Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Πόσο νερό χωράει ένα πυροσβεστικό όχημα;
Σχεδίαση, υλικά, εξοπλισμός: Ποια παλιώνουν σαν κρασί & ποια σα γάλα;
Φώτα που τυφλώνουν: Φταίνε τα LED, τα ψηλά SUV ή η αδιαφορία;
Ποιο αμάξι θα αγόραζες αν ήξερες πως θα το κρατούσες 20 χρόνια;
Σου φαίνονται τώρα χαμηλά τα όρια ταχύτητας; Ετοιμάσου για χαμηλότερα
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Πως άντεξε το ΤΤ ενώ Z4 και SLK εξαφανίστηκαν;
Διαβάστηκε από 24534 αναγνώστες

Πως κατάφερε το TT να αντέξει στο χρόνο, όταν ο ανταγωνισμός σιγά σιγά σχεδόν χάθηκε; Πως κατάφερε το ΤΤ να συνεχίσει ενώ οι ανταγωνιστές του εξαφανίστηκαν; Πως κατάφερε το TT να αντέξει στο χρόνο, όταν ο ανταγωνισμός σιγά σιγά σχεδόν χάθηκε;
Όταν κάποτε βάζαμε στην κόντρα τα δίπορτα σπορ μοντέλα των τριών γερμανικών εταιρειών, οι SLK και Z4 στέκονταν απέναντι στο ΤΤ και έφτιαχναν ένα εκρηκτικό μείγμα. Σήμερα που είναι; Πως κατάφερε το ΤΤ να συνεχίσει ενώ οι ανταγωνιστές του εξαφανίστηκαν;
 
Ας ξεκαθαρίσουμε για αρχή πως η SLK φυσικά υπάρχει ακόμη, ως SLC, όμως το μοντέλο δεν θα έχει αντικαταστάτη και στο τέλος του κύκλου του απλά θα αποσυρθεί, όπως αποσύρθηκε και η BMW Ζ4 στο τέλος του δικού της κύκλου πέρσι.
 
Έτσι, μετά από μία κόντρα που κράτησε τρεις γενιές (αν μετρήσει κανείς και την Z3), το ΤΤ θα συνεχίσει μόνο του, χωρίς ανταγωνισμό, εκτός ίσως από το δίδυμο MX-5, FIAT 124 Spider  που όμως έχουν πιο πολλές διαφορές παρά κοινά με το ΤΤ.
 
Και η Audi συνεχίζει μόνη, σε μία κατηγορία που θα περίμενε πως αν άντεχε κάποιος θα ήταν αυτός που θα βρισκόταν πιο κοντά στη ρίζα του roadster, του δίπορτου, διθέσιου πισωκίνητου μικρού καμπριολέ. Αν έβαζε κανείς στοίχημα πριν 10 χρόνια, μάλλον η Ζ4 θα ήταν φαβορί. Κι όμως.
 
Πως τα κατάφερε το ΤΤ και όχι οι άλλοι; Βλέπεις το ΤΤ, παρά την αλουμινένια βάση του, παρά τον εκρηκτικό του χαρακτήρα, παρά τα μοναδικά του χαρακτηριστικά, βρίσκεται σε ότι έχει να κάνει με την εξέλιξη και την παραγωγή του, κάτω από την ομπρέλα των μοντέλων που μοιράζονται μηχανικά στοιχεία με το VW Golf. Ανήκει δηλαδή στο πλαίσιο οικονομίας κλίμακας που του επιτρέπουν να έχει ένα μεγάλο αριθμό ακριβών μερών που μοιράζεται με άλλα μοντέλα (πολύ) μαζικής παραγωγής. Και έτσι το κόστος παραμένει σχετικά χαμηλό. Τόσο ώστε να μπορεί η Audi να “ρίξει” αλουμίνιο χωρίς να το αυξήσει, αλλά και να διατηρήσει το μοντέλο στην παραγωγή χάρη στα κοινά του στοιχεία.
 
Είναι όμως μόνο αυτό; Το κόστος; Πιθανώς όχι. Η Audi έχει βρει μία συνταγή για τα σπορ μοντέλα της που λέει «όλα σε όλους». Δηλαδή όλοι όσοι οδηγήσουν ένα ΤΤ μπορούν να απολαύσουν το αυτοκίνητο στο 100% της απόδοσής του. Να το έχουν «όλο». Αυτό το κερδίζουν με την ουδετερότητα, από τη μία, στην οδική συμπεριφορά, χωρίς εξάρσεις του πίσω μέρους (αφού είναι βασικά προσθιοκίνητο), αλλά και στον πληθωρικό χαρακτήρα των κινητήρων που δίνουν πολύ «γκάζι» με λίγο πάτημα. Μια λογική που κάνει τους αγοραστές του μοντέλου να επιστρέφουν σε κάθε γενιά του και έχει βάλει το ΤΤ στην καρδιά ενός κοινού που το προτιμά κάθε φορά.
 
Και έτσι το ΤΤ συνεχίζει εκεί που ο ανταγωνισμός σταματά. Αν και η BMW θα δώσει νέο μοντέλο στη θέση της Ζ4 κάποια στιγμή, προς το παρόν, και παρά την άφιξη της 1.600άρας SLC, το ΤΤ παίζει μάλλον μόνο.
 
Aξια; Πιθανώς. Εσείς πως βλέπετε την κατηγορία χωρίς σημαντική συμμετοχή της Mercedes σύντομα, και χωρίς Ζ4 εδώ και ένα χρόνο; Σας κάνει το ΤΤ; Ή μήπως κοιτάτε καλύτερα προς Fiat μεριά; Ή αλλού;
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...