" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  25/4/2007

Δοκιμάσαμε τη νέα ΒΜW 3 Cabrio

Διαβάστηκε από 18783 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 25/4/2007
Η BMW παρακολούθησε υπομονετικά όλα αυτά τα χρόνια την εξάπλωση των σκληρών αναδιπλούμενων οροφών στα ρόουντστερ μοντέλα. Η απουσία της από αυτό το… κίνημα οφειλόταν απλώς και μόνο στην προετοιμασία της δικής της «απάντησης», ώστε η τελευταία να είναι… αποστομωτική.






Σχεδιαστικά, το αυτοκίνητο διατηρεί στο έπακρο το πολύ επιθετικό και επιβλητικό ύφος της Coupe έκδοσης (να θυμίσουμε ότι και οι δύο διαφέρουν σημαντικά σε σχέση με τη σεντάν), με τον τρίτο όγκο να έχει τονιστεί αρκετά. Οι πλαϊνές γυάλινες επιφάνειες αρκετά μεγάλες, ενώ τα πίσω παράθυρα διαθέτουν και το γνωστό «Χόφμαϊστερ κικ», το γύρισμα της πίσω γωνίας τους δηλαδή προς το εμπρός μέρος. Την εικόνα συμπληρώνει ένα ζεύγος από πολύ κομψά πίσω φωτιστικά σώματα. Με ανοικτή την οροφή το αυτοκίνητο εντυπωσιάζει, καθώς αναδεικνύονται πλήρως οι λείες γραμμές της και το επίπεδο της επιφάνειας από τον εμπρός καθρέφτη έως το πίσω μέρος.

Χωρίς να είναι υπερβολή, θα μπορούσαμε να πούμε ότι η αρτιότητα της σκληρής αναδιπλούμενης οροφής της νέας Σειράς 3 Convertible έχει τις προϋποθέσεις, ώστε μελλοντικά να θεωρείται «ο κανόνας» σχετικά με όλες τις κατασκευές του είδους. Η όλη διαδικασία γίνεται με το πάτημα ενός διακόπτη και από πλευράς χρόνου, διαπιστώθηκε από τις μετρήσεις μας ότι το άνοιγμα-κλείσιμο διαρκεί περίπου 25 και 26 δλ. αντίστοιχα, ενώ η γερμανική εταιρεία αναφέρει χρόνους στα 22 και 23 δλ.

Το εσωτερικό είναι γνωστό από τις υπόλοιπες 3άρες και χαρακτηρίζεται από κορυφαία ποιότητα κατασκευής. Η θέση οδήγησης είναι πολύ καλή και με σπορτίφ προεκτάσεις. Αυτό που πρέπει να σημειωθεί είναι, ότι οι εμπρός επιβάτες έχουν πολύ ικανοποιητική απόσταση ανάμεσα στο κεφάλι τους και στο άνω άκρο του παρμπρίζ (κάτι που δε συναντάται συχνά σε οχήματα με σκληρή αναδιπλούμενη οροφή), ενώ και η ορατότητα προς κάθε κατεύθυνση είναι επίσης αξιόλογη με την οροφή κλειστή.
Στις δύο πίσω ανεξάρτητες θέσεις θα φιλοξενηθούν δύο επιβαίνοντες με κάποιες παραχωρήσεις λόγω του μέτριου εσωτερικού πλάτους και της μικρής απόστασης της οροφής από τα κεφάλια τους. Ο χώρος αποσκευών ανέρχεται στα 210 και 350 λίτρα, με ανοικτή και κλειστή την οροφή αντίστοιχα.

Ο 6κύλινδρος εν σειρά κινητήρας της 325i είναι καινούργιος και έχει χωρητικότητα 3,0 λίτρων. Το νέο στοιχείο είναι η υιοθέτηση άμεσου ψεκασμού δεύτερης γενιάς. Αποδίδει 218 ονομαστικούς ίππους και κινεί με πολύ γρήγορους ρυθμούς την ανοικτή 3άρα παρά το αρκετά αυξημένο βάρος σε σχέση με την Coupe έκδοση (+283 κιλά, σύμφωνα με τις δικές μας μετρήσεις και πάντα σε σύγκριση ίδιων εκδόσεων). Η λειτουργία του γενικά άφησε πολύ καλές εντυπώσεις, κυρίως από το μεσαίο φάσμα στροφών και πάνω, ενώ είναι σίγουρα πολιτισμένος και αρκετά ήσυχος. Η έκδοση της δοκιμής διέθετε ακόμη το αναβαθμισμένο αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων (στάνταρ είναι ένα εξάρι manual), το οποίο άρεσε περισσότερο στη λειτουργία Sport και λιγότερο στην Comfort (ενδείκνυται για οικονομική οδήγηση και η πρώτη για πιο «ζωντανές» αλλαγές σχέσεων). Το «παρών» δίνουν και χειριστήρια αλλαγής σχέσεων πίσω από το τιμόνι (στάνταρ).

