Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Γιατί οι μάντρες θα πλακώνονται για βενζίνης/diesel τα επόμενα χρόνια;
Επιδότηση ηλεκτρικών: Μήπως να γίνει επιδότηση για καινούριο γενικά;
Με 2 ευρώ το λίτρο & κίνηση παντού τι θα το κάνεις το «φτιαγμένο» σου;
Τι άλλαξε και η Lancia λανσάρισε την Ypsilon και με μοτέρ βενζίνης;
Γιατί βούτηξαν 25% οι πωλήσεις των ηλεκτρικών το 2024;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Πως η Toyota «οδηγεί» την υβριδική κατηγορία;
Διαβάστηκε από 3625 αναγνώστες

23 χρόνια μετά το πρώτο Prius, είναι η Toyota ακόμη συνώνυμη των υβριδικών; Τι είναι αυτό που την κάνει να παραμένει ηγετική δύναμη στα υβριδικά; 23 χρόνια μετά το πρώτο Prius, είναι η Toyota ακόμη συνώνυμη των υβριδικών; Τι είναι αυτό που την κάνει να παραμένει ηγετική δύναμη στα υβριδικά;
Η Toyota ήταν με απόσταση η πρώτη μάρκα που όχι μόνο έριξε το βάρος της πίσω από την υβριδική τεχνολογία, αλλά πίστεψε και στην βιωσιμότητά της, λανσάροντας το πρώτο Prius 23 χρόνια πριν, όταν ο ανταγωνισμός, με εξαίρεση τη Honda, ακόμη δεν είχε ιδέα.

 

Το Prius έγινε φυσικά συνώνυμο της υβριδικής τεχνολογίας στο αυτοκίνητο, και ακόμη και σήμερα κατέχει μια ξεχωριστή θέση, όχι μόνο ανάμεσα στις σελίδες της ιστορίας της αυτοκίνησης, αλλά και της αγοράς. Όμως το Prius δεν είναι πια μόνο του. Είναι τόσα τα υβριδικά μοντέλα στην αγορά σήμερα, που δεν ξεχωρίζουν από τα συμβατικά. Σχεδόν κάθε γκάμα μικρομεσαίου, μεσαίου, SUV και μεγάλου ή λιμουζίνας περιλαμβάνει και μία υβριδική έκδοση.

Και για την Toyota, φυσικά το Prius δεν παραμένει το μόνο υβριδικό της μοντέλο. Το αντίθετο, όλα της τα μοντέλα είναι πλέον διαθέσιμα ως υβριδικά, κάτι που ισχύει και για την ακριβότερη μάρκα του ομίλου, την Lexus. Και έτσι η Toyota δεν έχει πλέον το μονοπώλιο της υβριδικής τεχνολογίας, αφού πλέον κάθε μάρκα, κάθε μοντέλο, κάθε λανσάρισμα, περιλαμβάνει και μια υβριδική είδηση, έκδοση, προσθήκη.

Αυτό φυσικά δεν κάνει την Toyota λιγότερο υβριδική. Απλά με τα χρόνια που πέρασαν η απόσταση που τη χώριζε από τον ανταγωνισμό δεν υπάρχει πια, σε ότι αφορά τουλάχιστον τη «λεζάντα» υβριδικό, που την έχουν όλοι.

Αρα τι κάνει η Toyota σήμερα που την ξεχωρίζει από τον υπόλοιπο υβριδικό ανταγωνισμό; Σαφώς η μάρκα έχει αλλάξει πολύ τα τελευταία χρόνια, με έμφαση στην ποιότητα, τις επιδόσεις και τη σχεδίαση, με τα δύο τελευταία να είναι σημεία κριτικής πολλά χρόνια. Όμως αυτό που η Toyota φαίνεται να έχει παραπάνω είναι η εμπειρία. Όχι τόσο στην τεχνολογία που είναι πλέον κοινός τόπος για όλους τους κατασκευαστές, όσο στην αντιμετώπιση τυχόν προβλημάτων, και κυρίως στην εξυπηρέτηση του πελάτη και άρα στην αξιοπιστία.

Δηλαδή ξέρεις πως όταν πας το υβριδικό σου στο συνεργείο, δεν θα είναι η πρώτη φορά που βλέπουν τέτοιο «φρούτο» οι μηχανικοί. Και το ίδιο ισχύει σε όλα τα επίπεδα του after sales.

Αλήθεια, εσάς ποιά είναι η πρώτη μάρκα που σας έρχεται στο μυαλό όταν σκέφτεστε υβριδικά αυτοκίνητα; Παραμένει η Toyota το πρώτο όνομα στα υβριδικά και τι έχει σήμερα που δεν έχουν οι άλλοι κατασκευαστές; Είναι η εμπειρία και η τεχνογνωσία αρκετή για εσάς ώστε να διατηρήσει την Toyota στην κορυφή των υβριδικών; Αν ναι, τι είναι για εσάς αυτό το παραπάνω που έχει σήμερα; Ποιά μάρκα θεωρείτε ότι την πλησιάζει και γιατί;

Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
tomas... (3/7/2020, 13:54) Είμαι κάτοχος toyota prius 2η γενιάς&έχω να σας αναφέρω ότι είμαι 100% ικανοποιημένος.Hybrid=toyota Εξαιρετικο κιβώτιο cvt,υπέροχη αίσθηση της αθόρυβης οδήγησης&ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ που ξεχνάς να βάλλεις βενζίνη