" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  16/5/2007

Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Kia Sorento

Διαβάστηκε από 35539 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 16/5/2007
Μετά από 4 χρόνια παρουσίας, το Kia Sorento ανανεώθηκε και φέρει αλλαγές στο αμάξωμα και στο εσωτερικό, βελτιώσεις στην ανάρτηση, ενώ τροφοδοτείται και με νέο ισχυρό κινητήρα 3,3 λίτρων. Παράλληλα διατίθεται σε ιδιαίτερα ανταγωνιστική για τη κατηγορία τιμή.


Εξωτερικά, το 4X4 της κορεάτικης φίρμας δεν έχει τη διχρωμία του προγενέστερου, ενώ διακρίνεται από τους ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, τα εμπρός φωτιστικά σώματα και τη μάσκα, τα οποία στο σύνολό τους του χαρίζουν πιο «φρέσκια» εικόνα.
Στο θάλαμο των επιβατών οι αλλαγές εντοπίζονται στο νέο πίνακα οργάνων και στην κεντρική κονσόλα με τα ανασχεδιασμένα χειριστήρια και τις χρωμιωμένες «ρίγες», οι οποίες αναβαθμίζουν τη συντηρητική του εικόνα. Οι διαθέσιμοι χώροι για έως 5 επιβάτες είναι αρκετά άνετοι, όπως και τα αναπαυτικά καθίσματα. Όσον αφορά στο χώρο αποσκευών, έχει μεγάλο άνοιγμα και όγκο 486 λτ.

Στο δρόμο, οι νέες ρυθμίσεις στα ελατήρια και στα αμορτισέρ έχουν βελτιώσει την άνεση, ενώ έχουν μειώσει τη «νευρικότητα» του άκαμπτου πίσω άξονα στις έντονες ανωμαλίες. Παράλληλα, το τιμόνι έχει αποκτήσει καλύτερη αίσθηση, αλλά και πάλι παραμένει αρκετά ελαφρύ με μέτρια αμεσότητα.
Εκτός δρόμου το Sorento κινείται με άνεση, ενώ για τα «δύσκολα» υπάρχει η επιλογή των κοντών σχέσεων μετάδοσης, μέσω ενός περιστροφικού διακόπτη.

Το νέο V6 μηχανικό σύνολο των 3,3 λτ. ισχύος 241 ίππων αντικατέστησε το προγενέστερο των 3,5 λτ. (195 ίππων), το οποίο εκτός από τη μεγαλύτερη ισχύ, εμφανίζει πιο πολιτισμένη λειτουργία και χαμηλότερη κατανάλωση. Οι ρυθμοί επιταχύνσεων είναι ικανοποιητικοί τόσο από στάση όσο και εν κινήσει, όπως και η απόκριση του αυτόματου – σειριακού κιβωτίου ταχυτήτων στις εντολές του οδηγού.


Εξοπλισμός - Τιμές
Αερόσακος οδηγού/συνοδηγού /
Πλευρικοί αερόσακοι
Αερόσακοι οροφής
ABS
Antispin/ESP
Υποβοηθούμενο τιμόνι
Ηλεκτρικά παράθυρα (Ε/Π) /
Κεντρικό κλείδωμα
Ηλεκτρικοί καθρέφτες
Air condition
Ηλεκτρονικός κλιματισμός
Ηχοσύστημα
Ζάντες
Προβολείς ομίχλης
   
Tιμή (ευρώ) 31.990
Έκδοση
** : Στάνταρτ, : Προαιρετικά, - : Δεν διατίθεται

Τεχνικά Χαρακτηριστικά - Επιδόσεις - Διαστάσεις
Κυβισμός (κ. εκ.) 3298
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) 241/6000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 372/4000
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 9,9
60-100 χλμ/ώρα (δλ.) 11,9
80-120 χλμ/ώρα (δλ.) 19,5
Τελ. Ταχύτητα (χλμ./ώρα) 200
Φρένα 100-0 χλμ./ώρα (μ.) 44,4
Mέση κατανάλωση (λίτρα/100 χλμ.) 10,1
   
Διαστάσεις ΜxΠxY (χλστ.) 4590x1805x1865
Μεταξόνιο (χλστ.) 2710
Βάρος (κιλά) 2086
Χώρος αποσκευών (λίτρα VDA) 693



περισσότερα »

KIA - Τελευταία νέα

TEST - Τελευταία νέα

O Παλιός... είναι και ωραίος και αλλιώς

Οδηγούμε: Ανανεωμένο Volkswagen Passat

Fiat 500 VS Renault Twingo

Θα έκανες μετατροπή το αμάξι σου σε ηλεκτροκίνητο;

Η κίνηση στους δρόμους

Mega Test: Ποια μοντέλα καίνε 10 cent/χλμ;

Video: Νέα BMW M8 Gran Coupe

GP Ιαπωνίας: Διπλή χαρά για τη Mercedes

Οδηγούμε: Νέο Mitsubishi L200

Ανανεωμένο Οpel Astra VS Hyundai i30

Δοκιμή: Νέα Mercedes B 200

Octavia ή Scala και 2 χιλιάρικα στην τσέπη;

Video: Opel Corsa Vs Peugeot 208

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORD: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά. Πηγή ΣΕΑΑ

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »