Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Πάνω ή κάτω από 120.000 χλμ. στο κοντέρ είναι «OK» για μεταχειρισμένο;
Η ΕΕ θα αναγκάσει τους κατασκευαστές να φτιάξουν φθηνότερα ηλεκτρικά. Πως;
Με 6 Β-SUV & τώρα τη Junior, τι άλλο θες για να πάρεις SUV Stellantis;
«Κουλομαρίες» με 1.000 άλογα που δεν ξέρουν ούτε να αλλάζουν ταχύτητες
Εν έτει 2024, γίνεται μικρό με 65 άλογα και 18 χιλιάρικα;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy 15ετίας και καινούριο. Γίνεται;
Διαβάστηκε από 49491 αναγνώστες

Μήπως το αυτοκίνητό σας του 2000 δεν είναι και τόσο καινούριο όσο νομίζετε; Δείτε τώρα 5 λόγους που δείχνουν ότι το αυτοκίνητό σας μετά από 15+ χρόνια, έχει παλιώσει. Ένα αυτοκίνητο 15ετίας έχει παλιώσει ή κρατάει ακόμη καλά με τα σημερινά δεδομένα της αυτοκίνησης; Μήπως το αυτοκίνητό σας του 2000 δεν είναι και τόσο καινούριο όσο νομίζετε; Δείτε τώρα 5 λόγους που δείχνουν ότι το αυτοκίνητό σας μετά από 15+ χρόνια, έχει παλιώσει.
Νομίζετε ακόμη πως το 2000 ήταν πρόπερσι; Σας φαίνεται ακόμη καινούργιο το αυτοκίνητό σας παρά τα 15+ χρόνια του; Υπάρχουν πραγματικοί λόγοι που κάνουν το αυτοκίνητό σας παλιό ή είναι απλά θέμα μάρκετινγκ; Για να δούμε πέντε λόγους που μετά από 17 χρόνια το αυτοκίνητο παλιώνει.

5. Πόσες νέες γενιές έχουν βγει από τότε; Σαφώς το δικό σας αυτοκίνητο δεν άλλαξε, παραμένει το ίδιο, καλό ή κακό, όμορφο ή άσχημο, πρακτικό ή δύσχρηστο, όπως ήταν και τη μέρα που το αγοράσατε. Όμως ο κόσμος γύρω του άλλαξε. Από τη μόδα και το τι θεωρούμε σήμερα όμορφο, μέχρι τις λύσεις που σήμερα θεωρούμε απαραίτητες. Κυρίως όμως τις τεχνολογίες που στη δεκαετία που πέρασε είδαν το μεγαλύτερο άλμα από το 1970 και μετά. Αν θέλετε να έχετε εικόνα πόσο παλιό είναι το αυτοκίνητό σας, τότε οι δύο ή τρεις νέες γενιές που έχουν βγει από τη μέρα που το αγοράσατε το μαρτυρούν.

4. Πόσα κυβικά είναι; Θυμάστε που θέλατε το 1.600άρι για να τραβάει αλλά το 1.400άρι για να καίει; Που τα 100 άλογα ήταν μυθικά πολλά , όμως τα 130Νm ροπής έκαναν τις ρεπρίζ για κλάματα; Πάμε στο 2017 πάλι, όπου 1.400 κυβικά είναι ο «μεγάλος» κινητήρας και τα μοτέρ, αν είναι βενζίνης, παίζουν στο ένα λίτρο. Αν είχατε τότε κάνει το άνοιγμα για το 1.800άρι, για να προσπερνάει καλύτερα, σήμερα τα 1.000άρια έχουν την ίδια ισχύ και ακόμη περισσότερη ροπή και κάνουν το προσπέρασμα παιχνιδάκι. Με το μισό, σχεδόν, μοτέρ.

3. Είναι ακόμη το αυτοκίνητό σας αυτό που χρειάζεστε; Γιατί πριν από δεκαπέντε χρόνια οι ανάγκες σας ήταν μάλλον διαφορετικές. Πόσοι κυκλοφορείτε με το αυτοκίνητο που αγοράσατε για τον εαυτό σας σήμερα που έχετε να κουβαλάτε ακόμη άλλους τρεις, ή τέσσερις, ή ενίοτε και όλη την οικογένεια του έτερου ήμισυ που το 2000 δεν ξέρατε καν ότι υπάρχει; Ξεμείνατε με το τρίθυρο μικρομεσαίο και βλαστημάτε κάθε φορά που βαζοβγάζετε το παιδί στο καθισματάκι; Το πιθανότερο είναι να έχετε βρεθεί με ένα αυτοκίνητο που δεν σας ταιριάζει καθόλου, γιατί απλά το ξεπεράσατε. Είτε οι ανάγκες σας είτε το πορτοφόλι σας.

