Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Πόσο νερό χωράει ένα πυροσβεστικό όχημα;
Σχεδίαση, υλικά, εξοπλισμός: Ποια παλιώνουν σαν κρασί & ποια σα γάλα;
Φώτα που τυφλώνουν: Φταίνε τα LED, τα ψηλά SUV ή η αδιαφορία;
Ποιο αμάξι θα αγόραζες αν ήξερες πως θα το κρατούσες 20 χρόνια;
Υπάρχει ελπίδα στο υδρογόνο, για να «γλιτώσουμε» από τα ηλεκτρικά;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Γιατί η επιστροφή της Mazda είναι γλυκόπικρη είδηση;
Διαβάστηκε από 2736 αναγνώστες

Η Mazda πάτησε επιτέλους Ελλάδα με τα μοντέλα της να είναι από τα καλύτερα στην κατηγορία τους. Πόσο προλαβαίνεις να χαρείς όμως όταν μαθαίνεις ότι είναι όλα δίλιτρα; Tο μικρό SUV CX-3 έχει τις σωστές διαστάσεις, πολύ όμορφη σχεδίαση, και στο δρόμο είναι ότι καλύτερο μπορεί να προσφέρει ένα μικρό SUV. Η Mazda πάτησε επιτέλους Ελλάδα με τα μοντέλα της να είναι από τα καλύτερα στην κατηγορία τους. Πόσο προλαβαίνεις να χαρείς όμως όταν μαθαίνεις ότι είναι όλα δίλιτρα;
Τι θα έλεγες αν μάθαινες πως επιτέλους θα έρθει στην Ελλάδα ένα από τα καλύτερα μικρά SUV; Τι θα έλεγες αν μάθαινες πως θα έρθει ένα από τα καλύτερα μικρομεσαία SUV; Ένα από τα καλύτερα μικρομεσαία; Και τι θα έλεγες αν μάθαινες ότι είναι όλα δίλιτρα;

Για όποιον είχε δει τη γκάμα της Mazda έστω και από μακριά, η είδηση ότι η μάρκα επιστρέφει στην Ελλάδα δεν μπορούσε παρά να είναι ευπρόσδεκτη. Όποιος είχε διαβάσει και τις κριτικές για τα μοντέλα της Mazda θα μπορούσε να πανηγυρίσει. Η γκάμα της Mazda σήμερα περιλαμβάνει μια σειρά μοντέλων, το ένα καλύτερο από το άλλο.

Ειδικά για την Ελλάδα το μικρό SUV CX-3, ένα από τα καλύτερα μοντέλα της κατηγορίας, είναι ότι πρέπει. Έχει τις σωστές διαστάσεις, πολύ όμορφη σχεδίαση, και στο δρόμο είναι ότι καλύτερο μπορεί να προσφέρει ένα μικρό SUV.

Ένα σκαλί πιο πάνω η ίδια εικόνα στο μεγαλύτερο CX-5. Εκεί που το CX-3 κοιτάζει μοντέλα όπως τα Peugeot 2008 και Seat Arona στα μάτια, το CX-5 παίζει στην αμέσως επόμενη κατηγορία, απέναντι στα 3008 και Ateca μεταξύ άλλων. Και η ιστορία επαναλαμβάνεται. Έμφαση στην οδηγική απόλαυση με εκπληκτική σχεδίαση.

Εδώ όμως αρχίζει το πικρό του πράγματος. Η Mazda είναι η μάρκα που έχει διαλέξει να κάνει πολλά πράγματα διαφορετικά από τον ανταγωνισμό. Ένα από αυτά έχει να κάνει με τους κινητήρες. Εκεί που όλοι μίκρυναν τα μοτέρ και τα φόρτωσαν με τούρμπο, η Mazda τα μεγάλωσε και τα έκανε να αναπνεύσουν. Εκεί που ο ανταγωνισμός πίεσε τα μικρά να βγάλουν άλογα, η Mazda χαλάρωσε τα μεγάλα να γίνουν οικονομικά. Και έτσι η βενζινοκίνητη γκάμα της στην Ευρώπη είναι δίλιτρη.

Ακόμη και το μικρότερο CX-3 είναι δίλιτρο. Το Mazda 3, το μικρομεσαίο, επίσης. Το ίδιο και το CX-5 και ότι μεγαλύτερο από αυτό. Μόνο το μικρό Mazda 2 έχει μικρότερο μοτέρ. Με αυτούς τους κινητήρες η επιστροφή της Mazda είναι λίγο πικρή.

Υπάρχει όμως ελπίδα. Σημαντική. Γιατί η Mazda έχει στο ρόστερ της δύο μικρότερα μοτέρ βενζίνης, 1.3 και 1.5 λίτρων, το πρώτο και με τούρμπο, ενώ έχει και ένα 1.5 ντίζελ. Αυτό που μένει να δούμε είναι πως θα μπορέσουμε να απολαύσουμε τα μοντέλα της χωρίς να πληρώσουμε κερατιάτικα σε φόρους και τέλη κυκλοφορίας.

Εσείς τι ελπίζετε; Τι περιμένετε; Ποιο μοντέλο της Mazda έχετε βάλει στο μάτι; Και πόσο πιθανό είναι να το αγοράσετε αν είναι δίλιτρο;
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
demon... (24/5/2019, 21:36) Δηλαδη χειροτερα και απο Subaru. Γιατι η Subaru εχει για επιλογη και εναν ψοφιο 1600αρι στο XV. Αν ειναι εγκυρη ειδηση παλι για φουντο παει στην Ελλαδα τουλαχιστον. Πολυ άστοχη κινηση απο την Mazda. Τουλαχιστον αν ηταν υβριδικα 2λιτρα θα πληρωναμε μονο φορο πολυτελειας καπου 400€ το χρονο και μηδενικα τελη. Αραγε θα φερουν και το CX30? Και σε τι τιμή?
vgeor... (23/5/2019, 11:30) Για να απαντήσω στον ΒΒΒ, τα 2λιτρα επιβαρύνονται με τέλος πολυτελείας. Αν προσθέσεις και τα τέλη που αν και υπολογίζονται με βάση τις εκπομπές ρύπων, παραμένουν υψηλά στα 2λιτρα (λόγω κυβισμού οι ρύποι είναι ανώτεροι από πχ ενός 1,5 ή 1,8) και τέλος, με αξία αγοράς υψηλότερη από ενός χαμηλότερου κυβισμού, μεγαλύτερο είναι και το κόστος ασφάλισης. Καθόλου ιδανικό πακέτο για υποψήφιο αγοραστή. Υπάρχουν άλλα αυτοκίνητα πολύ πιο προσιτά και σε αγορά και σε χρήση.
vassi... (23/5/2019, 09:08) Δε θέλω να το παίξω έξυπνος, γι'αυτό και ρωτάω καθαρά για πληροφοριακού λόγους, αλλά είχα την εντύπωση ότι τα τέλη κυκλοφορίας υπολογίζονται πλέον βάσει των ρυπών. Όσον αφορά τα τέλη ταξινόμησης, βάσεις της καθαρής αξίας και ρυπών. άρα τα κυβικά που μας επιβαρύνουν?