" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  16/10/2006

Δοκιμάσαμε το νέο Captiva 2.4

Διαβάστηκε από 8957 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 16/10/2006
Το Captiva έρχεται να προστεθεί στη μεγάλη λίστα των «μεσαίων» SUV, φιλοδοξώντας να πρωταγωνιστήσει σε μια κατηγορία, που η Chevrolet δεν είχε ξαναδοκιμάσει τις δυνάμεις της. Εμείς δοκιμάσαμε τη «μικρή» έκδοση, με τον κινητήρα των 2,4 λίτρων με τους 136 ίππους.









Η συνολική εντύπωση που αποκομίσαμε, ότι το Captiva είναι ιδιαίτερα προσεγμένο αυτοκίνητο, στηρίζεται αρκετά και στην εικόνα του εσωτερικού. Αυτή είναι αρκετά σύγχρονη και θα μπορούσε να είναι ακόμη καλύτερη, εάν υπήρχε λίγη περισσότερη… έμπνευση στο πεδίο του πίνακα οργάνων. Το μαλακό υλικό στο κυρίως μέρος του ταμπλό αναβαθμίζει το επίπεδο ποιότητας, ενώ και η συναρμολόγηση των διαφόρων τμημάτων έδειξε να είναι πολύ ικανοποιητική. Η εργονομία είναι επίσης καλού επιπέδου.

Ο μεγάλος διαθέσιμος χώρος για τα πόδια των πίσω επιβατών αλλά και το πολύ ικανοποιητικό πλάτος της καμπίνας στο πίσω μέρος, καθιστούν το πίσω κάθισμα ικανό για άνετη μεταφορά τριών ενηλίκων. Ο χώρος για τα κεφάλια όσων βρεθούν εκεί, δεν είναι ο μεγαλύτερος, αλλά σίγουρα ικανοποιεί και δεν… διαταράσσει την ευρυχωρία. Ο χώρος αποσκευών έχει ωφέλιμο όγκο 465 λίτρων στην πενταθέσια διάταξη.

Το μηχανικό σύνολο των 2.405 κ. εκ. διαθέτει 16βάλβιδη κεφαλή με δύο εκκεντροφόρους και εμφανίζει αρκετά καλό τράβηγμα, κυρίως στις χαμηλές στροφές. Από το μεσαίο φάσμα και πάνω, η λειτουργία του δεν είναι το ίδιο «κεφάτη» κι εκεί ακριβώς αρχίζει να εμφανίζει το σχετικά τραχύ χαρακτήρα του. Το εν λόγω μοτέρ κινεί πάντως με αξιοπρέπεια το αμάξωμα των 1.845 κιλών. Το χειροκίνητο κιβώτιο έχει πέντε αρκετά μακριές σχέσεις, ωστόσο στην προκειμένη περίπτωση τις επιδόσεις περισσότερο φάνηκε να… συγκρατεί η ευστροφία του μηχανικού συνόλου, παρά η αραιή κλιμάκωση των ταχυτήτων.

Με άνεση και ασφάλεια κινείται το Captiva σε ασφάλτινο οδόστρωμα. Η ανάρτηση έχει σχετικά σφικτή ρύθμιση, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι απουσιάζουν οι κλίσεις σε δρόμο με στροφές. Το τιμόνι έχει γενικά καλή αίσθηση, με εξαίρεση τη θέση της ευθείας, όπου είναι λίγο ασαφής η πληροφόρηση που παρέχει. Η οδική συμπεριφορά παραμένει πάντως ουδέτερη με μικρές τάσεις υποστροφής, οι οποίες εξαλείφονται με την εμπλοκή και του πίσω άξονα στη μετάδοση της κίνησης. Η συγκεκριμένη διαδικασία δεν γίνεται αισθητή με τη μορφή κάποιου θορύβου, δεν είναι όμως και η πιο γρήγορη, αφού συχνά υπάρχει σπινάρισμα των τροχών.