2. Πόσο πληρώνετε για να το κινείτε; Γιατί το δικό σας αυτοκίνητο το αγοράσατε όταν η βενζίνη είχε το λίτρο 150 δραχμές. Σήμερα η τιμή είναι σχεδόν τέσσερις φορές ακριβότερη, που σημαίνει πως το κόστος των καυσίμων και μόνο έχει τετραπλασιαστεί μέσα σε αυτά τα δεκαπέντε χρόνια. Ο μισθός σας; Τετραπλασιάστηκε; Μάλλον το αντίθετο.

Κι αν η βενζίνη δεν σας φαίνεται, τότε μήπως σας φαίνονται τα τέλη κυκλοφορίας; Γιατί τα 1.400άρια του 2000 σήμερα πληρώνουν 250 ευρώ και πλέον, ενώ τα μοντέλα του 2017 με αντίστοιχες επιδόσεις το πιθανότερο είναι πως δεν πληρώνουν τίποτα.

1. Πόσο γνήσιο είναι το αυτοκίνητό σας σήμερα; Μήπως έχει γίνει σαν το «σφυρί του παππού μου»; Αυτό που λέει «ο πατέρας μου άλλαξε το χερούλι του κι εγώ το κεφάλι του». Γιατί οι κατασκευαστές σταματούν να παράγουν ανταλλακτικά το πολύ ένα με δύο χρόνια μετά το τέλος της εγγύησης του τελευταίου μοντέλου. Που σημαίνει πως, αν το μοντέλο σας σταμάτησε το 2003, και είχε όπως όλα τότε, το πολύ δύο χρόνια εγγύηση, ότι ανταλλακτικό μπήκε στην αγορά μετά το 2006 είναι είτε στοκ, είτε από τρίτο κατασκευαστή. Στα 9 αυτά χρόνια πόσες φορές έχετε βάλει γνήσιο ανταλλακτικό; Μήπως όλο και λιγότερο συχνά;

Εσείς λοιπόν τι λέτε; Ισχύουν όλα αυτά ή το δικό σας 15χρονο «δεν σπάει, δεν χαλάει»;
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
kkonn... (17/5/2018, 06:03) Ας αποφασίσουν πρώτα να άρουν τους δασμούς και τους φόρους πολυτελείας και μετά συζυτάμε. Μεχρι τότε τα αμαξια μας οσο δεν εχου προβλήματα είνσι καινούργια. Πρέπει να ειμαστε παγκοσμίως οι πιο ηλίθιοι αφού εν γνώση μας πληρώνουμε δυο φορές την αξία ενός καινούριου αυτοκινήτου από φόρους πολυτελελιας δασμούς και ΦΠΑ.
Skouu... (16/5/2018, 15:29) Seat ibiza 1200 04 αέριο, ο αμάξι κοντεύει 15 ετών έχει 350000 δύο φορές πήγε μόνο Γερμανία χαχα προβλήματα σχεδόν 0 το μόνο σοβαρό πρόβλημα κόλλησε η πίσω πόρτα απλά δεν το δουλεύω τόσο πίσω και δεν το έκανα.το αμάξι είναι μια χαρά δεν υπάρχει λόγος να πάρω άλλο
plh... (16/5/2018, 12:41) Εγω είμαι υπέρ του καλο μεταχειρισμένου και των παλαιών σε ηλικία αυτοκινήτων που έχουν ρετρό σχεδίαση, χρώμιο, μέταλλο και μοναδικά χαρακτηριστικά που δεν υπάρχουν στα σημερινά αυτοκίνητα ούτε κατά διάνοια. Σαφώς και χρειάζεται χρήμα, αλλά δεν είναι και τόσο απαγορευτικό.Με μια καλή αποταμίευση και στόχο γίνονται πολλά καλά πράγματα. Όσο για τα ανταλλακτικά ο λόγος. Υπομονή, επιμονή, λίγο εώς πολύ ψάξιμο και μεράκι. Τα πάντα βρίσκονται και τα πάντα φτιάχνονται.Όσο για τις φαρνατζοδουλειές αξίζει τον κόπο και η κούραση να βρείς τεχνίτη και όχι ασκιτζή. Βρήκες τεχνίτη; Παπάδες θα σου φτιάξει.
nkapo... (16/5/2018, 11:01) Προκλητικό άρθρο. Λεφτά για να αλλάζει συνέχεια...κουρτίνες, είχε η Βίκυ Σταμάτη. Έλεος, μην παίζετε με τον πόνο μας.
stant... (16/5/2018, 00:41) ...δεν ανακαλύπτουμε την ..Αμερική, το να είσαι νέος, υγιής, πλούσιος και όμορφος είναι πολύ καλύτερα από το να είσαι γέρος, άρρωστος, φτωχός και άσχημος... όλοι μα ς θα θέλαμε να έχουμε κάθε 5 χρόνια και νέο αυτοκίνητο άλλα δεν φτάνουν ..τα μισθά… μη παίζετε άλλο με τον πόνο μας....!