" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  26/2/2007

Δοκιμάσαμε το Τoyota Auris 1,4

Διαβάστηκε από 11236 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 26/2/2007
Η Toyota βάζει στο χρονοντούλαπο της ιστορίας το όνομα «Corolla» τουλάχιστον για τα hatchback, στρεφόμενη σε ένα όνομα πιο σύγχρονο και πιο «–is»! Το Auris έρχεται καλύτερο σε όλους σχεδόν τους τομείς, με στόχο να συνεχίσει την εμπορική επιτυχία του προκατόχου του.




Το αυτοκίνητο, διατηρεί άρρηκτους αισθητικούς δεσμούς με τα υπόλοιπα μοντέλα της Toyota (ειδικά με το Yaris), και από συγκεκριμένες οπτικές γωνίες, θυμίζει έντονα το Corolla που αντικαθιστά.
Η σχεδίαση ενσωματώνει πολλές καμπύλες γραμμές (απουσιάζουν οι ακμές) και έντονες νευρώσεις στα πλάγια, στο καπό, τη μάσκα και στους θόλους. Μπροστά, η μάσκα θυμίζει έντονα αυτή του Yaris, ενώ τα μεγάλα φωτιστικά κλίνουν προς το πλάι, ακολουθώντας την καμπύλη των τόξων των τροχών.
Ο προφυλακτήρας, με τους αεραγωγούς και τους προβολείς ομίχλης, έχει δυναμική σχεδίαση, ενώ το κεκλιμένο παρμπρίζ επιτελεί και αεροδυναμικούς σκοπούς. Πίσω, οι παχιές κολώνες, τα μεγάλα φωτιστικά και ο συμπαγής προφυλακτήρας δημιουργούν ένα καθαρό και σαφώς πιο συντηρητικό αποτέλεσμα.

Το πλέον χαρακτηριστικό στοιχείο στο εσωτερικό του Auris είναι η δεσπόζουσα κεντρική κονσόλα η οποία δείχνει και είναι εξαιρετικά συμπαγής. Ένα τμήμα της, μάλιστα, δείχνει να αιωρείται, σχηματίζοντας μια μικρή γέφυρα λίγο πιο κάτω και πίσω από τον επιλογέα.
Αντίστοιχη ξεχωριστή σχεδίαση διαθέτει και ο πίνακας οργάνων, τεχνολογίας Optitron, ίδιος με αυτόν του Corolla Sedan. Αυτό, πάντως, που δεν είναι αντίστοιχο με το 4θυρο Corolla, είναι η ποιότητα των υλικών αφού εδώ βρίσκουμε σκληρά πλαστικά αντί για μαλακά.
Η συναρμογή, σε συγκεκριμένα τμήματα, θα μπορούσε να ήταν καλύτερη, όπως και το φινίρισμα -κυρίως στο εσωτερικό των θυρών.
Οι διαθέσιμοι χώροι για επιβάτες και αποσκευές (354 λίτρα) βρίσκονται σε καλά επίπεδα, αφού το αυτοκίνητο με μικρές παραχωρήσεις μπορεί να φιλοξενήσει έως και 5 επιβάτες. Μοναδικό πρόβλημα εντοπίζεται στο διαθέσιμο εσωτερικό ύψος στο πίσω κάθισμα του Auris, όπου άτομα άνω του μετρίου θα πρέπει να κάνουν κάποιες παραχωρήσεις.

Ο γνωστός 1.400άρης κινητήρας της προηγούμενης γενιάς του Corolla παραμένει κάτω από το καπό του νέου Auris. Εδώ, αποδίδει 99 δυναμομετρημένους ίππους και προσφέρει ικανοποιητικές επιδόσεις στο αυτοκίνητο, ενώ καλή αίσθηση προσφέρει και το κιβώτιο. Εμφανίζεται αρκετά πολιτισμένος στις χαμηλές και μεσαίες στροφές, στις υψηλότερες όμως ο θόρυβος που παράγει γίνεται αισθητός. Στον τομέα της κατανάλωσης διατηρούνται τα πολύ καλά επίπεδα της προηγούμενης γενιάς.

