" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  17/5/2007

Δοκιμή της νέας BMW 118i 3d

Διαβάστηκε από 15589 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 17/5/2007
Με διακριτικές σχεδιαστικές αλλαγές στην εμφάνισή της, πιο δυνατούς κινητήρες και δύο πόρτες λιγότερες, η νέα μικρομεσαία BMW εμφανίζεται ακόμη πιο «μυώδης» και επιθετική από την 5θυρη έκδοση της συμπληρώνοντας με τον καλύτερο τρόπο την γκάμα της γερμανικής εταιρείας.




Ουσιαστικά, η σχεδίαση του αυτοκινήτου δεν έχει αλλάξει κατά πολύ συγκριτικά με του 5θυρου, αφού παρ’ όλο που έχουν μεγαλώσει οι εμπρός πόρτες (χωρίς πλαίσιο για τα παράθυρα), δεν έχει αλλοιωθεί η «τοξοειδής» γραμμή της οροφής. Σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο, οι αλλαγές εντοπίζονται στα φωτιστικά σώματα, στους ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες και στην παραδοσιακή μάσκα της BMW. Οι διαστάσεις του παραμένουν σχεδόν ίδιες μεταξύ της 3θυρης και 5θυρης έκδοσης.

Στο εσωτερικό οι αλλαγές είναι αρκετά περιορισμένες και αφορούν κυρίως στα ανασχεδιασμένα πλαϊνά τμήματα της κεντρικής κονσόλας και στο διάκοσμο. Αισθητικά αποπνέει στιβαρότητα με διακριτικά σπορτίφ στοιχεία, όπως είναι οι επενδύσεις αλουμινίου κατά μήκος του ταμπλό, στη βάση της κεντρικής κονσόλας, στο τιμόνι και στις χειρολαβές των θυρών.
Σε επίπεδο κατασκευής, τα υλικά είναι πολύ καλής ποιότητας, όπως η συναρμολόγηση των επιμέρους επιφανειών, η οποία είναι άριστη. Όσον αφορά στους χώρους, η 3θυρη μικρομεσαία BMW είναι 4θέσια, ενώ στο πίσω τμήμα της καμπίνας, φιλοξενούμενοι με ύψος γύρω στα 1,8 μ. δε θα νιώσουν στριμωγμένοι. Στην περίπτωση που επιλεχθεί η τριθέσια διάταξη του πίσω καθίσματος (προαιρετικά), το μικρό πλάτος και το ψηλό κεντρικό τούνελ της μετάδοσης καθιστούν τη μεταφορά ενός ακόμη ενήλικου ατόμου σχεδόν αδύνατη.

Ο νέος κινητήρας των 2,0 λτ. και 143 (ονομαστικών) ίππων, με το 2ης γενιάς άμεσο ψεκασμό του καυσίμου, προσφέρει στο αυτοκίνητο σβέλτες επιδόσεις τόσο από στάση, όσο και εν κινήσει. Η ελαστικότητα είναι καλή από χαμηλά, ενώ ανεβάζει με προθυμία στροφές, παράλληλα με αισθητό θόρυβο και τραχύτητα.
Μεταξύ των πιο σημαντικών νέων στοιχείων είναι το σύστημα Start/Stop, το οποίο θέτει εκτός λειτουργίας τον κινητήρα, όταν το αυτοκίνητο σταματήσει και τον ενεργοποιεί, μόλις ο οδηγός πατήσει το πεντάλ του συμπλέκτη. Έτσι, στο σταμάτα-ξεκίνα των αστικών μετακινήσεων μειώνεται η κατανάλωση, ενώ η λειτουργία του εν λόγω συστήματος είναι ιδιαίτερα άμεση. Στο δρόμο, η μικρομεσαία 118i «βαδίζει» στα χνάρια των μεγαλύτερων αυτοκινήτων της BMW και παρουσιάζει κορυφαία χαρακτηριστικά. Σε σχέση με το προγενέστερο μοντέλο, η μόνη αλλαγή εντοπίζεται στην τοποθέτηση ηλεκτρικής υποβοήθησης στο σύστημα διεύθυνσης, το οποίο προσφέρει πολύ καλή αίσθηση και είναι ιδιαίτερα ακριβές και άμεσο στις εντολές του οδηγού.
Στις αναρτήσεις με τους διπλούς συνδέσμους αλουμινίου εμπρός και τους πενταπλούς συνδέσμους πίσω, δεν έχουν γίνει αλλαγές, ενώ σε συνδυασμό με τη σφιχτή ρύθμιση των αμορτισέρ και το στιβαρό πλαίσιο, η 118i παρουσιάζει υψηλή σταθερότητα στον ανοιχτό δρόμο, όπου είναι σε θέση να κινηθεί με υψηλές μέσες ωριαίες ταχύτητες, χωρίς να είναι κουραστική.
Σε πιο «σφιχτές» διαδρομές, η διάθεση «φτιάχνεται» ανάλογα με την ποιότητα της ασφάλτου.
Σε καλής ποιότητας, η 118i «στρίβει» με… όσα έχει, παραμένοντας πεισματικά στην πορεία της, όσο και να την πιέζει ο οδηγός, ακόμα και με το DSC πλήρως απενεργοποιημένο.
Περισσότερο…ενθουσιασμό προκαλεί σε πιο γλιστερούς δρόμους, όπου το πίσω μέρος ξεκολλάει με «γλυκό» τρόπο και δίνει το περιθώριο στον οδηγό να κλείσει την τροχιά του αυτοκινήτου, επαναφέροντάς το ομαλά και ελεγχόμενα στην επιθυμητή πορεία.


Εξοπλισμός - Τιμές BMW
118i 3d
Αερόσακος οδηγού/συνοδηγού /
Πλευρικοί αερόσακοι
Αερόσακοι οροφής
ABS
Antispin/ESP /
Υποβοηθούμενο τιμόνι
Ηλεκτρικά παράθυρα (Ε/Π) /-
Κεντρικό κλείδωμα
Ηλεκτρικοί καθρέφτες
Air condition -
Ηλεκτρονικός κλιματισμός
Ηχοσύστημα
Ζάντες
Προβολείς ομίχλης
   
Tιμή (ευρώ) 29.950
Έκδοση
** : Στάνταρτ, : Προαιρετικά, - : Δεν διατίθεται

Τεχνικά Χαρακτηριστικά - Επιδόσεις - Διαστάσεις BMW
118i 3d
Κυβισμός (κ. εκ.) 1.995
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) 143/6.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 190/4.500
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 9,1
60-100 χλμ/ώρα (δλ.) 10,1 (13,5 με 5η)
80-120 χλμ/ώρα (δλ.) 13,2 (19,5 με 6η)
Τελ. Ταχύτητα (χλμ./ώρα) 210
Φρένα 100-0 χλμ./ώρα (μ.)
Mέση κατανάλωση (λίτρα/100 χλμ.) 5,9
   
Διαστάσεις ΜxΠxY (χλστ.)
Μεταξόνιο (χλστ.)
Βάρος (κιλά) 1.357
Χώρος αποσκευών (λίτρα VDA) 330



περισσότερα »

BMW - Τελευταία νέα

TEST - Τελευταία νέα

4 σημάδια που «φωνάζουν» αλλαγή ελαστικών

Προαιρετικές μα value for money

Εξαφάνισε μόνος σου τις γρατζουνιές

«Καπνίζει» το diesel σου; (vid)

Η κίνηση στους δρόμους

8 ρομαντικοί προορισμοί για υπέροχο φθινοπωρινό 3ήμερο !

Πρώτη επαφή: Νέο Toyota Yaris (+videos)

Νέα BMW M3 προ των πυλών

VW ID.3 VS Hyundai Kona electric

Δοκιμή: Citroen C5 Aircross

Νέο Volvo XC40 Recharge

To νέο Audi RS3;

Ακάλυπτο το ΜΙΝΙ John Cooper Works GP

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORD: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά. Πηγή ΣΕΑΑ

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »