς πλατφόρμα θα κάνει ντεμπούτο την επόμενη άνοιξη όταν και θα έρθουν στο φως τα πρώτα στοιχεία για το υβριδικό κινητήριο σύνολο. Το πρώτο αυτοκίνητο θα λανσαριστεί πριν τα τέλη του 2020 και μέχρι το 2024, η McLaren σκοπεύει να έχει αποκτήσει μια ολόκληρη γκάμα από plug-in υβριδικά μοντέλα.

Ένα από τα αυτοκίνητα που βρίσκονται στην ατζέντα της φίρμας είναι ένα supercar που θα μπορεί να πετυχαίνει το 0-96χλμ./ώρα σε 2,3 δευτερόλεπτα, κάτι που θα το κάνει τρία δέκατα γρηγορότερο από το P1. Θα έχει επίσης σύστημα τετρακίνησης αποτελούμενα από έναν κινητήρα καύσης στον πίσω και ένα ηλεκτρικό μοτέρ στον εμπρός άξονα.

Σύμφωνα με τον Flewitt, το βάρος των υβριδικών θα αυξηθεί μόνο κατά 30 περίπου κιλά σε σχέση με τα μοντέλα με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης και έτσι η McLaren δεν θα έχει πρόβλημα να προσφέρει εξίσου μεγάλες δυνατότητες στα μοντέλα αυτά.

Όσον αφορά τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, παρά τις φήμες που ήθελαν τον twin-turbo V8να λαμβάνει το χρίσμα, οι πληροφορίες κάνουν λόγο πως η McLaren αναπτύσσει έναν νέο V6 για να ταιριάξει με το ηλεκτρικό της σύστημα.
 

BRIDGESTONE TURANZA 6
test center