Το νέο Auris εμφανίζεται εξαιρετικά βελτιωμένο στον τρόπο που πατά στο δρόμο, καθώς και στη διαχείριση του αμαξώματος σε πιο οριακές συνθήκες, όπου απουσιάζουν οι έντονες κλίσεις. Η υποστροφή έρχεται λίγο πιο αργά σε σχέση με παλαιότερα και δε μετατρέπεται τόσο εύκολα σε υπερστροφή με άφημα του γκαζιού.
Αντίστοιχα, πολύ καλύτερη είναι και η πληροφόρηση που παίρνει ο οδηγός από το ηλεκτρικό τιμόνι, δίνοντάς του περισσότερη σιγουριά κατά τη χάραξη της επιθυμητής πορείας. Στον αυτοκινητόδρομο, το Auris εμφανίζεται αρκετά σταθερό και σίγουρο, παρ’ ότι σε πολύ υψηλές ταχύτητες υπάρχει ένα πολύ μικρό ελάφρωμα του αμαξώματος.
Η άνεση είναι ένα από τα δυνατά σημεία του μικρομεσαίου μοντέλου της Toyota, παρά τη λίγο πιο σφιχτή ρύθμιση των αναρτήσεων σε σχέση με το παρελθόν.
Οι ανωμαλίες φιλτράρονται αρκετά ομαλά, η ποιότητα κύλισης είναι πολύ καλή και η ηχομόνωση που δεν αφήνει αεροδυναμικούς θορύβους να «εισβάλλουν» στο εσωτερικό. Ειδική μνεία πρέπει να κάνουμε πάντως στα φρένα, τα οποία προσφέρουν εξαιρετική αποτελεσματικότητα, ικανοποιώντας και σε αίσθηση.


Εξοπλισμός - Τιμές Τoyota
Auris 1,4
Αερόσακος οδηγού/συνοδηγού /
Πλευρικοί αερόσακοι
Αερόσακοι οροφής
ABS
Antispin/ESP -/-
Υποβοηθούμενο τιμόνι
Ηλεκτρικά παράθυρα (Ε/Π) /
Κεντρικό κλείδωμα
Ηλεκτρικοί καθρέφτες
Air condition
Ηλεκτρονικός κλιματισμός
Ηχοσύστημα
Ζάντες
Προβολείς ομίχλης
   
Tιμή (ευρώ) 15.680
Έκδοση Casual 5d
** : Στάνταρτ, : Προαιρετικά, - : Δεν διατίθεται

Τεχνικά Χαρακτηριστικά - Επιδόσεις - Διαστάσεις Τoyota
Auris 1,4
Κυβισμός (κ. εκ.) 1.398
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) 99/6.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 128/3.750
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 12,6
60-100 χλμ/ώρα (δλ.) 13,9
80-120 χλμ/ώρα (δλ.) 22,8
Τελ. Ταχύτητα (χλμ./ώρα) 170
Φρένα 100-0 χλμ./ώρα (μ.) 38,9
Mέση κατανάλωση (λίτρα/100 χλμ.) 6,9
   
Διαστάσεις ΜxΠxY (χλστ.) 4.220/1.760/1.515
Μεταξόνιο (χλστ.) 2.600
Βάρος (κιλά) 1.269
Χώρος αποσκευών (λίτρα VDA) 354



περισσότερα »

TOYOTA - Τελευταία νέα

TEST - Τελευταία νέα

Mε δύο ηλεκτροκίνητες εκδόσεις το νέο Juke;

Ανανέωση για Mercedes-AMG GLC 43 & GLC 43 Coupe

Πως η εξάτμιση συνδέεται με την απόδοση

Ποιες προαιρετικές καλύψεις είναι value for money

Η κίνηση στους δρόμους

Τι χρώμα να το βάψω;

One STOP shop Συνεργεία!

Ανανεωμένα Skoda Karoq & Kodiaq

Δοκιμή: SEAT Arona TGI

Διαρροή: To Μazda2 facelift

Αποκλειστικό: BMW Urban X

Τα 3 best seller μίνι στις πωλήσεις λιανικής

Nέα Lotus Evija

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Civic σεντάν με 182 PS από 22.325€

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

PEUGEOT: Mοναδικές τιμές για όλα τα μοντέλα μέχρι τις 31 Ιουλίου

RENAULT: CLIO από 10.990€ και ...θα σκάσει ο τζίτζικας που δεν μπορεί να το αποκτήσει. Εσύ όμως μπορείς!

περισσότερα »