Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Με 6 Β-SUV & τώρα τη Junior, τι άλλο θες για να πάρεις SUV Stellantis;
Εν έτει 2024, γίνεται μικρό με 65 άλογα και 18 χιλιάρικα;
Γέμισε αφρικανική σκόνη: Το πλένεις έξω & πληρώνεις, στο χέρι ή άπλυτο;
Γιατί οι μάντρες θα πλακώνονται για βενζίνης/diesel τα επόμενα χρόνια;
Επιδότηση ηλεκτρικών: Μήπως να γίνει επιδότηση για καινούριο γενικά;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Γίναν πάλι της μόδας τα στέισον;
Διαβάστηκε από 11406 αναγνώστες

Ξαναέκανε η CLA Shooting Brake της μόδας τα στέισον βάγκον; Μετά τη CLA Shooting Brake, ήρθε η KIA με το ProCeed να ξανακάνει της μόδας τα station αμαξώματα. Ξαναέκανε η CLA Shooting Brake της μόδας τα στέισον βάγκον;
Πάνω που μια κατηγορία φαίνεται να είναι στα τελευταία της, ένα μοντέλο έρχεται και την ξαναβάζει στη μόδα. Είναι όμως ικανό ένα αηδόνι να φέρει την άνοιξη στα στέισον, ακόμη κι αν μιλάμε για την CLA Shooting Brake;

Η βασική ιδέα είναι απλή: παίρνεις μια κατηγορία που δυσκολεύεται στα νέα δεδομένα, και την ξαναλανσάρεις με νέο όνομα. Το στέισον βάγκον σαν σχήμα πουλάει πλέον καλά μόνο στις μεσαίες και μεγάλες κατηγορίες, όπου έχει ένα αέρα premium και δημιουργεί την εντύπωση του δραστήριου οικογενειάρχη.

Στις πιο κάτω κατηγορίες αυτή την εικόνα την έκλεψαν τελείως τα SUV αφήνοντας στα στέισον μόνο την χρηστικότητα, το value for money και τελικά μια ιδέα μιζέριας που σε αγορές όπως η ελληνική, όπου τα στέισον είχαν ήδη τον χαρακτήρα του «επαγγελματικού» απλά θα έσβηναν την κατηγορία από το χάρτη.

Η CLA επανέφερε τα στέισον στο προσκήνιο κάνοντας μια σχεδιαστική αλλαγή και μία αλλαγή στο μάρκετινγκ. Σχεδιαστικά το πίσω παρμπρίζ από κάθετο απέκτησε μεγάλη κλίση, κάτι σαν κουπέ, μικραίνοντας έτσι το μήκος του ουρανού και το μέγεθος του πίσω παραθύρου που τώρα είναι τριγωνικό, σαν από σπορ αυτοκίνητο. Στο θέμα του μάρκετινγκ το νέο όνομα shooting brake βοήθησε να αποστασιοποιηθεί από το παρελθόν.

Στην ίδια λογική έρχονται τώρα νέα μοντέλα, με πρώτο αυτό της Kia. Και ακριβώς επειδή μιλάμε για την Kia, αυτή η εξέλιξη είναι σημαντική. Το νέο Ceed στην στέισον έκδοση του δεν είναι απλά ένα ακόμη στέισον με έμφαση στους χώρους και την χρηστικότητα. Η Kia του έδωσε νέο όνομα, το ίδιο όνομα που μέχρι τώρα είχε η τρίθυρη σπορ έκδοση του μοντέλου, ProCeed.

Με το σπορ όνομα, το νέο μοντέλο έχει και σπορ σχεδίαση. Shooting brake σχεδίαση. Δεν είναι ένα στέισον με την παραδοσιακή έννοια της λέξης, αλλά ένα σπορ μοντέλο με έμφαση στο lifestyle, έναν αέρα premium από εκεί που δεν το περιμένεις. Αν το ProCeed πάει καλά εμπορικά, η αγορά για την αναγέννηση των στέισον μέσα από τα shooting brake θα ανοίξει.

Εσείς όμως ψήνεστε; Βλέπετε κάτι στα shooting brake που δεν σας ενέπνεε πριν στα στέισον; Είναι το νέο σχήμα και το νέο όνομα αρκετό για να σας κρατήσουν το ενδιαφέρον μακριά από τα SUV; Και τελικά είναι το ProCeed ένα μοντέλο που θα αγοράσετε;
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
nalba... (19/2/2019, 09:53) ούτε εγιναν , ούτε θα γίνουν μόδα. Καποια απλώς μπορεί να αρέσουν και να "κλέψουν" κάποιες πωλήσεις, όπως π.χ το νεο ΚΙΑ Procced (και όχι το απλό SW), η νεα Corolla touring sports και απο τα "μεγάλα" το BMW 5 touring ,το A6 avant ...