" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  30/5/2006

Πρώτη δοκιμή 159 S/Wagon

Ημερομηνία δημοσίευσης: 30/5/2006
Μπορεί το αγοραστικό κοινό στη χώρα μας να μην είναι τόσο εξοικειωμένο με την ιδέα απόκτησης ενός στέισον βάγκον αυτοκινήτου, αλλά με τέτοιες δημιουργίες, όπως είναι η νέα 159 Sportwagon, σίγουρα πολλοί οικογενειάρχες θα… αναθεωρήσουν τις απόψεις τους!





Όχι μόνο γιατί το ντιζάιν της νέας Ιταλίδας καλλονής είναι, με μια μόνο λέξη, εντυπωσιακό, αλλά πολύ περισσότερο, γιατί η Alfa Romeo κατάφερε να συνδυάσει σε ένα οικογενειακό αμάξωμα την υψηλή ποιότητα κατασκευής, τους άνετους χώρους και τη σπορτίφ οδική συμπεριφορά. Τι άλλο δηλαδή να ζητήσει κανείς από ένα στέισον βαγκον όχημα; Ύστερα από τη δοκιμή που κάναμε στη νέα 159 Sportwagon, είμαστε σε θέση να σας πληροφορήσουμε ότι μείναμε ικανοποιημένοι σε όλους τους τομείς, καθώς το αυτοκίνητο βάση της πληρότητας των προδιαγραφών, αναμένεται να ταρακουνήσει τα νερά της κατηγορίας.

O εσωτερικός διάκοσμος σε κερδίζει με τις σύγχρονες σχεδιαστικές γραμμές του, τα πολύ καλά υλικά κατασκευής του και τη σωστή εργονομία. Είναι αυτούσιος βέβαια με αυτόν της σεντάν έκδοσης…Ο χώρος αποσκευών έχει πλήρως εκμεταλλεύσιμο σχήμα, ο όγκος του όμως (445 λίτρα) κινείται στο μέσο όρο της κατηγορίας. Συγκριτικά με τη σεντάν 159, προσφέρει μόλις 40 επιπλέον λίτρα αποθηκευτικού όγκου. Όσον αφορά στους διαθέσιμους χώρους για τους επιβάτες, 2 ενήλικα άτομα θα μεταφερθούν με άνεση στο πίσω κάθισμα της Sportwagon, ακόμα και αν το ανάστημά τους υπερβαίνει το μέσο όρο.

Στο δρόμο, η βενζινοκίνητη έκδοση των 2,2 λίτρων, που είχαμε στη διάθεσή μας κατά τη διάρκεια της δοκιμής, έδειξε να αποδίδει καλύτερα στις μεσαίες και υψηλότερες στροφές, με αποτέλεσμα η κάλυψη μεγάλων αποστάσεων να γίνεται γρήγορα και χωρίς κόπο. Το μοτέρ των 2,2 λίτρων αποδίδει 185 ίππους στις 6.500 στροφές και ροπή 230 Nm στις 4.500 στροφές. Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 9,8 δλ., ενώ για την επιτάχυνση από τα 60 στα 100 χλμ./ώρα (με 4η σχέση) και για τα 80-120 χλμ./ώρα (με 5η σχέση) απαιτούνται 8,1 δλ. και 11,6 δλ. αντίστοιχα. Για την ακινητοποίηση της 159 Sportwagon από τα 100 χλμ./ώρα χρειάζονται 40,3 μέτρα. Όσον αφορά στην ανάρτηση, αν και σχετικά σφιχτή, δεν κουράζει, αντιθέτως, σε κλειστές στροφές του οδικού δικτύου συγκρατεί πολύ καλά το αμάξωμα στο δρόμο δίχως πλεύσεις ή απότομες αλλαγές φορτίου. Σύστημα διεύθυνσης και φρένα «κλέβουν» για μια ακόμα φορά τις εντυπώσεις.

