Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Πάνω ή κάτω από 120.000 χλμ. στο κοντέρ είναι «OK» για μεταχειρισμένο;
Η ΕΕ θα αναγκάσει τους κατασκευαστές να φτιάξουν φθηνότερα ηλεκτρικά. Πως;
Με 6 Β-SUV & τώρα τη Junior, τι άλλο θες για να πάρεις SUV Stellantis;
«Κουλομαρίες» με 1.000 άλογα που δεν ξέρουν ούτε να αλλάζουν ταχύτητες
Εν έτει 2024, γίνεται μικρό με 65 άλογα και 18 χιλιάρικα;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Πως παραδέχεται η Volvo ότι δεν είναι premium
Διαβάστηκε από 5303 αναγνώστες

Αν η Volvo είναι premium κατασκευαστής, γιατί θέλει νέα μάρκα για να λανσάρει τα πιο premium μοντέλα της; Τι είναι αυτό που δημιούργησε την ανάγκη στη Volvo να φτιάξει μια νέα μάρκα για να χτυπήσει την premium αγορά; Αν η Volvo είναι premium κατασκευαστής, γιατί θέλει νέα μάρκα για να λανσάρει τα πιο premium μοντέλα της;
Τι κάνει ένας κατασκευαστής όταν θέλει να ανέβει στην premium κατηγορία; Φτιάχνει μία νέα μάρκα. Αν κάνει τώρα το ίδιο η Volvo, δεν είναι σα να παραδέχεται ότι δεν είναι η ίδια αρκετά premium; Τι την θέλει η Volvo τη νέα μάρκα;
 
Η Volvo έκανε ένα νέο λανσάρισμα. Δεν πρόκειται για ένα νέο μοντέλο. Πρόκειται για μία επανάσταση. Με το Polestar 1 η Volvo μας δείχνει μια εικόνα από το μέλλον. Ένα μέλλον με αυτοκίνητα φιλικά προς το περιβάλλον, αυτοκίνητα αυτόνομα, αυτοκίνητα όμορφα και πολυτελή, αυτοκίνητα που αποκτούνται μέσω συμβολαίου όπως τα κινητά τηλέφωνα. Ένα μέλλον το οποίο η ίδια η μάρκα διαμορφώνει σταδιακά με την γκάμα της. Μόνο που από αυτό το μέλλον που μας έδειξε, απουσιάζει η ίδια η Volvo.
 
Βλέπεις το Polestar 1 δεν είναι απλά ένα πρωτότυπο ή μοντέλο της Volvo, αλλά το πρώτο μοντέλο της γκάμας της νέας μάρκας του ομίλου που ανήκει και η ίδια η Volvo. Έτσι ο όμιλος Geely, εκτός από την ομώνυμη κινεζική μάρκα, περιλαμβάνει την Volvo, την υπό εξέλιξη αποκλειστικά ηλεκτρική Lynk & Co, και από τώρα πλέον και την Polestar.
 
Αν κρίνει κανείς από το πρώτο μοντέλο της μάρκας, τότε η Polestar είναι πιο κοντά στη Volvo από τις άλλες «αδελφές» μάρκες του ομίλου, αφού ουσιαστικά το «1» είναι μία κοντή τρίθυρη κουπέ έκδοση του S90 με όλα τα τεχνολογικά καλούδια που μέχρι σήμερα θεωρούσαμε πως η Volvo θα κρατούσε για τον εαυτό της. Και φυσικά περισσότερη άνεση, πολυτέλεια και επιδόσεις.
 
Σαφώς η Polestar θα «κάτσει» πάνω από τη Volvo στην αγορά, δηλαδή θα κινηθεί απέναντι στους premium κατασκευαστές, παραδοσιακούς, όπως η BMW και η Mercedes αλλά και νέους, όπως η Tesla. Αυτό όμως δεν παραγκωνίζει κάπως την ίδια τη Volvo; Δεν είναι σα να παραδέχεται η μάρκα ότι δεν είναι το ίδιο premium με τις μάρκες που τώρα πάει να κυνηγήσει η Polestar;
 
Μέχρι σήμερα τέτοιες κινήσεις λανσαρίσματος premium κλάδων ενός ομίλου έχουμε δει από μάρκες που δεν έχουν premium βλέψεις. Έτσι έκανε πρώτη η Toyota με την Lexus, 30 και πλέον χρόνια πριν, η Nissan με την Infiniti και πιο πρόσφατα η Hyundai με την Genesis αλλά και η Citroen με την DS. Η Volvo θα περίμενε κανείς να επιμείνει με τα δικά της σήματα στην κατηγορία.
 
Εξάλλου όλη η τεχνολογία που το Polestar 1 θα έχει, ανήκει στη Volvo και τον υπόλοιπο όμιλο, ενώ και το μοντέλο αγοράς, με συμβόλαιο, έχει ήδη λανσαριστεί από τη Volvo με το νέο XC40.
 
Τι είναι τότε αυτό που δημιούργησε την ανάγκη στη Volvo να φτιάξει μια νέα μάρκα για να χτυπήσει την premium αγορά; Και τι λέει αυτό για την ίδια την Volvo και τη θέση της ανάμεσα στους άλλους κατασκευαστές; Εσείς τι άποψη έχετε για τη μάρκα και την κίνηση να λανσάρει μία νέα premium μάρκα;
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
mostr... (22/11/2017, 14:56) Γερμανε τρολ Right, Simple, klp δεν ξερω που το ειδες γιατι εγω οσο και να εψαξα δεν το βρηκα πουθενα. Διαβασα ομως οτι ο αρχιμηχανικος της Lexus ειπε οτι εχουν σταματησει εδω και χρονια να "κυνηγανε" τους Γερμανους γιατι πολυ απλα εκεινοι βρισκονται πιο μπροστα απο αυτους με την LS500 να ειναι η περιτρανη αποδειξη των λεγομενων του!!! Κατσε και κλαψε παλι...
pan_8... (22/11/2017, 13:53) Άλλο premium, άλλο sport. Η Volvo είναι premium, sport δεν είναι σε γενικές γραμμές. Η Polestar ήταν βελτιωτικός οίκος της Volvo. Για αυτό, ανεξαρτητοποίηθηκε ως γρήγορη, σπορ μάρκα και σύντομα και ως ηλεκτρική μάρκα. Όχι ως premium. Δηλαδή Volvo = premium και Polestar = sport. Μην τα μπερδεύουμε και μην τα ισοπεδώνουμε όλα! Υ.Γ. Συμφωνώ απόλυτα με τον αγαπητό Stel. Υ.Γ.2: Η ίδια η Volvo ποτέ δεν έχει δηλώσει premium. Προσπαθεί να καταξιωθεί ως τέτοια στο αγοραστικό με τα μοντέλα και την τεχνολογία που παράγει.
allos... (22/11/2017, 10:07) Premium sunolika einai mono h Audi, Mercedes kai BMW. Opoion na akouseis apo allh etaireia leei oti 8eloun na antagwnistoun autous. Teleutaio paradeigma o CEO ths lexus sthn parousiash tou LS500 pou milhse me ta kalutera logia gia to A8 kai thn S class kai eipe oti koitazoun na antagwnistoun auta ta modela.
mostr... (21/11/2017, 17:29) Οι Κινεζοι απο τοτε που αγορασαν την Volvo ΠΟΤΕ δεν την αντιμετωπισαν ως premium και δεν μου προκαλει εκπληξη οτι ετοιμαζουν μια premium μαρκα αφου τα ποιοτικα στανταρ ειναι αρκετα χαμηλοτερα απο αυτα που ειχαν οι Σουηδοι. Μεχρι και νερο μπαζουν μεσα οταν βρεχει!
stela... (22/11/2017, 11:20) Κάθε φορά που ανεβάζεται ένα non paper μπαίνω να δω τι άποψη έχετε πάλι να μεταφέρετε στο κοινό σας. Λυπάμαι για τον τρόπο που παρουσιάζετε κάποια πράγματα και μερικές φορές αναρωτιέμαι αν οι συντάκτες της ιστοσελίδας σας είναι τελικά σχετικοί ή άσχετοι με την αυτοκίνηση, η μήπως οι γνώσεις τους περιορίζονται στα μικρά οχήματα πόλης και σε συγκεκριμένες μάρκες. Με το σκεπτικό λοιπόν ότι η Volvo φτιάχνει νέα μάρκα πιο premium από αυτή, θα ήθελα να μου απαντήσετε αν και η Mercedes που είχε φτιάξει την Maybach, δεν είναι premium. Και μάλιστα στην περίπτωση της Mercedes η Maybach είναι όντως μία εντελώς και αποκλειστικά premium σειρά οχημάτων. Στην περίπτωση όμως της Polestar αυτό που δεν έχετε διαβάσει και δεν έχετε μεταφέρει στο κοινό σας είναι ότι η συγκεκριμένη μάρκα θα κατασκευάζει αποκλειστεικά ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ αυτοκίνητα και σπορ μοντέλα, κάτι σαν μία νέα Tesla και φυσικά εντέλως διαφορετικά από την νοοτροπία της "οικογενειακής" Volvo. Και όταν τελικά οδηγήσετε κάποιο από τα καινούργια Volvo και δεν θα μεταφέρετε την άποψη σας μέσω σελίδων άλλων συντακτών, τότε θα καταλάβετε από μόνοι σας ότι δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τις καθιερωμένες μάρκες που εσείς έχετε στο μυαλό σας και για την ελληνική δυστυχώς πραγματικότητα ως Premium. Γιατί ο διεθνής τύπος και γενικά οι ξένοι συντάκτες δεν θέτουν καν αυτό το ερώτημα πλέον. Ευχαριστώ για το βήμα που μου δώσατε και με ακούσατε και όχι δεν εργάζομαι για την Volvo απλά είμαι ένας νέος υποψήφιος αγοραστής που πήγε και δοκίμασε όλα τα αντίστοιχα μοντέλα και τελικά κατέληξα στο Volvo, το ασφαλέστερο αυτοκίνητο για το 2017 στον κόσμο!!!