" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  20/3/2006

Δοκιμάζουμε το νέο 4θυρο Civic

Ημερομηνία δημοσίευσης: 20/3/2006
Το νέας γενιάς Honda Civic είναι επιτέλους εδώ και με τη σχεδίασή που υιοθετεί-ειδικά στο εμπρός μέρος-ρίχνει το γάντι "κατάμουτρα" στον ανταγωνισμό. Ειδικά για το 2006, το νέο μοντέλο της ιαπωνικής εταιρείας αναμένεται μάλλον να είναι το «πρόσωπο» της χρονιάς.




Η αποδοτική λειτουργία του κινητήρα και το υψηλό επίπεδο αισθητικής είναι τα βασικά στοιχεία του νέου 4θυρου Civic. Στο μπροστινό του μέρος ξεχωρίζει το επιθετικό όσο και μοντέρνο look, στοιχεία που συναντάμε και στο πίσω άκρο με το περισσότερο «αμερικάνικο» ύφος. Το εξωτερικό design βασίζεται σε χυτές γραμμές και υπάρχουν τμήματα, τα οποία μοιάζουν να έχουν σχεδόν ρευστή μορφή, όπως ο εμπρός προφυλακτήρας, τα φτερά κ.λ.π. Στο εσωτερικό, οι διαθέσιμοι χώροι για τους επιβάτες, τόσο μπροστά όσο και πίσω, είναι μεγαλύτεροι από αυτούς του προηγούμενου μοντέλου, ενώ ο χώρος αποσκευών βρίσκεται στο μέσο όρο της κατηγορίας (389 λίτρα). Ιδιαίτερη είναι και η εμφάνιση του ταμπλό. Μοντέρνα αισθητική και καλή ποιότητα υλικών συνθέτουν τον εργονομικό πίνακα οργάνων.

Κάτω από το καπό του νέου Civic βρίσκεται και ο κινητήρας στον οποίο η Honda φαίνεται πως στηρίζει πολλά. Η μονάδα των 1,8 λίτρων ξεχωρίζει για τη γραμμικότητα και την αποδοτική λειτουργία σε όλο το φάσμα των στροφών. Η συνεργασία με το χειροκίνητο 6τάχυτο κιβώτιο είναι αρκετά καλή, στοιχείο που χαρίζει στο Civic αξιοπρεπείς επιδόσεις (0-100 χλμ σε 9,0 και τελική ταχύτητα που φτάνει τα 200 χιλιόμετρα).

Τέλος, από την κίνηση του νέου 4θυρου Civic στο δρόμο μείναμε ικανοποιημένοι. ¶νεση και ευχάριστη ποιότητα κύλισης είναι τα βασικά χαρακτηριστικά, χωρίς το στήσιμο του μοντέλου να προδιαθέτει ιδιαίτερα για γρήγορη οδήγηση. Οι επιβάτες του νιώθουν ανά πάσα στιγμή ασφάλεια και σιγουριά, χωρίς να χρειάζεται να ανησυχούν για πιθανά φαινόμενα υπερστροφής. Η αίσθηση του τιμονιού είναι καλή και τα φρένα είναι ικανοποιητικά.

Αναλυτική δοκιμή του νέου 4θυρου Honda Civic μπορείτε να διαβάσετε στο Auto Τρίτη που κυκλοφορεί στις 21 Μαρτίου.


Εξοπλισμός - Τιμές Honda
Civic
Αερόσακος οδηγού/συνοδηγού /
Πλευρικοί αερόσακοι
Αερόσακοι οροφής
ABS
Antispin/ESP
Υποβοηθούμενο τιμόνι
Ηλεκτρικά παράθυρα (Ε/Π) /
Κεντρικό κλείδωμα
Ηλεκτρικοί καθρέφτες
Air condition -
Ηλεκτρονικός κλιματισμός
Ηχοσύστημα
Ζάντες
Προβολείς ομίχλης
   
Tιμή (ευρώ) 21.990
Έκδοση 1,8 LS
** : Στάνταρτ, : Προαιρετικά, - : Δεν διατίθεται

Τεχνικά Χαρακτηριστικά - Επιδόσεις - Διαστάσεις Honda
Civic
Κυβισμός (κ. εκ.) 1.799
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) 142/6.310
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 180/4.240
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 9,0
60-100 χλμ/ώρα (δλ.) 11,8
80-120 χλμ/ώρα (δλ.) 16,9
Τελ. Ταχύτητα (χλμ./ώρα) 200
Φρένα 100-0 χλμ./ώρα (μ.) 41,6
Mέση κατανάλωση (λίτρα/100 χλμ.) 6,6
   
Διαστάσεις ΜxΠxY (χλστ.) 4.545X1.750X1.435
Μεταξόνιο (χλστ.) 2.700
Βάρος (κιλά) 1.224
Χώρος αποσκευών (λίτρα VDA) 389



περισσότερα »

TEST - Τελευταία νέα

4 «μυστικά» για το νέο Ford Puma (+videos)

Τότε θα δούμε το «καυτό» Yaris

Nέα Jaguar XE Reims Edition

Νέα έκδοση Sport Line του Honda Civic

Η κίνηση στους δρόμους

Διαρροή της νέας Mercedes GLA

Τεράστιο το ευρωπαϊκό εργοστάσιο της Tesla

Φορτσάρει με «πράσινα» μοντέλα η Jeep

Impreza WRX δυναμίτης στα 550 άλογα

Burnout πάνω σε φορτηγό

Καταπονείται το Ι.Χ. από τα σαμαράκια; (vid)

T.50: Με ανεμιστήρα και τέρμα αεροδυναμικό

Εκχιονιστικό Audi A4 σε τιμή χώμα!

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

NISSAN: X-Trail με φουλ χώρους & καλή τιμή

RENAULT: All-new Renault CLIO. The best Clio ever! Ανακαλύψτε το...

MITSUBISHI: Οδήγησε τα όλα & αγόρασε από 10.240€

RENAULT: Δωρεάν Χειμερινός Έλεγχος

Δες: Τα ελαστικά της Γιουβέντους !

Σφακιανάκης επιλογές: 1.000€ επιδότηση ανταλλαγής

περισσότερα »