" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  14/7/2006

Δοκιμάζουμε το Seat Leon 1.4

Ημερομηνία δημοσίευσης: 14/7/2006
Με το νέο κινητήρα των 1,4 λίτρων (85 PS), η μικρότερη εκδοχή του Leon, διατηρεί τα πολύ καλά χαρακτηριστικά -που αφορούν στην οδική συμπεριφορά- της μεγαλύτερης έκδοσης των 1,6 λίτρων. Οι επιδόσεις είναι υποδεέστερες, όπως είναι φυσικό, αλλά απόλυτα ικανοποιητικές για τον κυβισμό.




Αν λοιπόν εξαιρέσει κανείς τις διαφορές στις επιδόσεις, η μικρή έκδοση του Leon με τον κινητήρα των 1,4 λίτρων, δεν διαφέρει ουσιαστικά σε σχέση με αυτή των 1,6 λίτρων με τους 102 ίππους. Έτσι το «μικρό» Leon παρουσιάζει μια εξαιρετικά ισορροπημένη -και τηρουμένων των αναλογιών σπορτίφ- συμπεριφορά, που δεν πρόκειται να προβληματίσει σε καμία περίπτωση. Τα επίπεδα πρόσφυσης είναι ιδιαίτερα υψηλά, η αίσθηση του συστήματος διεύθυνσης εξαιρετική, όπως και η αποτελεσματικότητα των φρένων και η άνεση της ανάρτησης ικανοποιητική.

Ας δούμε, λοιπόν, τις διαφορές στις επιδόσεις, που φυσιολογικά υπάρχουν, καθώς οι δύο εκδόσεις έχουν διαφορά 17 ίππων. Έτσι λοιπόν, όσον αφορά στην επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα το Leon 1.4 χρειάζεται 12,9 δλ. έναντι των 11,5 δλ. του Leon 1.6. Στις ρεπρίζ, όπου ο κινητήρας των 1,6 λίτρων αποδεικνύεται πιο ελαστικός και φυσικά έχει και μεγαλύτερη ροπή κατά 18 Nm, το Leon 1,4 υπολείπεται κατά 2,4 δλ. (12,2 δλ. έναντι 9,8 δλ.) στην επιτάχυνση από τα 60 στα 100 χλμ./ώρα, με 4η σχέση και κατά 6,2 δλ (21,6 δλ. έναντι 15,4 δλ.) στην επιτάχυνση από τα 80 στα 120 χλμ./ώρα, με 5η σχέση. Όπως είπαμε βέβαια, οι επιδόσεις του Leon 1.4 είναι απόλυτα ανταγωνιστικές για την κατηγορία των μικρομεσαίων μοντέλων αντίστοιχου κυβισμού και απόλυτα «λογικές» για ένα αυτοκίνητο που ξεπερνά τα 1.200 κιλά σε βάρος (1.243 κιλά) και «φορά» ελαστικά 205/55/16 (αυτοκίνητο δοκιμής). Η τελική ταχύτητα του Leon 1.4 φτάνει τα 172 χλμ./ώρα και η μέση κατανάλωση είναι πολύ καλή, φτάνοντας τα 7 λίτρα/100 χλμ.

