Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Με 6 Β-SUV & τώρα τη Junior, τι άλλο θες για να πάρεις SUV Stellantis;
«Κουλομαρίες» με 1.000 άλογα που δεν ξέρουν ούτε να αλλάζουν ταχύτητες
Εν έτει 2024, γίνεται μικρό με 65 άλογα και 18 χιλιάρικα;
Γέμισε αφρικανική σκόνη: Το πλένεις έξω & πληρώνεις, στο χέρι ή άπλυτο;
Επιδότηση ηλεκτρικών: Μήπως να γίνει επιδότηση για καινούριο γενικά;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Ιδανικά για την Ελλάδα
Διαβάστηκε από 24897 αναγνώστες

Αν διαλέγαμε μία κατηγορία αυτοκίνητου να την βαφτίσουμε ιδανική για την Ελλάδα, αυτή θα ήταν η κατηγορία των μικρών SUV. Με τόσα μοντέλα σε τόσα μεγέθη, τύπους και τιμές, μπορείς να βρεις το ιδανικό και για εσένα. Ποια είναι η αγαπημένη κατηγορία των Ελλήνων και γιατί μας ταιριάζει τόσο; Αν διαλέγαμε μία κατηγορία αυτοκίνητου να την βαφτίσουμε ιδανική για την Ελλάδα, αυτή θα ήταν η κατηγορία των μικρών SUV. Με τόσα μοντέλα σε τόσα μεγέθη, τύπους και τιμές, μπορείς να βρεις το ιδανικό και για εσένα.
Από το Dacia Duster μέχρι το Fiat 500X, και από το Citroen C4 Cactus μέχρι το Jeep Renegade, τα μικρά SUV σήμερα έχουν τη μεγαλύτερη γκάμα από ποτέ. Και φυσικά έτσι παίρνουν τη μερίδα του λέοντος και στις πωλήσεις, με τα πρώτα 10 μοντέλα της ελληνικής αγοράς να ανήκουν στην κατηγορία, παρότι ταξινομούνται σε διαφορετικές. 

Στην κατηγορία συμμετέχουν κατασκευαστές με παράδοση στο είδος, όπως η Suzuki και η Jeep, αλλά και νεότεροι στα SUV, όπως η Peugeot και η Opel. Το αποτέλεσμα είναι τα μοντέλα αυτά, παρότι έχουν τα ίδια βασικά χαρακτηριστικά, ξεκινούν από διαφορετικά σημεία, και αντιλαμβάνονται το μικρό SUV τελείως διαφορετικά. Έτσι η ποικιλία και η διαφορετικότητα στην κατηγορία είναι μοναδική.

Ο Έλληνας οδηγός έχει να αντιμετωπίσει ένα ιδιαίτερο περιβάλλον που περιλαμβάνει γενικώς κακούς δρόμους και διασταυρώσεις με κακή ορατότητα (κυρίως λόγω παρκαρισμένων), ενώ έχει αυξημένες μεταφορικές ανάγκες, αλλά πολύ συμπιεσμένο χώρο για στάθμευση.

Θέλει δηλαδή ένα αυτοκίνητο ψηλό να μη βρίσκει, με μεγάλες διαδρομές ανάρτησης να είναι άνετο, με ψηλή θέση οδήγησης να βλέπει, με χώρους να χωράει και όσο πιο μικρό γίνεται να μπορεί να παρκάρει. Ακριβώς, δηλαδή, ότι παρέχουν τα μικρά SUV.

Αν θέλει κάτι πιο φθηνό και ευρύχωρο θα κοιτάξει το Duster, αν θέλει κάτι πιο premium θα κοιτάξει προς το 500X ή το Mini Countryman, αν θέλει κάτι πιο ασφάλτινο υπάρχουν τα 2008, Captur και Mokka, πιο μοντέρνο το Cactus, και πιο παραδοσιακά τα Vitara και Renegade. Στην αγορά, επίσης, έχει μπει από καιρό η Ford με το Ecosport, αλλά και η Toyota με το C-HR.

Εσείς τι λέτε; Βρίσκετε τα μικρά SUV κατάλληλα για τη δική σας χρήση; Εκτός από τα θετικά βρίσκεται κάτι αρνητικό; Και τελικά θα τα προτιμήσετε; Ποιο και γιατί;
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
kkost... (1/4/2018, 15:01) Τις ανάγκες αυτές που περιγράφονται στο άρθρο ο Έλληνας μικρομεσαίος καταναλωτής τις είχε από πάντα. Απλά τώρα οι εταιρείες "πλασάρουν" πολύ τα suv οπότε μοιραία (σε συνδυασμό φυσικά και από την ανάγκη ικανοποίησης της ανθρώπινης ματαιοδοξίας να βλέπει "από ψηλά") παρασύρεται και ξοδεύει τα τελευταία του διαθέσιμα για αγορά μικρών-οικονομικών suv.
nospe... (3/4/2018, 00:20) Είναι απίστευτη η προώθηση που γίνεται για τα suv! Και το εντυπωσιακό είναι ότι ένα από τα θετικά που μας παρουσιάζετε είναι ότι δεν βρίσκουν στη διαδικασία της στάθμευσης. Άρα επικροτούμε τον «Ελληναρα» οδηγό που παρκάρει όπου βρει ακόμα κι αν αυτό είναι πεζοδρόμια η ράμπα αναπήρων! Κάντε και ένα συγκριτικό μεταξύ των suv και των αντίστοιχων μικρομεσαιων της ίδιας εταιρείας. !