Στις εκτός δρόμου διαδρομές, μπορεί κανείς να εκμεταλλευτεί τη μεγάλη διαδρομή των αναρτήσεων, ωστόσο τόσο η φιλοσοφία κατασκευής όσο και το ηλεκτρονικό σύστημα τετρακίνησης το κάνουν να μην βρίσκεται στο στοιχείο του, όταν τα πράγματα γίνονται «σκληρά». Ας μην ξεχνάμε όμως ότι το Captiva είναι SUV και όχι σκληροτράχηλο off road. Το στάνταρ ESP, που ουσιαστικά υποβοηθά το σύστημα τετρακίνησης (περιλαμβάνει και το σύστημα ελέγχου κατάβασης) αποδεικνύεται πολύ αποτελεσματικό.

Στο τεύχος Νο 42 του Auto Τρίτη που κυκλοφορεί στις 17/10, έχετε την ευκαιρία να διαβάσετε περισσότερες λεπτομέρειες για το Chevrolet Captiva 2.4

ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ AUTOTRITI.GR
ΚΑΙ ΚΑΝΤΕ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

Εξοπλισμός - Τιμές Chevrolet
Captiva
Αερόσακος οδηγού/συνοδηγού /
Πλευρικοί αερόσακοι
Αερόσακοι οροφής
ABS
Antispin/ESP -/
Υποβοηθούμενο τιμόνι
Ηλεκτρικά παράθυρα (Ε/Π) /
Κεντρικό κλείδωμα
Ηλεκτρικοί καθρέφτες
Air condition
Ηλεκτρονικός κλιματισμός
Ηχοσύστημα
Ζάντες
Προβολείς ομίχλης
   
Tιμή (ευρώ) 31.500
Έκδοση LS
** : Στάνταρτ, : Προαιρετικά, - : Δεν διατίθεται

Τεχνικά Χαρακτηριστικά - Επιδόσεις - Διαστάσεις Chevrolet
Captiva
Κυβισμός (κ. εκ.) 2.405
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) 136/5.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 220/2.200
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 12.8
60-100 χλμ/ώρα (δλ.) 13.7
80-120 χλμ/ώρα (δλ.) 24.1
Τελ. Ταχύτητα (χλμ./ώρα) 183
Φρένα 100-0 χλμ./ώρα (μ.) 44.1
Mέση κατανάλωση (λίτρα/100 χλμ.) 9.3
   
Διαστάσεις ΜxΠxY (χλστ.) 4.635x1.486x1.755
Μεταξόνιο (χλστ.) 2.705
Βάρος (κιλά) 1.845
Χώρος αποσκευών (λίτρα VDA) 465



περισσότερα »

CHEVROLET - Τελευταία νέα

TEST - Τελευταία νέα

Ford EcoSport VS Peugeot 2008

Έρχεται το πρώτο Pick-Up της Lada;

Οδηγήσαμε με το Top ελαστικό για όλα τα Top SUV

Δοκιμή: Honda Jazz με 102 άλογα

Η κίνηση στους δρόμους

Ανανέωση στόλου: Θα αντέξει το κράτος τη χασούρα;

Δερμάτινο σαλόνι ή κάτι άλλο;

Αll about Σύστημα Μετάδοσης

H μοναδική παγίδα του LPG!

Dent Genie: «To PDR είναι το μέλλον»

Δοκιμή: Nissan Navara N-Guard

Στα σκαριά η νέα Mercedes C-Class

Το κύκνειο άσμα του Mitsubishi Pajero

To Toyota Mark X μας «αποχαιρετά» (+vid)

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

NISSAN: Qashqai το απόλυτο SUV από 20.490€

CITROEN: Νέο C5 Aircross με 130PS από 22.550€

MITSUBISHI: Ατοκο χρηματοδοτικό: 0% επιτόκιο,100 ευρώ/μήνα

MICHELIN: Επιδόσεις που φτιάχτηκαν για να διαρκούν

SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 15.245€

Ψηφίστε και κερδίστε 4 μοτοσυκλέτες

περισσότερα »