Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Μπορεί το ID. Buzz να αναστήσει την κατηγορία των πολυμορφικών;
Τι κάνει ο «κάφρος» γείτονας με το αυτοκίνητό του και σε εκνευρίζει;
Σχεδίαση, υλικά, εξοπλισμός: Ποια παλιώνουν σαν κρασί & ποια σα γάλα;
Φώτα που τυφλώνουν: Φταίνε τα LED, τα ψηλά SUV ή η αδιαφορία;
Ποιο αμάξι θα αγόραζες αν ήξερες πως θα το κρατούσες 20 χρόνια;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Πως η Hyundai έγινε η μάρκα της καρδιάς μας;
Διαβάστηκε από 28074 αναγνώστες

Έγινε η Hyundai από μάρκα που αγοράζουμε με την λογική, μάρκα που αγοράζουμε με το συναίσθημα; Η μεταμόρφωση της Hyundai έγινε σταδιακά και συστηματικά. Λίγες άλλες μάρκες έχουν καταφέρει να ξεφύγουν από το «οικονομικό πακέτο» και να γίνουν το «αυτοκίνητο της καρδιάς μας». Έγινε η Hyundai από μάρκα που αγοράζουμε με την λογική, μάρκα που αγοράζουμε με το συναίσθημα;
Γιατί να αγοράσεις ένα Hyundai έναντι μιας άλλης μάρκας; Είναι γιατί είναι φθηνό; Γιατί είναι καλό για την τιμή του; Ή μήπως γιατί το θες επειδή σου αρέσει; Γιατί είναι πράγματι καλό, όχι απλά καλό για Hyundai;

Η μεταμόρφωση της Hyundai έγινε σταδιακά και συστηματικά. Λίγες άλλες μάρκες έχουν καταφέρει να ξεφύγουν από το «οικονομικό πακέτο» και να γίνουν το «αυτοκίνητο της καρδιάς μας». Πιθανώς η Skoda και η Kia να είναι οι άλλες δύο.

Για την Hyundai η μεταμόρφωση δεν ήταν εύκολη. Για να χτίσει το προφίλ της χρειάστηκε να περάσει σταδιακά από όλες τις φάσεις της αναγέννησης και τελικά να καταλήξει με δύο μοντέλα-ναυαρχίδες, όχι τόσο σε μέγεθος, όσο σε ουσία. Τη σειρά Ν του i30 και την έκδοση Fastback, ειδικά στην έκδοση Ν.

Η έκδοση Ν ήρθε μετά από τεράστιες επενδύσεις από τη μάρκα, τόσο σε ανθρώπινο δυναμικό, όσο και τεχνολογία, με αποτέλεσμα την από κάθε πλευράς τεράστια επιτυχία της απόκτησης του πρωταθλήματος τουρισμού για το 2018 στην Ευρώπη.  Η σειρά Ν επωφελήθηκε άμεσα, τόσο σε θέμα τεχνικό, όσο και σε θέμα μάρκετινγκ.

Και έτσι όμως, για να ξεχωρίσει ένα γρήγορο Hyundai ανάμεσα στον ανταγωνισμό, δεν είναι εύκολο. Όλοι περίμεναν ένα καλό GTI, αλλά τελικά όλοι περίμεναν ότι ο κύριος λόγος αγοράς του θα ήταν και πάλι η χαμηλότερη τιμή και η μεγάλη του εγγύηση.

Όμως το γρήγορο i30 δεν είναι απλά «καλό για Hyundai». Είναι ένα πραγματικά καλό GTI. Και για να πετύχει η Hyundai μία τέτοια διάκριση χρειάστηκε πολύς κόπος, ώστε να πείσει και τους πιο δύσπιστους.

Με το Fastback, ένα κουπέ μικρομεσαίο, η Hyundai έκανε το επόμενο βήμα. Ειδικά στην δική του έκδοση Ν. Γιατί το να αγοράσεις το χάτσμπακ Ν, πιθανώς να είναι προϊόν λογικής, όμως το Fastback είναι δήλωση: το αγοράζεις γιατί σου αρέσει το σχήμα.

Και με δύο μοντέλα Ν, η Hyundai πλέον δείχνει ότι το πρώτο δεν ήταν απλά «τύχη». Μπορεί να κάνει καλά αυτοκίνητα ξανά και ξανά.

Εσάς σας πείθει; Εσείς βλέπετε την Hyundai ακόμη ως μάρκα που επιλέγετε με βάση τη λογική, ή κατάφερε να κλέψει το συναίσθημα και να κερδίσει κοινό γιατί αρέσει, γιατί έχει μοντέλα καλύτερα από τον ανταγωνισμό και γιατί απλά θέλετε να τα αγοράσετε; Τι λέτε;
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
theod... (17/2/2019, 09:26) Εντάξει βελτιώθηκαν αλλά όχι και μάρκα της καρδιάς μας. Κάποτε άξιζαν επειδή ήταν value for money.
Tasos... (16/2/2019, 15:26) Ωραία τα ,i30 ωραία τα Ν αλλά θα ήθελα να δω και accent. Με αυτό το αυτοκίνητο βασίστηκε η άνοδος της.απο το 2009 και μετά δεν το έφεραν εδώ ελλαδα
pappa... (11/2/2019, 22:36) έχω ένα ACCENT 1.3 του 1998 έχω κάνει 210.000 χλμ. οι βλάβες του είναι οι μισές από οποιοδήποτε άλλης μαρκας πού έχουν φίλοι και γνωστοι μου αν ποτε ξαναπαρω αμαξι θα ειναι HUNDAI η πρωτη επιλογη μου
joker... (11/2/2019, 14:42) Αξιοπρεπή αυτοκίνητα, αλλά όχι και της καρδιάς μας.
anast... (10/2/2019, 21:46) Και μία καλλιτεχνική φωτογραφία από τον φίλο μου Χαράλαμπο Κιρκαρά! Χρόνια μας πολλά!
anast... (10/2/2019, 21:35) Σήμερα, ανήμερα της γιορτής μου, έχει "γενέθλια" και το Hyundai Getz που αγόρασα καινούριο στις 10.02.2006! 1.1 βενζίνη... 67 αλογάκια... με ακριβώς 260.000 χιλιόμετρα στην πλάτη του μέσα σε ακριβώς 13 χρόνια! Ό,τι πιο αξιόπιστο έχω αγοράσει... Δεν έχει βγάλει ούτε ΜΙΑ βλάβη! Είχα στην κατοχή μου αρκετά αυτοκίνητα της γερμανικής σχολής... από VW, AUDI, MERCEDES-BENZ και τελευταία BMW... Πιο δικαιωμένος αισθάνομαι από το ταπεινό μου Hyundai!!!!!! Και όσα χρόνια και αν περάσουν... δεν πρόκειται να το πουλήσω ποτέ!
makis... (10/2/2019, 20:30) ... για πέστε τις premium ... ΓΕΡΜΑΝΙΚΕΣ μάρκες, να σας δώσουν 7 ΧΡΟΝΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ ! ... Θα ζητήσουν τη Μάνα κ' τον Πατέρα σας ...
stant... (10/2/2019, 17:05) γιατί δεν πουλάνε μούρη και αέρα πατέρα όπως άλλες πρωτοκλασάτες υποτίθεται πρέμιουμ ετερίες… προσφέρονυαι με λογική τιμη αγοράς΄, με πλήρη εξοπλισμο για ενεργητική ασφάλεια..νομιζω δεν χρεώνεται , με συγχρονες λυσεις στην αναρτηση πισω ανεξαρτητη βεβαια..από σχεδίαση αν και αυτό είναι υποκειμενικό μια χαρά ..ειδικα το φαστμπακ i30, όμως δεν πουλαει όπως θα έπρεπε...το εχω γραψει και σε άλλοα ποστο μονο άλφα ρομεο και Χιουνται ΚΙΑ..τιμια αυτοκίνητα...ότι καλυτερα για ολες τις κατηγορίες αγοράς