Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Πόσο νερό χωράει ένα πυροσβεστικό όχημα;
Σχεδίαση, υλικά, εξοπλισμός: Ποια παλιώνουν σαν κρασί & ποια σα γάλα;
Φώτα που τυφλώνουν: Φταίνε τα LED, τα ψηλά SUV ή η αδιαφορία;
Ποιο αμάξι θα αγόραζες αν ήξερες πως θα το κρατούσες 20 χρόνια;
Σου φαίνονται τώρα χαμηλά τα όρια ταχύτητας; Ετοιμάσου για χαμηλότερα
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Χωρίς πολλά «μικρά» diesel μοτέρ, τι οικογενειακό SUV παίρνεις;
Διαβάστηκε από 6245 αναγνώστες

Με τα μικρά diesel να λιγοστεύουν και τη θέση τους να παίρνουν μεγαλύτερα κυβικά, που στην Ελλάδα έχουν φόρο πολυτελείας και τεκμήριο, τι αγοράζουμε στα οικογενειακά SUV; Με τα μικρά diesel να λιγοστεύουν και τη θέση τους να παίρνουν μεγαλύτερα κυβικά, που στην Ελλάδα έχουν φόρο πολυτελείας και τεκμήριο, τι αγοράζουμε στα οικογενειακά SUV;

Εσείς επιμένετε ακόμη στα diesel όταν κοιτάτε SUV; Και αν τα κυβικά «πέφτουν» πολλά, μήπως το γυρνάτε σε βενζίνη; Γιατί αν τα diesel στους μικρούς κυβισμούς οδεύουν προς την έξοδο, τότε τι αγοράζουμε όταν μιλάμε για SUV και πόσο μάλλον για μεγαλύτερα μεγέθη;

Τα diesel μέχρι 1.600 κυβικά είναι για την Ελλάδα ότι πρέπει. Έχουν χαμηλό κυβισμό για να γλιτώνουν από την εφορία, υψηλή ροπή για να «τραβάνε» βαριά αμαξώματα, και καίνε λίγο και φθηνό καύσιμο.

Και έτσι όταν μιλάμε για SUV μικρομεσαία και πάνω, τα diesel αυτά είναι η προφανής λύση. Έχουν όμως ένα πρόβλημα. Ρυπαίνουν. Και οι ρύποι είναι στο στόχαστρο της Ε.Ε., που ετοιμάζεται να ρίξει βαριά πρόστιμα στις αυτοκινητοβιομηχανίες οι οποίες δεν θα καταφέρουν να συμμορφωθούν με τους νέους κανονισμούς.

Ακόμη και σήμερα, ένα μικρό diesel μοτέρ είναι δύσκολο να πετύχει νούμερα αρκετά χαμηλά στα οξείδια του αζώτου NOx, με αποτέλεσμα οι κατασκευαστές, στο «κόψιμο» των κινητήρων diesel, να ξεκινούν από τα μικρά κυβικά.

Για παράδειγμα το νέο SEAT Ateca που περνάει την φάση φρεσκαρίσματος στη μέση της εμπορικής του ζωής, κόβει τον 1.600άρη ντίζελ από τη γκάμα. Στη θέση του η ισπανική φίρμα προσφέρει έναν 2λιτρο στην ίδια απόδοση, που όμως καίει το ίδιο ή και λιγότερο, ενώ σίγουρα παράγει πολύ χαμηλότερους ρύπους κάθε είδους.

Και φυσικά για πολλές αγορές αυτό το νέο 2λιτρο ντίζελ θα πάρει άνετα τη θέση του παλιού 1,6, όμως στην Ελλάδα το πράγμα δεν είναι τόσο απλό, καθότι τα 2.000 κυβικά έχουν την «τιμωρία» τους, φορολογικά μιλώντας, λόγω τεκμηρίου και φόρου πολυτελείας.

Οπότε το diesel, αρχίζοντας από το Ateca και περνώντας σταδιακά και στα άλλα SUV του ομίλου, κόβεται στα 1.600 κυβικά, μια χωρητικότητα που το έκανε ιδιαίτερα δημοφιλές στην Ελλάδα.  Και με το δίλιτρο εκτός πραγματικότητας, μένει η βενζίνη.

Οπότε τι κάνετε; Επιμένετε diesel και αλλάζετε μάρκα; Πληρώνετε τα «χαράτσια» και αγοράζετε το δίλιτρο; Ή απλά πάτε σε βενζίνη; Και ποιό μοτέρ θα προτιμήσετε;
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...