Στο δρόμο το αυτοκίνητο έχει καθαρό σπορτίφ στιλ, ακόμη και στην πιο χαλαρή βόλτα λόγω της αρκετά βαριάς αίσθησης του τιμονιού και των πολύ περιορισμένων κλίσεων στις στροφές. Η εξαιρετική κατανομή (47%/53%, εμπρός/πίσω) του αυξημένου βάρους στους δύο άξονες δημιουργεί μια αξιοζήλευτη αίσθηση ομοιογένειας, κάτι που οφείλεται και στην ακαμψία του πλαισίου που εντυπωσιάζει και θυμίζει αρκετά «κλειστό» κουπέ. Φυσικά και υπάρχει υπερστροφή όταν ξεπεραστούν τα υψηλότατα περιθώρια πρόσφυσης (και όταν το DSC είναι OFF), αλλά το τιμόνι, όμως, παρέχει τάχιστο έλεγχο των αντιδράσεων με την ξυραφένια λειτουργία του (ειδικά στο όχημα της δοκιμής, το οποίο διέθετε και Active Steering με μόλις 1,9 στροφές από άκρη σε άκρη). ¶ψογα είναι και τα φρένα.

Από πλευράς άνεσης, η έκδοση 325i δεν εντυπωσιάζει, καθώς η ανάρτηση έχει εμφανώς σφικτές ρυθμίσεις για να παρέχει καλή οδική συμπεριφορά και για να ελέγχει επαρκώς το αυξημένο βάρος. Πάντως, η διέλευση πάνω από ανωμαλίες δεν ενοχλεί, τουλάχιστον από πλευράς θορύβου, αφού οι κραδασμοί απορροφώνται αρκετά ήσυχα. Η ηχομόνωση είναι πολύ υψηλού επιπέδου με κλειστή την οροφή και σχεδόν αγγίζει τα επίπεδα της κουπέ έκδοσης. Λίγοι είναι επίσης οι αεροδυναμικοί θόρυβοι. Με ανοικτή την οροφή αποδεικνύεται, ότι ο σχεδιασμός της ροής του αέρα είναι πολύ καλός, καθώς ακόμη και χωρίς τον ανεμοθραύστη, οι επιβάτες δε θα ενοχληθούν πολύ.


Εξοπλισμός - Τιμές BMW
3 Cabrio
Αερόσακος οδηγού/συνοδηγού /
Πλευρικοί αερόσακοι
Αερόσακοι οροφής -
ABS
Antispin/ESP /
Υποβοηθούμενο τιμόνι
Ηλεκτρικά παράθυρα (Ε/Π) /
Κεντρικό κλείδωμα
Ηλεκτρικοί καθρέφτες
Air condition -
Ηλεκτρονικός κλιματισμός
Ηχοσύστημα
Ζάντες
Προβολείς ομίχλης
   
Tιμή (ευρώ) 59.700
Έκδοση 325i
** : Στάνταρτ, : Προαιρετικά, - : Δεν διατίθεται

Τεχνικά Χαρακτηριστικά - Επιδόσεις - Διαστάσεις BMW
3 Cabrio
Κυβισμός (κ. εκ.) 2.996
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) 218/6.100
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 270/2.400-4.200
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 8,5
60-100 χλμ/ώρα (δλ.) 4,6 (με kickdown)
80-120 χλμ/ώρα (δλ.) 5,7 (με kickdown)
Τελ. Ταχύτητα (χλμ./ώρα) 243
Φρένα 100-0 χλμ./ώρα (μ.) 37,7
Mέση κατανάλωση (λίτρα/100 χλμ.) 8,1
   
Διαστάσεις ΜxΠxY (χλστ.)
Μεταξόνιο (χλστ.)
Βάρος (κιλά) 1.778
Χώρος αποσκευών (λίτρα VDA) 210-350



περισσότερα »

BMW - Τελευταία νέα

TEST - Τελευταία νέα

Η πιο ερωτεύσιμη πόλη της Ελλάδας

Αποκλειστικό: Το νέο Audi TT

Citroen C3 VS Ford Fiesta VS Nissan Micra

Δοκιμή: Το κορυφαίο Peugeot 508

Η κίνηση στους δρόμους

Και premium και SUV και 1.300 κυβικά γίνεται;

To νέο Peugeot 208 GTi;

Δοκιμή: Νέο Mazda 2

Θα αγόραζες «διπλοκάμπινο» αντί SUV;

Τα 5 φθηνότερα μικρά SUV

Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

Opel Corsa-e VS MINI Cooper SE

Nέο Toyota C-HR GR Sport

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORDAdvertisement: Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

PEUGEOT: Θέλεις SUV Peugeot από 14.700 ευρώ;

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »