Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Με 6 Β-SUV & τώρα τη Junior, τι άλλο θες για να πάρεις SUV Stellantis;
«Κουλομαρίες» με 1.000 άλογα που δεν ξέρουν ούτε να αλλάζουν ταχύτητες
Εν έτει 2024, γίνεται μικρό με 65 άλογα και 18 χιλιάρικα;
Γέμισε αφρικανική σκόνη: Το πλένεις έξω & πληρώνεις, στο χέρι ή άπλυτο;
Γιατί οι μάντρες θα πλακώνονται για βενζίνης/diesel τα επόμενα χρόνια;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Υπάρχουν σήμερα άσχημα αυτοκίνητα;
Διαβάστηκε από 9489 αναγνώστες

Από την λογική που θέλει όλα τα αυτοκίνητα σήμερα να μοιάζουν μεταξύ τους, μέχρι την εποχή που κάποια ήταν ιδιαίτερα άσχημα, εσείς σε ποιο σημείο βρίσκεστε; Τα θέλετε όλα όμοια, ή ποικιλία με κάποια «απρόοπτα»; Αδιάφορα, φανταχτερά, βαρετά, υπερβολικά, μίζερα ή πολύ ζωηρά αυτοκίνητα μπορεί να υπάρχουν ακόμη. Aσχημα όμως; Από την λογική που θέλει όλα τα αυτοκίνητα σήμερα να μοιάζουν μεταξύ τους, μέχρι την εποχή που κάποια ήταν ιδιαίτερα άσχημα, εσείς σε ποιο σημείο βρίσκεστε; Τα θέλετε όλα όμοια, ή ποικιλία με κάποια «απρόοπτα»; Νομίζω πως με τα άσχημα αυτοκίνητα έχουμε τελειώσει πια. Σίγουρα δεν είναι όλα τα αυτοκίνητα για όλα τα γούστα, αλλά λίγο πολύ ξέρουμε τι περιμένουμε από τον κάθε κατασκευαστή ακόμη και όταν αλλάζει σχεδιαστική γλώσσα.

Στη χειρότερη περίπτωση κάποια μοντέλα να είναι λίγο αδιάφορα, κάποια λίγο ατσούμπαλα, αλλά άσχημα δεν τα λες. Οι εποχές που τα πράγματα ήταν στα χέρια του κάθε κατασκευαστή, έχουν περάσει. Έτσι οι πειραματισμοί με σχήματα, μεγέθη, «λύσεις» και άλλα περίεργα, με σκοπό να ξεχωρίσουν ή να ρίξουν το κόστος έχουν τελειώσει.

Γιατί η σχεδίαση έχει κόστος, είτε αυτό έχει να κάνει με την μελέτη και εξέλιξη ενός σχήματος, είτε με το πόσες φορές πρέπει να πρεσαριστεί μια επιφάνεια για να πάρει το τελικό της σχήμα. Δεν είναι περίεργο που κάποια μοντέλα που ξεκίνησαν πριν χρόνια με σκοπό τη μειωμένη τιμή είχαν πολύ λιτές γραμμές.

Το κόστος όμως έχει περιοριστεί τώρα αρκετά χάρη στη χρήση κοινής πλατφόρμας και μερών και έτσι παρά τα εν πολλοίς κοινά μηχανικά μέρη οι κατασκευαστές μπορούν να κάνουν δύο αυτοκίνητα που είναι κατά τα άλλα σα δυο σταγόνες νερό, να μην ανήκουν καν στην ίδια κατηγορία. Έχουν την πολυτέλεια να σχεδιάσουν γύρω από τα μέρη αυτά, μοναδικά και ξεχωριστά μοντέλα.

Έτσι τελείωσε και η εποχή που μία σεντάν έκδοση ενός χάτσμπακ είχε απλά «κολλημένη» μια άκομψη ουρά στο πίσω μέρος, ή που οι κάμπριο εκδόσεις ήταν σαν να τις είχες κόψει με τον δίσκο. Σύμφωνοι, κάποιοι κατασκευαστές μπορεί να το «ξηλώνουν» λίγο με εξεζητημένες λύσεις, όμως κάτι που να βγάζει «μάτι» και να ασχημαίνει το δρόμο δεν υπάρχει πια.

Ή όχι; Επειδή η αισθητική είναι στη ματιά του καθενός, εσείς τι λέτε; Αλήθεια ξεμπερδέψαμε με τα άσχημα αυτοκίνητα; Μήπως κυκλοφορεί κάτι σήμερα που σας χαλάει την αισθητική; Ή πιο απλά που το θεωρείτε άσχημο, ή που δεν θα αγοράζατε ποτέ γιατί δείχνει κάπως; Όχι απαραίτητα ακαλαίσθητο, μπορεί και μίζερο ή πολύ φανταχτερό. Τι λέτε; 

Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
pan_8... (14/5/2013, 23:24) Σε γενικές γραμμές τα περισσότερα είναι πάνω - κάτω παρόμοια, αλλά όχι εντελώς και ισοπεδωτικά. Υπάρχει, τηρουμένων των αναλογιών, υπάρχει μια μικρή ποικιλία με κάποια απρόοπτα. Ναι, υπάρχουν άσχημα αυτοκίνητα και σήμερα. Βέβαια, η αισθητική είναι προσωπική και υποκειμενική για τον καθένα, για αυτό και η ασχήμεια δεν είναι αντικειμενική.Εγώ εκλαμβάνω ως άσχημα τα μεγαλύτερα, ξεχειλωμένα mini, το Fiat 5ooL, τα Subaru, το Nissan Tiida, το Mitsubishi Colt, το Suzuki Liana και τα Ssangyong. Προσωπική μου άποψη πάντα.
drikf... (11/5/2013, 11:27) ναι υπαρχουν ασχημα αυτοκινητα. απο τα ποιο ασχημα ειναι τα renault toyota alfa kia hunday
kotsi... (11/5/2013, 00:57) Σιγουρα υπαρχουν και θα υπαρχουν παντα ασχημα αυτοκινητα δεδομενου οτι και ο καθε ενας υποκειμενικα βλεπει το καθε τι ομορφο η ασχημο αναλογως.Προσωπικα ωσ πιο ασχημα βλεπω με σειρα ιεραρχιας τα nissan tiida,peugeot 208 με το πιο ασχημο εμπρος μερος και εσωτερικο και ταμπλω που ουτε κινεζος της προηγουμενης δεκαετιας δεν θα σχεδιαζε , επισης το peugeot 3008 εντελως απροσωπο και ατσουμπαλο ,χωρις χαρακτηρα και ταυτοτητα ,το fiat 500 l,και το νεο panda που θυμιζει λιγο playmobil εσωτερικα ,ενω ειναι και πολυ φουσκωμενο , για να μην πω για ολα τα lancia και κριμα γιατι καποτε ημουν κατοχος της delta  μοντ.1995 ενα καταπληκτικο εμφανισιακα αλλα οχι και απο αξιοπιστια αυτοκινητο ,και κριμα για αυτη την θρυλικη φιρμα που εχει καταντησει να σχεδιαζει αυτοκινητα για αοματους .παντως το ελληνικο αγοραστικο κοινο εχει δειξει οτι αγοραζει παραδοσιακα με επιλογη μαρκας και αντιστοιχα του μοντελου που διαθετει η καθε εταιρια στη συγκεκριμενη κατηγορια π.χ. διαβασα οτι ειναι νουμερο 1 σε πωλησεις στα μικρα το yaris το οποιο θεωρω πολυ μετριο σε πολλους τομεις και ιδιαιτερα ακριβο,αλλα ο πιστος στην toyota  ασχετως τιμης ,ασχημιας,κλπ το αγοραζει ελεω αξιοπιστιας η δεν ξερω για ποιον αλλο λογο παρα το οτι σε ερευνα αγορας θα μπορουσε να βρει και αλλα εξισου καλα η και καλυτερα αυτοκινητα .
kotsi... (11/5/2013, 00:57) Σιγουρα υπαρχουν και θα υπαρχουν παντα ασχημα αυτοκινητα δεδομενου οτι και ο καθε ενας υποκειμενικα βλεπει το καθε τι ομορφο η ασχημο αναλογως.Προσωπικα ωσ πιο ασχημα βλεπω με σειρα ιεραρχιας τα nissan tiida,peugeot 208 με το πιο ασχημο εμπρος μερος και εσωτερικο και ταμπλω που ουτε κινεζος της προηγουμενης δεκαετιας δεν θα σχεδιαζε , επισης το peugeot 3008 εντελως απροσωπο και ατσουμπαλο ,χωρις χαρακτηρα και ταυτοτητα ,το fiat 500 l,και το νεο panda που θυμιζει λιγο playmobil εσωτερικα ,ενω ειναι και πολυ φουσκωμενο , για να μην πω για ολα τα lancia και κριμα γιατι καποτε ημουν κατοχος της delta  μοντ.1995 ενα καταπληκτικο εμφανισιακα αλλα οχι και απο αξιοπιστια αυτοκινητο ,και κριμα για αυτη την θρυλικη φιρμα που εχει καταντησει να σχεδιαζει αυτοκινητα για αοματους .παντως το ελληνικο αγοραστικο κοινο εχει δειξει οτι αγοραζει παραδοσιακα με επιλογη μαρκας και αντιστοιχα του μοντελου που διαθετει η καθε εταιρια στη συγκεκριμενη κατηγορια π.χ. διαβασα οτι ειναι νουμερο 1 σε πωλησεις στα μικρα το yaris το οποιο θεωρω πολυ μετριο σε πολλους τομεις και ιδιαιτερα ακριβο,αλλα ο πιστος στην toyota  ασχετως τιμης ,ασχημιας,κλπ το αγοραζει ελεω αξιοπιστιας η δεν ξερω για ποιον αλλο λογο παρα το οτι σε ερευνα αγορας θα μπορουσε να βρει και αλλα εξισου καλα η και καλυτερα αυτοκινητα .
giorg... (10/5/2013, 15:27) GeoTSI: <<Να διαβάζουμε λίγο πιο προσεκτικά τι γράφει ο άλλος πρίν σχολιάσουμε και πάνω απόλα να μην ειρονευόμαστε. Δέν υπάρχει κανένας λόγος να σχολίαζεις τις γνώσεις μου γύρο απο το αυτοκίνητο, δεν γνωριζόματε καν.>>.
 Φίλε GeoTsi,
Δεν σε ειρωνεύτηκα και το ύφος μου ήταν άκρως φιλικό. Το θέμα που σχολιάζουμε είναι άκρως υποκειμενικό αλλά εμπάσει περιπτώσει η γνώμη μου είναι ότι εξάγεις συμπεράσματα κατά τρόπο ισοπεδωτικό για πανέμορφα αυτοκίνητα με τεράστια εμπορική επιτυχία π.χ Passat (άραγε ο κοσμος που το αγοράζει τρελά και με ακόμη μεγαλύτερη επιτυχία σε σχέση με παλιότερες γενιές, σε αντίθεση π.χ με το Tiida ως προς το Almera ή το Sunny δε σου λεει κάτι;;) XΩΡΙΣ πειστικά επιχειρήματα και με αμφιλεγόμενο χαρακτηρισμό όπως σκέτο κι αυτό από μόνο του αποδυναμώνει την ΠΑΝΤΑ ΣΕΒΑΣΤΗ αποψή σου.
Το να σχολιάζω θετικοτατα την μέχρι τώρα εικόνα σου κι εσύ να με γειώνεις τόσο άσχημα δε το σχολιάζω καν και το αφήνω στη κρίση των συνομιλητών μας.
Φιλικά πάντα και δε θέλω απάντηση από σένα πλέον...
chvez... (10/5/2013, 15:12) ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΣΥΓΧΕΟΥΜΕ ΤΟ ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΑ ΑΔΙΑΦΟΡΟ ΜΕ ΤΟ ΑΝΤΙΑΙΣΘΗΤΙΚΟ. Η ΑΔΙΑΦΟΡΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΕΝΟΧΛΕΙ ΤΟΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ, ΙΔΙΩΣ ΓΙΑ ΑΠΛΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΑΓΟΡΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ Α ΣΤΟ Β. ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ Η TOYOTA ΚΑΙ Η VW ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ, ΠΑΡΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΣΥΝΔΕΣΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥΣ (ΙΔΙΩΣ Η TOYOTA) ΜΕ ΤΗΝ ΑΔΙΑΦΟΡΗ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΚΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ. ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΕΙΟΝΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΣΧΗΜΑ, ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΝΑ ΣΠΑΝΙΖΟΥΝ. Η RENAULT ΜΕ ΤΙΣ ΤΡΑΓΙΚΕΣ ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΗΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ, ΘΑ ΕΙΧΕ ΚΛΕΙΣΕΙ ΧΩΡΙΣ ΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΕΓΧΩΡΙΑΣ ΑΓΟΡΑΣ, ΤΩΡΑ ΟΜΩΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΘΗΜΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΕΙ ΟΜΟΡΦΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ, ΟΠΩΣ ΤΟ ΝΕΟ MEGANE (ΣΕ ΚΡΑΥΓΑΛΕΑ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΓΕΝΙΑ ΤΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ). ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΛΙΓΟΥΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ ΠΟΥ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΝΕΙ ΣΧΕΔΟΝ ΜΟΝΟ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ, ΕΙΝΑΙ Η BMW ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ 1 ΚΑΙ 3. ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΕΠΙΘΥΜΕΙ Η BMW ΝΑ ΠΕΡΝΟΥΝ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΗΣ ΑΠΑΡΑΤΗΡΗΤΑ, ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΑΥΤΟ ΘΑ ΑΠΟΤΕΛΟΥΣΕ ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ
teola... (10/5/2013, 13:15) Το ερώτημα είναι καθαρά υποκειμενικό.Πάντα θα υπάρχουν αυτοκίνητα που σε κάποιους θα αρέσουν και σε άλλους όχι.Επίσης κάθε εταιρία προβάλλει το δικό της ξεχωριστό προφίλ ,παρόλο που τα τελευταία χρόνια λόγω της παγκοσμιοποίησης οι διαφορές τείνουν να αμβλυνθούν.Προσωπικά η Alfa Romeo είναι στην κορυφή των σχεδιαστικών μου προτιμήσεων, ενώ τα γερμανικά ακολουθούν την (συντηρητική) πεπατημένη.Αυτό το Golf πια όλο αλλάζει και όλο το ίδιο είναι!Οι Ιάπωνες από την άλλη με τη φουτουριστική τους αισθητική, κάποτε καταφέρνουν να συγκινήσουν αλλά συνήθως περνούν αδιάφοροι.Όσον αφορά τους Γάλλους, κινούνται σε αποδεκτές γραμμές, λιγότερο αυστηρές σε σχέση με τους Γερμανούς και λιγότερο προκλητικές σε σχέση με τους Ιταλούς, με εξαίρεση τη σειρά DS και το εξαιρετικό RCZ.Ευχάριστη αναλαμπή αποτελεί η Volvo τα τελευταία χρόνια,με την έναρξη της σειράς 60.Τέλος οι Κορεάτες και ιδιαίτερα η KIA  κάνουν σημαντικά βήματα αισθητικής, ψάχνοντας όμως ακόμα τη σχεδιαστική τους ταυτότητα.
Αν μιλάμε πάντως για άσχημα αυτοκίνητα,ορίστε μερικά από αυτά : Fiat 500L, Daihatsu Sirion, Mini countryman, Skoda Yeti, Nissan Micra, Seat Altea, Ford Ka,Toyota Ayris 2013...........υποκειμενικά πάντα!

Vasil... (10/5/2013, 09:41) ΒΕΒΑΙΩΣ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ.ΕΠΕΙΔΗ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΑΡΕΣΕΙ ΣΕ ΕΜΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΑΡΕΣΕΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ, ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΘΕΩΡΩ ΑΣΧΗΜΑ ΤΑ ΕΞΗΣ 1. NEW AURIS ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ 2. NEW SEAT LEON ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ 3. KIA PICANTO ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΕΜΑΦΑΝΙΣΗ 4. DAIHATSU COOPEN 5. SUZUKI SWIFT . . . Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΕΧΕΙ ΤΑ ΓΟΥΣΤΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΙΧΩΣ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΟΧΟΥΣ ΤΩΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΜΟΝΤΕΛΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΦΑΝΑΤΙΚΟΥΣ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΕΣ ΜΑΡΚΕΣ-ΜΟΝΤΕΛΑ.
Gback... (10/5/2013, 01:35) Να διαβάζουμε λίγο πιο προσεκτικά τι γράφει ο άλλος πρίν σχολιάσουμε και πάνω απόλα να μην ειρονευόμαστε. Δέν υπάρχει κανένας λόγος να σχολίαζεις τις γνώσεις μου γύρο απο το αυτοκίνητο, δεν γνωριζόματε καν. Επίσης,ισως οι "παρατιρήσεις" σου να ήταν "καλοπροαίρετες" αλλά εντελώς άστοχες.

1)Δεν τα έβγαλα όλα άσχημα, για όνομα... αναφέρθηκα ξεκάθαρα σε συγκεκριμένα μοντέλα.
2)Δεν είπα ποτέ οτι το Passat CC είναι άσχημο.Eίπα το Passat ΣΚΕΤΟ σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο.
3)Δεν σύκρινα το οποιοδήποτε Octavia με κανένα άλλο αυτοκίνητο. Σύκγρινα το NEO Octavia με το πρηγούμενο Octavia και σχολίασα γενικα τη νέα σχεδιαστική γραμμή της Skoda.
4)Η σύγκριση του Lancer με το Mazda 6 είναι είναι λίγο ατυχής κατα τη γνώμη μου, είναι το μαύρο με το άσπρο γενικά και σε ποιότητα και σε σχεδιασμό.

Και γιαυτό ακριβώς σε οτι αφορά θέματα γούστου ποτέ δεν βγαίνει άκρη και μόνο παρεξηγήσεις γίνονται. Είναι 100% υποκειμενικό θέμα, ο καθένας το βλέπει διαφορετικά.
ferra... (10/5/2013, 00:14) Το θέμα είναι πάρα πολύ υποκειμενικό,με πολλές προεκτάσεις.Άλλα τα σχεδιατικά γούστα του ενός και άλλα του άλλου,κάπου συμφωνούμε,κάπου διαφωνούμε,άλλες ιδιοσυγκρασίες,σε κάποια μοντέλα οι περισσότεροι συμφωνούμε.
Οι Γερμανικές μάρκες λόγω των πωλήσεων που κάνουνε,οι υπόλοιποι πλην Ιαπωνίας,Κορέας,Αμερικής,βλέπουνε πως να Γερμανοποιηθούνε.Απλά έλεος βρε κατασκευαστές.Δηλαδή δεν μπορεί το group psa,η renault,να πάρουμε νεαρές και νεαρούς σχεδιαστές και να βγάλουνε κάποια νεωτεριστικά σχέδια,ή να συνεχείσουνε κάποια παλιά για κλασσικότητα.Δεν γίνεται και οι πρωτοπόροι Ιταλοί να Γερμανοφέρνουν και όλοι το είδαμε σε κάποια μοντέλα τους.Έλεος απλά.
Η vw με το golf καταφέρνει μονίμως το κλασσικό να το κάνει μόδα,δεν ξέφυγε από τον άσσο ποτέ.Είναι το πιο αναγνωρίσιμο,μαζί με το beetle οχήματα.Δηλαδή αυτοί είναι καλύτεροι από τους υπολοίπους.Για εμένα όχι,απλά οι υπόλοιποι στο όνομα της εξέλιξης,κάνουνε τις όποιες σχεδιαστικές πατάτες,και λίγο ο εγωισμός,λίγο του ότι στο σχέδιο πρέπει να στηθεί και να κατασκευαστεί ένα ολόκληρο όχημα,λαμβάνουνε υπόψιν και το όποιο κόστος,που στις μέρες μας είναι επίκαιρο,παρά ποτέ,και να η σχεδιαστική πατάτα.
Είμαι fan των Ιταλικών,Ιαπωνικών και Αμερικάνικων σχεδίων.Απεχθάνομαι τα Κινέζικα,γιατί δεν έχουνε δώσει ακόμα τα όποια δείγματα σχεδιαστικής γραφής.Για άλλους τα Ιαπωνικά,Κορεάτικα,Αμερικάνικα,είναι απλά κακάσχημα,για εμένα και για πολλές άλλες και άλλους,απλά ιδιαίτερα σχεδιαστικά,αλλες φορές κάπως όμορφα,άλλες φορές κάπως άσχημα.
Σε κάποια σημεία,συμφωνώ με τον κύριο ΜΗΤΣΑΚΛΕΑ,όπως λέει για τους Γάλλους,και τις bmw.Η bmw απορώ γιατί χάνει το σχεδιαστικό της πάθος.Τι την νοιάζει τι κάνει η mercedes και η vw.Τους Ιταλούς στο punto και την maserati,όντως δεν μου αρέσανε και εμένα,όπως επίσης την αντιγραφή του c4 της πρώτης γενιάς από mazda 3 του 1997,του honda crx 1992,και στο νέο μοντέλο Γεμανοποιήθηκε τελείως.Μοναδικές εξαιρέσεις η σειρές ds.Επίσης το peugeot 207 ήταν πιο όμορφο από το 208.
Διαφορετικά οχήματα τα mazda και οι ;alfa romeo,οχήματα με σχεδιαστικό πάθος,όπως και πολλά άλλα Ιταλικά.
Στις μέρες μας τελικά δεν υπάρχουν τα πολύ κακάσχημα οχήματα,αλλά τα λίγο άσχημα,εως αποδεκτά.
Για να την κάθεμια και τον καθένα υπάρχει και το σχεδιαστικό όχημα,που να κάνει το κλικ,ώστε να προβούμε στην αγορά,οπότε περί ορέξεως κολοκυθόπιτα.
m1f1m... (9/5/2013, 23:38) φυσικά υπάρχουν άσχημα αυτοκίνητα 
π.χ, όλα τα bmw,που από τη δεκαετία του 80 με τα μοντέλα 316 ,518,520 τα οποία είχαν 4πλα φανάρια και είχαν πετυχημένο στυλ,έκτοτε η φίρμα παρουσίασε αστεία και κακάσχημα μοντέλα .
Είναι απορίας άξιο που έχουν πωλήσεις παρά την όψη τους .
ebeta... (9/5/2013, 23:23) μητσακλεα...σε εχει επηρεασει η..οικονομικη κριση!ποιο μοντελο εν τελει σε καλυπτει?
dmsi5... (9/5/2013, 22:02) Την σημερον ημερα κατα την ταπεινη μου γνωμη τα αυτοκινητα δεν ειναι τοσο ομορφα οσο θα επρεπε.Εν ετει 2013 θα περιμενες κατι πιο..φουτουριστικο και οχι ενα Τογιοτα Γιαρις π.χ ουτε ενα Νισσαν Κασκαι..απο την αλλη βλεπεις Σιτροεν c 4 παλιο και μετα το <<νεο>> μοντελο και παθαινεις...σοκ!Το καινουργιο ειναι στην κυργιολεξια για κλαματα!! Οπως για κλαματα ειναι και καποιες ΒΜW στυλ SUV μαζι με κουπε..προεκτασεις..Η καινουργια σειρα 1 ειναι το ιδιο σουλουπι με την παλια αλλα στην μασκα η καινουργια ειναι ασχημη..Το ιδιο και το νεο Γκολφ θεωρω οτι το προηγουμενο μοντελο ηταν πιο ομορφο απο το..καινουργιο (εδω γελάμε..) Και μην παει κανεις τωρα να μου πει οτι εχει νεα πλατφορμα..σιγα τα..ωα..Παντως απο την αλλη εχει πιο ομορφο εσωτερικο ειδικα στις πλουσιες εκδοσεις..Το δε νεο Παντα το αυτοκινητο του λαουτζικου σε σχεση με το παλιο μοιαζει παραφουσκωμενο εχει πιο ασχημο εσωτερικο ενω ουσιαστικα ειναι πανω στις γραμμες του παλιου,εδω οι Ιταλοι είναι μαστορες παρουσιαζουν το ιδιο μοντελο και το περνας για καινουργιο και ενα χαρακτηριστικο παραδειγμα οι 3 γενεες του 127..η ακομα και τα 131 και 132,μονο στη μασκα ειναι πιο ομορφο απο το παλιο,το Πουντο το..σκοτωσανε εν ετει 2012 σε ενα αχρειαστο φεις λιφτ..Οσο για τα νεα Ρενω Κλιο και Πεζω 208 αστα να πανε..και συνολικα βλεπω ελειψη φαντασιας και ενα ..απεραντο φεις λιφτ απο τους περισσοτερους κατασκευαστες που το παρουσιαζουν για <<νεο>> μοντελο.Πραγματικα νεα μοντελα ειναι λίγα και τα ευσημα σημερα ανηκουν σε Βολβο και Μερσεντες οσι αφορα τη σχεδιαση συνολικά,ενω η θρυλικη Σιτροεν εχει χασει τι δρομο της, βγαζωντας κατι κουτια τυπου DS 3 και DS 5 ενω το DS 4 ειναι μεν ξεχωριστο αλλα ομορφο δεν το λές..που ειναι τα φανταστικα DS και CX,GS,SM,Xantia,ενω η παλια C 4 που ηταν οντως Σιτροεν αντικατασταθηκε απο την αχρωμη αοσμη τογιοτοποιημενη νεα C 4.Ενταξει απο γερμανους με εξαιρεση τη Μερσέντες και την Οπελ δεν περιμενω πολλα,ιαπωνες κοραετες αστα να πανε ψυγεια ψυγεια αλλα αξιοπιστα ομως ετσι; απο ιταλους τα εχουν χαμενα..γενικως μια ετσι μια...γιουβετσι ειδαμε την κοινουργια Μαζερατι ποσο ασχημη μασκα εχει,ειδαμε το.. πρησμενο Παντα,τα Λαντσια Φουλβια και εκεινο το..πολυμορφικο πιστο αντιγραφο απο Κραισλερ και φρικαραμε(με τη Λαντσια) και μονο η Αλφα Ρομεο 4C και Laferrari μας θυμιζουν τι μπορει να σχεδιασουν οι ιταλοι αν εχουν κεφια..Σημερα βλεπω ενα ατελειωτο φεις λιφτ,απροσωπα εως ασχημα τετρατροχα και περιορισμενα ομορφα με προσωπικοτητα αυτοκινητα τα οποια σημειωτεον ερχονται απο ολες τις αυτοκινητοβιομηχανιες ανεξαρτητου προελευσης.Βεβαια όλα τα παραπανω ειναι σαφως προσωπικη γνωμη και ..γουστα αυτο δεν σημαινει οτι εχουμε ολοι την ιδια γνωμη και γουστα και τις ιδιες προτιμησεις,το καλο με εμας τους ανθρωπους ειναι οτι καθεις μας εχει την ιδιαιτερη προσωπικοτητα και μοναδικοτητα του και αυτο μετραει..
ebeta... (9/5/2013, 19:55) nissan tida....το πιο ασχημο ολων!
panou... (9/5/2013, 18:42) μην ξεχνατε το υπεροχο ΚΙΑ SOUL, KIA KARENS (δεν νομιζω πως παραγεται ακομα), τα υπεροχα Ssayong (γιατι εχει δυο ss? ισως γιατι οι Lloyds εχουν δυο L) Kyron και Aktyon. Επισης τα daihatsu move και grand move παλαιοτερα .σημερα τα νεα 208 δεν βλεπονται ειδικά τα φαναρια εμπρος-πισω και η μασκα. κριμα γιατι τα 106-206-307 ειχαν χαρακτηρα. φυσικα περι ορεξεως τα ξερετε. αυτα
giorg... (9/5/2013, 18:05) Φυσικά και υπάρχουν ΑΛΛΑ ΣΑΦΩΣ ΠΟΛΥ λιγότερα από το παρελθόν. Θα συμφωνήσω με Nissan Τiida αλλά και όλα αυτά τα υπερυψωμένα και ξεχειλωμένα MINI Countrman, Paceman, Clubman σαν SW κ.λπ ΕΙΝΑΙ πραγματικά εκτρωματικά και απορώ ΓΙΑΤΙ παράγονται.Πολύ ψηλά, τετραγωνισμένα, με εξογκωμένα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά και απλά μας βάζει η ΒMW μια 4κίνηση για να τα θεωρήσουμε λειτουργικά. Μα υπάρχουν τόσο όμορφα εξ υπαρχής σχεδιασμένα SUV και Crossover  π.χ ΗΟΝDA CR-V, RAV4, Mitsubishi ASX κλπ. Πρέπει να πάρεις Paceman;;
Οσο για τα συμπεράσματα του geoTSI πραγματικά εκπλήσσομαι γιατί είδα ότι είναι πολύ γνώστης σε αυτοκινητικά θέματα.
Φίλε geo τα έβγαλες ΟΛΑ άσχημα. ΧαΧα.
Μα τώρα αμφιβολης ομορφιάς τα Μιtsubishi;;; Το Lancer sedan τί έχει να ζηλέψει από ένα Mazda 6;;; Εξίσου κομψά. Το Passat c.c είναι άσχημο;; Επίσης το Skoda Octavia σε τί πάσχει σχεδιαστικά από ένα π.χ Μοndeo;; Πραγματικά δυσκολεύομαι να ΕΝΤΟΠΙΣΩ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΣΧΗΜΟ αυτοκίνητο με τη κλασική έννοια του όρου, όπως θα έλεγα για το μέχρι πρότινος SEAT TOLEDO. Tέλος πάντων γούστα είναι αυτά.

Υ.Γ: Και φυσικά οι παρατηρήσεις στα σχόλια του κου GeoTSI είναι καλοπροαίρετες....
rovit... (9/5/2013, 16:05) δυστιχος υπαρχουν πολλα ασχημα αυτοκινητα τα οποια συνηθως προερχονται απο ανατολικες χωρες κ αυτο επειδη οι ιδιοι σαν ανθρωποι που τα σχεδιαζουν  ειναι πολυ εκτοσ μοδας κ στυλ λογω πιστευω κουλτουρας. μερικα απο αυτα ειναι το suzuki liana, nissan tiida (εμετικο) γι αυτο δεν κυκλοφορει σχεδον κανενα, ολα τα κινεζικα,ολα τα lada φυσικα, το honda insight, καποια lancia κ renault ειδικα τα πολυμορφικα,  και σε γενικες γραμμες σχεδον ολα πριν το 2000 mercedes, volvo, ιαπωνεζικα κ κορεατικα
sapli... (9/5/2013, 14:13) Παντα υπηρχαν και θα υπαρχουν ασχημα αυτοκινητα. Μερικα απο αυτα ειναι τα νεα YARIS, IBIZA, BMW σειρα1, FOCUS,JUKE, PEUGEOT 308, ολα τα SUBARUκλπ
Gback... (9/5/2013, 11:45) Ναι υπάρχουν.

Τα Nissan εκτώς του Qasqai. Για κάπιο λόγο αυτό τους ξέφυγε και βγήκε OK.

Τα Mitsubisi είναι επίσης άσχημα. Αν και οι απόψεις για το Lancer διίστανται, εγώ το θεορώ απίστευτα ατσούμπαλο, όπως και το "νεο" Colt που πρέπει να είναι απο τα πιο άσχημα αυτοκίνητα της τελευταίας δεκαετίας και ενα τεράστιο βήμα πίσω για την εταιρία.

 Τα Subaru. Κατέστρεψαν την εικόνα ενος θρυλικού αυτοκινήτου με αποτυχημένα σχέδια και αλεπάληλα επίσης αποτυχημένα facelift. Αρκετοί θα διαφωνίσουν αλλα πιστεύω οτι αν η εταιρία κατασκεύαζε τώρα ξανά την πρώτη γενία οι πωλήσεις θα ανέβαιναν. Η πρώτη γενία ακόμα δείχνει φρέσκια και όμορφη παρά τα χρόνια της.

 VW. Κάντε μια συγκριση, Passat 05-11 με το νέο μοντέλο. Καμία σχέση. Το νέο έχει υπερβολικά λιτές και γωνιώδες γραμμές που το κάνουν να μοιάζει με....βάρκα. Εντελώς απωθητικό.

 Skoda. Τα νέα μοντέλα έχουν, κατα τη γνώμη μου, πάρει σχεδιαστικά λάθος δρόμο. Ολα τα νέα μοντέλα Octavia,Rapid καί Superb είναι σαφώς αρκετά χειρότερα απο τα προηγούμενα.Γίνονται υπερβολικά γονιώδη και βαρετά,ατσούμπαλα,άσχημα.


Βέβαια το θέμα εμφάνιση είναι καθαρά υποκειμενικό οπότε μη περιμένετε να βγεί άκρη.