Η τιμές της 159 Sportwagon 2.2 JTS ξεκινούν από τα 35.700€ (Progression) και φτάνουν τα 37.200€ (Distinctive). O εξοπλισμός είναι πλήρης και περιλαμβάνει (έκδοση Progression): 7 αερόσακους (οδηγού-συνοδηγού, πλευρικούς, οροφής τύπου «κουρτίνας» και γονάτων οδηγού) σύστημα ευστάθειας VDC, σύστημα Hill Holder, ABS, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω, ηλεκτρικούς καθρέπτες, μπουτόν εκκίνησης κινητήρα, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ρυθμιζόμενο σε δύο διευθύνσεις τιμόνι, ρυθμιζόμενο σε ύψος κάθισμα συνοδηγού, διαιρούμενο πίσω κάθισμα (60/40), διζωνικό κλιματισμό, προβολείς ομίχλης, δερμάτινο τιμόνι και λεβιέ ταχυτήτων, radio-CD, trip computer, πίσω υποβραχιόνιο με θήκη για σκι και ρεζέρβα κανονικών διαστάσεων (μεταλλική ζάντα). Η έκδοση Distinctive διαθέτει ότι και η Progression με επιπλέον χειριστήρια ηχοσυστήματος στο τιμόνι, ζάντες 16’’ ελαφρού κράματος με ελαστικά 215/55, cruise control, επενδύσεις Alfatex, πακέτο ορατότητας (αισθητήρες βροχής, φώτων, ηλεκτροχρωμικό καθρέπτη) μπάρες οροφής αλουμινίου, και ρεζέρβα με ζάντα ελαφρού κράματος.


Εξοπλισμός - Τιμές Alfa Romeo
159 2.2 Sportwagon JTS
Αερόσακος οδηγού/συνοδηγού /
Πλευρικοί αερόσακοι
Αερόσακοι οροφής
ABS
Antispin/ESP /
Υποβοηθούμενο τιμόνι
Ηλεκτρικά παράθυρα (Ε/Π) /
Κεντρικό κλείδωμα
Ηλεκτρικοί καθρέφτες
Air condition -
Ηλεκτρονικός κλιματισμός
Ηχοσύστημα
Ζάντες
Προβολείς ομίχλης
   
Tιμή (ευρώ) 35.700
Έκδοση Progression
** : Στάνταρτ, : Προαιρετικά, - : Δεν διατίθεται

Τεχνικά Χαρακτηριστικά - Επιδόσεις - Διαστάσεις Alfa Romeo
159 2.2 Sportwagon JTS
Κυβισμός (κ. εκ.) 2.198
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) 185/6.500
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 230/4.500
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 9.8
60-100 χλμ/ώρα (δλ.) 8.1
80-120 χλμ/ώρα (δλ.) 11.6
Τελ. Ταχύτητα (χλμ./ώρα) 220
Φρένα 100-0 χλμ./ώρα (μ.) 40.3
Mέση κατανάλωση (λίτρα/100 χλμ.) 9.5
   
Διαστάσεις ΜxΠxY (χλστ.) 4.660x1.828x1.425
Μεταξόνιο (χλστ.) 2.700
Βάρος (κιλά) 1.540
Χώρος αποσκευών (λίτρα VDA) 445



περισσότερα »

TEST - Τελευταία νέα

4 σημάδια που «φωνάζουν» αλλαγή ελαστικών

Προαιρετικές μα value for money

Εξαφάνισε μόνος σου τις γρατζουνιές

«Καπνίζει» το diesel σου; (vid)

Η κίνηση στους δρόμους

8 ρομαντικοί προορισμοί για υπέροχο φθινοπωρινό 3ήμερο !

Πρώτη επαφή: Νέο Toyota Yaris (+videos)

Νέα BMW M3 προ των πυλών

VW ID.3 VS Hyundai Kona electric

Δοκιμή: Citroen C5 Aircross

Νέο Volvo XC40 Recharge

To νέο Audi RS3;

Ακάλυπτο το ΜΙΝΙ John Cooper Works GP

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORD: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά. Πηγή ΣΕΑΑ

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »