Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Πάνω ή κάτω από 120.000 χλμ. στο κοντέρ είναι «OK» για μεταχειρισμένο;
Η ΕΕ θα αναγκάσει τους κατασκευαστές να φτιάξουν φθηνότερα ηλεκτρικά. Πως;
Με 6 Β-SUV & τώρα τη Junior, τι άλλο θες για να πάρεις SUV Stellantis;
«Κουλομαρίες» με 1.000 άλογα που δεν ξέρουν ούτε να αλλάζουν ταχύτητες
Εν έτει 2024, γίνεται μικρό με 65 άλογα και 18 χιλιάρικα;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Ποιο είναι πραγματικά το «πρόβλημα» με το αυτόματο κιβώτιο; Η τιμή του ή η «τιμή» του οδηγού του; Εσείς βλέπετε πως θίγεται το οδηγικό σας προφίλ με τη χρήση αυτόματου κιβωτίου;
Διαβάστηκε από 113793 αναγνώστες

Ένα από τα πραγματικά ακατανόητα φαινόμενα στην Ελλάδα είναι η αντιμετώπιση του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων. Αν ρωτήσεις για οποιαδήποτε άλλη λειτουργία του αυτοκινήτου, τα παράθυρα, τα φώτα, τους υαλοκαθαριστήρες, όλοι τα θέλουν αυτόματα. Το κιβώτιο όμως; Τι είναι αυτό που μας κάνει να το θέλουμε χειροκίνητο; Ένα από τα πραγματικά ακατανόητα φαινόμενα στην Ελλάδα είναι η αντιμετώπιση του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων. Αν ρωτήσεις για οποιαδήποτε άλλη λειτουργία του αυτοκινήτου, τα παράθυρα, τα φώτα, τους υαλοκαθαριστήρες, όλοι τα θέλουν αυτόματα. Το κιβώτιο όμως; Τι είναι αυτό που μας κάνει να το θέλουμε χειροκίνητο; Εντάξει, οι αλλαγές ταχύτητας δεν είναι το ίδιο με τους υαλοκαθαριστήρες. Γιατί αντίθετα με αυτά τα περιφερειακά συστήματα, το κιβώτιο ταχυτήτων έχει να κάνει άμεσα με την οδήγηση του αυτοκινήτου. Ούτε τα φώτα, ούτε τα παράθυρα καθορίζουν το πως κινείται το αυτοκίνητο στο δρόμο.

Αντίθετα ένα κατέβασμα την κατάλληλη στιγμή θα δώσει στο προσπέρασμα την ταχύτητα που θέλουμε, και ένα ανέβασμα όταν το επιλέξουμε εμείς θα σημάνει το τέλος της «ετοιμότητας» και την αρχή της οικονομικής οδήγησης. Όπως και να έχουμε, διαλέγουμε εμείς.

Σε έναν επαρχιακό δρόμο με ανηφόρες προτιμάς να έχεις μια τρίτη από στροφή σε στροφή παρά να ανεβάζεις, να αφήνεις τον κινητήρα να κρεμάσει και μετά να ξανακατεβάζεις άδικα. Αυτό μόνο εσύ το ξέρεις, και σίγουρα όχι το αυτόματο κιβώτιο.

Μέχρι εδώ, ναι, το αυτόματο δεν είναι το ίδιο με τον οδηγό. Ο οδηγός έχει περισσότερα στοιχεία που αναλύει και αποφασίζει τι είναι καλύτερο. Άρα μπορεί να πει κανείς πως το αυτόματο επηρεάζει το στιλ οδήγησης, κάποιοι μπορεί να φτάσουν μάλιστα να πουν πως το καταστρέφει κιόλας.

Μισό λεπτό όμως. Όταν το αυτοκίνητο είναι στην κίνηση της πόλης, τι γίνεται; Όταν ταξιδεύεις στον αυτοκινητόδρομο, πως μπορείς να πετύχεις την άνεση και την οικονομία που προσφέρει το αυτόματο (ειδικά μαζί με ένα cruise control); Για ποιο στιλ οδήγησης μιλάμε όταν το αυτοκίνητο κινείται στην πόλη ή στον αυτοκινητόδρομο; Η οδήγηση είναι μηχανική, οπότε το κιβώτιο καλύτερα να είναι αυτόματο.