Περνώντας τώρα στα… χρηματοοικονομικά να πούμε ότι το Leon 1.4 διατίθεται σε 4 εκδόσεις. Η βασική έκδοση «Select» περιλαμβάνει στο εξοπλισμό της: 6 αερόσακους (οδηγού - συνοδηγού – πλευρικούς και οροφής τύπου κουρτίνας) ABS, TCS, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, ηλεκτρικούς καθρέπτες, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ηλεκτρομηχανικό τιμόνι ρυθμιζόμενο σε δύο διευθύνσεις, αισθητήρα απώλειας πίεσης ελαστικών και ημιαυτόματο κλιματισμό. Η αμέσως επόμενη έκδοση «Reference» περιλαμβάνει στον εξοπλισμό της επιπλέον της έκδοσης «Select», προβολείς ομίχλης και ράδιο-CD με 6 ηχεία. Η τρίτη έκδοση «Elegance» περιλαμβάνει επιπλέον της έκδοσης «Reference», ηλεκτρονικό διζωνικό κλιματισμό Climatronic, καθρέπτες με ηλεκτρική αναδίπλωση, ηλεκτρικά παράθυρα πίσω και ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών. Τέλος, διατίθεται κατόπιν παραγγελίας και η έκδοση «Sport» που διαθέτει επιπλέον της «Elegance» σπορ ανάρτηση, δερμάτινο τιμόνι τριών ακτίνων και δερμάτινο λεβιέ ταχυτήτων, ράδιο-CD με 8 ηχεία, υπολογιστή ταξιδιού (δεν διαθέτει όμως το διζωνικό κλιματισμό Climatronic, αλλά τον ημιαυτόματο κλιματισμό).

Οι τιμές των εκδόσεων του Leon 1.4 είναι:
Select: 14.700€
Reference: 15.400€
Elegance: 16.500€
Sport: 17.000€.


Εξοπλισμός - Τιμές Seat
Leon 1.4 5d
Αερόσακος οδηγού/συνοδηγού /
Πλευρικοί αερόσακοι
Αερόσακοι οροφής
ABS
Antispin/ESP /-
Υποβοηθούμενο τιμόνι
Ηλεκτρικά παράθυρα (Ε/Π) /
Κεντρικό κλείδωμα
Ηλεκτρικοί καθρέφτες
Air condition -
Ηλεκτρονικός κλιματισμός
Ηχοσύστημα
Ζάντες
Προβολείς ομίχλης
   
Tιμή (ευρώ) 16.500
Έκδοση Elegance
** : Στάνταρτ, : Προαιρετικά, - : Δεν διατίθεται

Τεχνικά Χαρακτηριστικά - Επιδόσεις - Διαστάσεις Seat
Leon 1.4 5d
Κυβισμός (κ. εκ.) 1.390
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) 85/5.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 130/3.800
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 12.9
60-100 χλμ/ώρα (δλ.) 12.2
80-120 χλμ/ώρα (δλ.) 21.6
Τελ. Ταχύτητα (χλμ./ώρα) 172
Φρένα 100-0 χλμ./ώρα (μ.) 39.5
Mέση κατανάλωση (λίτρα/100 χλμ.) 7
   
Διαστάσεις ΜxΠxY (χλστ.) 4.315x1.768x1.458
Μεταξόνιο (χλστ.) 2.578
Βάρος (κιλά) 1.243
Χώρος αποσκευών (λίτρα VDA) 341



περισσότερα »

SEAT - Τελευταία νέα

TEST - Τελευταία νέα

Πως ένα ιδιωτικό πάρκινγκ γίνεται «φρούριο»!

Πως λειτουργεί η εξάτμιση;

Γυάλισμα ή κέρωμα;

Hyundai Kona VS VW T-Roc

Η κίνηση στους δρόμους

Δοκιμή: Νέα Toyota Corolla Hybrid

Tο Suzuki Ignis facelift;

Νέο μοντέλο από την Opel

Όρια ταχύτητας: Δίνει κανείς σημασία;

Μήπως το «μικρό» μοτέρ δεν είναι το πιο έξυπνο;

Αισθητήρες παρκαρίσματος και κάμερες

Τι κάνω αν μείνω από καύσιμο;

Θορυβώδης Panamera Turbo δοκιμάζεται στο Ring

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Civic σεντάν με 182 PS από 22.325€

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

RENAULT: Ανακάλυψε δροσιστικές, καλοκαιρινές προσφορές!

CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

PEUGEOT: Mοναδικές τιμές Peugeot για όλα τα μοντέλα μέχρι τις 31 Αυγούστου

περισσότερα »