Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Με 6 Β-SUV & τώρα τη Junior, τι άλλο θες για να πάρεις SUV Stellantis;
Εν έτει 2024, γίνεται μικρό με 65 άλογα και 18 χιλιάρικα;
Γέμισε αφρικανική σκόνη: Το πλένεις έξω & πληρώνεις, στο χέρι ή άπλυτο;
Επιδότηση ηλεκτρικών: Μήπως να γίνει επιδότηση για καινούριο γενικά;
Γιατί οι μάντρες θα πλακώνονται για βενζίνης/diesel τα επόμενα χρόνια;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Όλοι θέλουν ένα «τελευταίο» βενζινοκίνητο, γιατί όχι μια Alfa Romeo;
Διαβάστηκε από 6195 αναγνώστες

Η Alfa Romeo πρέπει να είναι η τελευταία μάρκα που θα γίνει ηλεκτρική. Διαφωνείς; Η Alfa Romeo πρέπει να είναι η τελευταία μάρκα που θα γίνει ηλεκτρική. Διαφωνείς;

Αν στη δεκαετία που όλα γίνονται ηλεκτρικά, θες ένα λόγο να παραμείνεις με βενζινοκίνητο, δεν υπάρχει καλύτερο από το να προτιμήσεις μια μάρκα που όχι μόνο επιμένει, αλλά το κάνει και καλά. Η Alfa πρέπει να είναι η τελευταία που θα αλλάξει σε ηλεκτρικά. Γιατί;

Η Fiat ανακοίνωσε ήδη πως θα είναι πλήρως ηλεκτρική μετά το 2030. Δεν είναι μόνη, αφού όλες οι μάρκες λίγο πολύ τα ίδια θα κάνουν. Και έτσι στα επόμενα 10 χρόνια η ηλεκτροκίνηση σιγά σιγά θα σπρώχνει τα βενζινοκίνητα από την αγορά μέχρι να επικρατήσει.

Όμως για τα επόμενα δέκα χρόνια υπάρχει ένα παράθυρο ευκαιρίας. Όχι για όλες τις μάρκες, αλλά για κάποιες, πολύ λίγες, που έχουν αυτό που πουλάνε δεν είναι τέσσερις ρόδες, τέσσερις πόρτες και μετακίνηση από το Α στο Β, αλλά κάτι που ο κόσμος φαίνεται να θέλει ακόμη: αυτοκίνητο. Και η Alfa έχει το σήμα, την παράδοση και το στιλ να το κάνει καλά.

Να εξαργυρώσει δηλαδή αυτό το συναίσθημα, στην πιο συναισθηματικά φορτισμένη περίοδο της αυτοκίνησης. Μέσα στην πόλωση του ηλεκτρικό Vs βενζινοκίνητο, υπάρχει και θα υπάρχει μια μεγάλη μερίδα αγοραστών που θα επιμείνουν στο δεύτερο. Και αυτοί είναι αγοραστές συνειδητοποιημένοι. Αγοραστές που μπορούν να εκτιμήσουν αυτό που έχει να τους προσφέρει μια Alfa Romeo.

Ανοίγεται λοιπόν αυτή η ευκαιρία για την ιταλική μάρκα. Στα επόμενα δέκα χρόνια, αντί να ακολουθήσει αμέσως τον ανταγωνισμό στα ηλεκτρικά ώστε να μείνει επίκαιρη, να επενδύσει για δέκα χρόνια ακόμη στα βενζινοκίνητα, και να πάρει στα χέρια της όλη την αγορά που θα την υποστηρίξει.

Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...