Και στο κάτω κάτω τα νέα κιβώτια έχουν περισσότερους τρόπους ελέγχου. Ο οδηγός μπορεί να προκαλέσει ανά πάσα στιγμή κατέβασμα με ένα kick-down, σανιδώνοντας το γκάζι δηλαδή. Ή μπορεί να βάλει το λεβιέ σε σειριακή λειτουργία και να αλλάζει όποτε αυτός θέλει. Κάποια αυτοκίνητα μάλιστα έχουν και αυτά τα «αφτάκια» πίσω από το τιμόνι που κάνουν τον οδηγό να νοιώθει πιλότος της φόρμουλα 1. Δεν είναι και άσχημο όταν έχεις τόσες επιλογές και τόσο «στιλ». Εξάλλου για τους πιο σκληροπυρηνικούς, όλα τα αγωνιστικά αυτοκίνητα έχουν σειριακά κιβώτια.

Άρα τι μένει; Είναι ο έλεγχος; Είναι το στιλ; Η «μούρη»; Κάποτε τα αυτόματα και τους οδηγούς τους τα κορόιδευαν, μπορεί η λειτουργία του κιβωτίου να στιγματίσει τον οδηγό; Σοβαρά; Ή μήπως είναι η τιμή; Μήπως τελικά το μόνο που κρατάει τα αυτόματα από τα αυτοκίνητά μας είναι το πόσο στοιχίζουν; Τι λέτε;
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
panag... (10/7/2018, 16:35) Εχω το DSC SCODA AYTO απο της 150000 χιλιαδες αρχισε να κοπαναει στις 220000 βγαζει χαλασμενο μετατρονικ και πολυδισκο και πολυ πιθανον να θελει και κατι αλλο..Καλο αλλα περιπλοκο ειδικο συνεργειο μου ειπε μπορει να χαλασει απο 17 διαφορετικα πραγματα εγω προσωπικα ποτε ξανα αυτοματο .
a.bou... (14/2/2016, 12:56) Οδηγώ διπλοσιμπλεχτο Edc και έχω εμπειρία εκατομμύριων χμ.οδήγησης. Θεωρώ ότι η άγνοια και η μη γνώση της Σύγχρονης τεχνολογίας κάνει τούς περισσότερους να αρνούνται τα αυτόματα. Δέστε πόσοι επιμένουν -γιατί δεν έχουν A.B.S στην F1-πορπες στις ζώνες για να μη Σκουζουν -μετατροπή αναρτήσεων σε μη αναρτήσεις (ταβλες) και άλλα πολλά. Όποιος θέλει ασφάλεια, άνεση,οικονομία, Απόλαυση οδήγησης, max.τεχνολογίας, στην Επόμενη αγορά οχήματος να εμπιστευθει Μια εταιρεία με ένα καλό διπλοσιμπλεχτο Κιβωτιο ταχυτητων.
renao... (25/1/2016, 19:58) ΕΧΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΝΑ ΜΙΤΣΟΥΜΠΙΣΗ ΚΟΛΝΤ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΣΥΡΙΑΚΟ ΤΟΥ 2005 ΚΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΤΡΕΧΩ ΣΤΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΑΞΕΙ 3 ΦΟΡΕΣ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΤΗ ΣΥΜΠΛΕΧΤΗ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ....ΑΝΑΒΩ ΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΧΩΡΑΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΟΥΜΠΩΝΕΙ Η ΤΑΧΥΤΗΤΑ ..
strat... (11/6/2015, 19:43) εχω ενα αυτοματο corsa 1400 2011 τισ προ αλλες σε ενα κατηφορο και με την οπισθεν το αμαξη κυλισε και μετα απο 2-3 σκαμπανεβασματα εσβησε η μηχανη .αφου το εβαλα στο παρκινγ εβαλα εμπροσ την μηχανη δουλεψε αλλα δεν ειχα ουτε γκαζι ουτε ταχητητες αναψε ενα λαμπακι με σχημα αυτοκινητου και ενα κλειδι το εσβησα και μετα 10 λεπτα ολα επανηλθαν ξερη κανης απο τετοιο προβλημα ευχαριστω
nikos... (3/5/2015, 16:41) και ενα συμπληρωματακι ολα ειναι για το μπαγιοκο ας ειχε τσαμπα να το ειχε και οι κουτση μαρια και να ηταν η μειωψηφια αυτοι που ειχαν χειροκινητο και να δειτε για ποτε θα ειχαν ολοι αυτοματο και τιμη οδηγου οσα δεν φτανει η αλεπου που λεμε ειναι πολλα τα 2κ μαγκες!!!!!
nikos... (3/5/2015, 16:27) ρε παιδες πολυ αρλουμπα πεφτει και μου φενετε οι μισοι δεν εχετε οδηγησει αυτομαρτο η οδηγησατε κανενα του 1995 λοιπον 1 οι αολαγες γινονται στο απολυτο χρονο 2υπαρχουν 3 κλιμακεσ αναλογος με τοπατιμα λιγο-μισο kick down 3 καταναλωση δεν υπαρχει αυτο με τα 2πλοσυμπλεκτα δεν οδιγασκανενα του 95 αλλα του 2015 3αν μηνεις στο δρομο με αυτο το σκεπτικο κανεις δεν θα επερνε μπεβερλυ γιατι ειναι αυτοματο και δεν εχει μανιβελα.και οι κουτση μαρια εχει οδικη 20 ε το 6μηνο ειναι 5πακετα τσιγαρα εδω τα δινουμε αλου γιαλου αξιοπρεπεια οδηγου σορρυ αλλα ειναι ευκολια ολα στο αυτοκινιτο ειναι ηλεκτρονικα δεν βλεπω να γινονται τα ιδια για τα ηλεκτρικα η οτι εγινε φλορικο το τυμονι λογο ηδραυλικου-ηλεκτρικου η οτι εγινε φλορικος ο σημπλεκτης που παλια ηταν σαν λαντα και το ρα εχει γινει πουπυλο !! εγω εχω και τα2 αυτοκινιτα χειροκινητο και αυτοματο και πραγματικα για μεσα στην πολη δεν το αλαζω το αυτοματο με τπτ ρο θεμα ειναι το κοστοσ που οσο παει ανεβαινει δηλ το dsg h to stronic i to steptronic τι εχει να ζυλεωει αποι το χειροκινιτο μιλαμε παντα για διπλοσυμπλεκτο και οχι για απαρχαιομενο απλοτελος ουρλιαζετε ολοι λες και τορα ενετι 2015 εχετε ξεσκιστει στο ταξιδι με τηνκριση αφου με το αμαξι κανεις5-10χιλ χιλιομετρα και το 80% ειναι πλη και 1νεκρα 1νεκρα γιατι να μην εχεις την ευκολιθα σου αυτα !!!!
ktmst... (3/11/2014, 16:41)

Λόγω του ότι είμαι παθών με το αυτόματο σασμάν θεωρώ ότι το μόνο που προσφέρει είναι πιο ξεκούραστη οδήγηση στην πόλη.Έχει πολλά μείον όμως που θα σε αφήσουν στόν δρόμο τα οποία δεν έχει ένα χειροκίνητο σασμάν. Π.χ. 1.Ξέχασες κάποιο φως αναμμένο ή έχεις κάποια διαρρόη και έπεσε η τάση της μπαταρίας. Δεν μπορείς να το σπρώξεις να πάρει μπροστά. 2.Χάλασε ο αισθητήρας του κοντέρ, δεν αλλάζει ταχύτητες το αυτόματο σασμάν  (προσωπική εμπειρία με crysler stratus). 3.Με Audi A3 αυτόματο μετά από οδήγηση σχεδόν μίας ώρας σε σφιχτό δρόμο (Αίγιο-Καλάβρυτα) το σασμάν μένει με πρώτη ταχύτητα και φτιάχνει βγάζοντας και βάζοντας τον πόλο της μπαταρίας μέχρι την επόμενη στροφή που θα έχω χαμηλή ταχύτητα και πάλι το ίδιο.(Ακόμη δεν έχουμε βρεί τι είναι γιατί ο εγκέφαλος του σασμάν δεν δείχνει βλάβη). Το χειροκίνητο σασμάν δεν θα σε αφήσει απροειδοποίητα. Εάν κάποιος έχει λύση στο πρόβλημά μου με το Audi ας μου στείλει email.

drikf... (14/9/2013, 09:52) οσοι μιλανε ενω δεν εχουνε οδηγησει ποτε αυτοματο, απλα λενε βλακειες.
το DSG GTI 6,9δευ τα 0-100 ενω το χειροκινητο 7,2δευ.....
οι επιδοσεις με το προηγμενο ΔΙΠΛΟΥ συμπλεκτη κιβωτιο της VW ειναι ποιο γρηγορο απο το χειροκινητο. επισης ειναι ποιο οικονομικο γιατι ενω εσυ βαριεσαι να αλλαζεις συνεχεια ταχυτητες, το αυτοματο δεν βαριεται ποτε.
7 χρονια μαζι του ,δεν θα ξαναπαω ποτε σε μη DSG κιβωτιο. 150χιλ χλμ κανενα προβλημα, μονο απολαυση.
αν θελεις να αλλαξεις εσυταχυτητα, τις αλλαζει με τα αυτακια στο τιμονι ευκολα. οσο για τα εξοδα ΑΝ χαλασει, τα εξοδα για το χειροκινητο ειναι πολλα και καθε 50χιλ χλμ καθως πρεπει να  αλλαζεις δισκο πλατο.
λοιπον απλα τα πραγματα . το DSG ολοι το θελουνε. απλα δεν εχουνε ολοι τα λεφτα για να το αγορασουνε
vagel... (14/9/2011, 16:31) ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΩ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΤΟ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΕΙΡΙΑΚΟ.ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΟ ΥΠΕΡΟΧΟ ΟΔΗΓΗΜΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
broka... (13/9/2011, 16:49) Έχω ένα Cross Touran με DSG-7. Μου αρέσει πάρα πολύ και δεν θα αγόραζα ποτέ αυτοκίνητο χωρίς αυτόματο κιβώτιο. Στην Αμερική τα έχουν καταργήσει τα manual, εδώ εμείς είμαστε οι έξυπνοι?
KITRI... (12/9/2011, 10:24) Ορισμένες φορές και το ίδιο το ερώτημα είναι για τα πανηγύρια... ποιά τιμή του οδηγού και κουραφέξαλα, μόνο κάτι λίγοι περίεργοι μπορεί να σκέφτονται έτσι. Το θέμα είναι ότι προφανώς έχεις λιγότερη συμμετοχή και δεν ευχαριστιέσαι οδήγηση συν το ότι τα αυτόματα έχουν αυξημένη κατανάλωση (πολύ περισσότερο παλαιότερο, λιγότερο τώρα), χειρότερες επιδόσεις (σε σχεση με το χειροκίνητο, εάν όμως ξέρεις να το εκμεταλλεύεσαι)... και μεγαλύτερο κόστος αγοράς. Σαφώς όμως τα σύγχρονα αυτόματα κιβώτια έχουν πολύ ομαλή λειτουργία, είναι πολύ πιο αξιόπιστα από ότι παλαιότερα και μάλλον είναι προτιμότερα για τους όχι πολύ έμπειρους οδηγούς (καθότι ελέγχονται ηλεκτρονικά και δεν σε αφήνουν να κάνεις ... βλακείες!
sotos... (3/9/2011, 09:45) για πόλη εξαιρετικό, για εκτός οκ...ούτως ή αλλιώς σε αυτοκινητόδρομους δεν αλλαζεις συχνα ταχύτητες και σε επαρχιακούς δρόμους με στροφές θα προτιμησω το χειροκινητο για καλυτερο ελεγχο....εν ολίγοις, αν είσαι αθηνα και τρως 2 ωρες/μερα στο μποτιλιαρισμα καρασυμφέρει και αξιζει να το πληρωσεις...στην επαρχια τα οφελη του αυτοματου δεν ειναι τόσα πολλά ώστε να δικαιολογούν την τιμή του και το λιώσιμο των φρενων για να σταματησεις στην επομενη γωνία μιας και με το αυτοματα το αυτοκινητο δεν κοβει....
c.bin... (3/9/2011, 02:02) Δεν έχω απολύτως τίποτα κατά των αυτόματων κιβωτίων. Ίσα ίσα, όπου τα έχω συναντήσει (ποτέ σε δικό μου όχημα), τα έχω ευχαριστηθεί δεόντως. Από την άλλη όμως δεν τα θεωρώ και τόσο σημαντικά ώστε να ξοδέψω το παραπάνω διχίλιαρο εκεί. Θα προτιμούσα να πάρω την πιο πλούσια έκδοση ή την τουρμπάτη ενός μοντέλου με αυτά τα λεφτά. Αν στο μέλλον πέσουν οι τιμές τους το ξανασυζητάμε.
loiam... (2/9/2011, 21:35) Αν οδηγησεις με dsg δεν ακουμπας ξανα μηχανικο κυβωτιο.
ferra... (2/9/2011, 20:46) Καταρχας πρωτος παραγοντας επιλογης αυτοκινητου με αυτοματο κιβωτιο παντως τυπου ειναι η φυσικη κατασταση του μερους του οποιου ζουμε και κινουμαστε.Δεν γινεται να μενουμε π.χ. καβαλα με ανηφορες,κατηφορες και τετοια και να θελουμε αυτοματο κιβωτιο και να θελουμε να μην βγαλει και βλαβη.Δεν γινονται αυτα.Οποτε και τζαμπα να μας το τοποθετησουνε πρεπει να εχουμε την συννεση να σκεφτουμαι σωστα και οχι κουτοπονηρα.Το κοστος τοποθετησης αν το μερος που ζουμε ειναι καπως βατο,ειναι ψηλο.Υψηλο ειναι και το κοστος επισκευης σε περιπτωση καποιας βλαβης και δη της ηλεκτρονικης μοναδας.Επισης ενας αλλος παραγοντας ειναι η μικρη τεχνογνωσια των τεχνικων για τετοιες εργασιες,οποτε θελει προσοχη.Σε γενικες γραμμες η χωρα μας ανα την ελλαδα δεν προσφερεται για αυτοματα κιβωτια,λογω μορφολογιας του εδαφους.
stath... (2/9/2011, 20:29) Eμένα μου κάνει εντύπωση που δεν προτιμούν το αυτόματο οι επαγγελματίες οδηγοί (ταξιτζήδες) που βρίσκονται όλη την ημέρα στο τιμόνι και συνήθως μέσα στην πόλη, που οι αλλαγές ταχυτήτων είναι μόνιμη κατάσταση. Αυτοί δεν ενδιαφέρονται για γρήγορη οδήγηση και απόλυτο έλεγχο του αυτοκινήτου, όπως ένας οδηγός που το διασκεδάζει. Όσο για τα αυτόματα, ένα σοβαρό μειονέκτημα είναι ότι κάποια από αυτά, δεν βοηθούν στο φρενάρισμα. Επίσης δεν ξέρω αν μπορείς να κάνεις πλαγιολίσθηση (drifting) με το αυτόματο, όπως μπορείς να κάνεις με το κλασσικό. Κατά τα άλλα, νομίζω ότι ο λόγος που δεν τα προτιμούν πολλοί, έχει να κάνει με την άποψη ότι είναι δύσκολα και πολυδάπανα στην επισκευή. Από την άλλη όμως έχουν και το πλεονέκτημα ότι λείπει ο συμπλέκτης και δεν έχουν το πρόβλημα της αλλαγής του δίσκου.
akisb... (2/9/2011, 20:26) Τα μόνα μειωνεκτίματα που έχουν τα αυτόματα είναι η τιμή τους,η κατανάλωση λίγο περισώτερου καυσίμου και πιθανόν η αξιοπιστία τους,επειδή οδηγώ περισώτερο εκτός πόλης επέλεξα χειροκίνητο,κάποιος όμως που θέλει το αυτοκίνητο για εντός πόλης πχ. ταξί πιστεύω ότι το αυτόματο είναι το καλύτερο.Όταν οδηγείς στην πόλη τι να τον κάνεις τον λεβιέ ταχυτήτων; Να σε ταλαιπωρεί; Ή μήπως να ανακατεύεις το γιαούρτι;
a.kou... (2/9/2011, 15:32) Θεωρώ πως όταν κινεισαι εντος πόλεως στην καθημερινή κίνηση είναι αδίρητη ανάγκη το αυτόματο κιβώτιο. Αν όμως κάνεις διαδρομές κυρίως σε αυτοκινητοδρόμους τότε θα έλεγα πως το αυτόματο κιβώτιο το υποκαθιστά το cruise control. Άμα μάλιστα κινεισαι σε ορεινό δίκτυο χίλιε φορές καλύτερα να έχεις συμβατικό κιγωτιο ταχυτήτων. Σταθμίζεις όλους αυτούς τους παράγοντες και αποφασίζεις. Αν φυσικά επιθυμείς να επιλέξεις αμάξι του VW GROUP τότε με το DSG τα έχεις όλα
shris... (2/9/2011, 11:50) Τα είπε όλα ο cyber...
milti... (2/9/2011, 11:06) Το αυτόματο κιβώτιο αντιπροσωπεύει την εξέλιξη της τεχνολογίας του αυτοκινήτου . Αποδεσμεύει τον οδηγό από το να έχει το νου του στο πότε θα κατεβάσει ή ανεβάσει το λεβιέ .Συμβάλει στην οικονομική λειτουργία του κινητήρα , στην ασφάλεια του αυτοκινήτου και στην ξεκούραση του οδηγού . Εχω αυτόματο κιβώτιο ( επτατάχυτο DSG) και δεν πρόκειται να επιστρέψω σε χειροκίνητο .
kovat... (2/9/2011, 10:47) Αυτόματα κιβώτια, παρεξηγημένη και μη ιστορια, λειτουργικά η μη, πραγματικά εχει να κανει με τις προτιμήσεις, την ανάγκη για ασφάλεια και το ταμπεραμέντο του κάθε οδηγού. Είναι όμως και κάτι ακόμα ο απόλυτος έλεγχος του αυτοκινήτου, δεν ξέρω πόσοι έχετε παρατηρήσει σε αυτοκινητόδρομους ή σε δρόμους που δεν υπάρχει εμφανή κίνηση, χωρίς φανάρια και stop, χωρίς εμπόδια μπροστά κάποιοι να φρενάρουν άσκοπα! και ίσως να δημιουργήσουν κάποιο ατύχημα. Έχετε αναρωτηθεί ποτέ το γιατί? η απάντηση είναι ίσως απλή "αυτόματα κιβώτια" και αυτό γιατί το αυτόματο κιβώτιο "δεν φρενάρει το αυτοκίνητο" με τις δυνάμεις που ασκούνται στον άξονα αφήνοντας το γκάζι, οπότε ο έλεγχος γίνεται με το φρένο. Όσο για τα σειριακά κιβώτια, δεν νομίζω να έχουν κάποια σχέση με αυτά το αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων και το ελέγχο που προσφέρουν. Βασιλης Κ.
cyber... (2/9/2011, 10:17) Ένας παράγοντας είναι το κόστος. Ειδικά τώρα τα 1900€ που κοστίζει ένα κιβώτιο DSG πολλούς θα κάνει να το ξανασκεφτούν. Ένας άλλος παράγοντας είναι οι βλάβες που μπορεί να προκύψουν π.χ. στο DSG που ανέφερα η μονάδα mechatronics με τελική τιμή και εργατικά κοντά στα 2300€. Βλέπουμε ότι μόνο από τους δύο αυτούς λόγους η σύγκριση σε χειροκίνητο και αυτόματο είναι αναπόφευκτη και δικαίως. Η "τιμή" του οδηγού ίσως διαμορφώνεται λαμβανωντας υπόψη την εμπειρία οδηγών που το χρησιμοποιούν στο αυτοκίνητο τους.
sichl... (2/2/2017, 22:54) Μαγκες το χειροκινητο ειναι για το μουσειο, ο κοσμος εφτασε στο φεγγαρι...