Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Ποιο αμάξι θα αγόραζες αν ήξερες πως θα το κρατούσες 20 χρόνια;
Σου φαίνονται τώρα χαμηλά τα όρια ταχύτητας; Ετοιμάσου για χαμηλότερα
Υπάρχει ελπίδα στο υδρογόνο, για να «γλιτώσουμε» από τα ηλεκτρικά;
Χρεώνουν πάρκινγκ με το κιλό στα SUV. Μήπως πρέπει και στα τέλη;
Όλα είναι high-tech μέχρι να βγάλεις τις οθόνες από την καμπίνα!
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Αξίζει το «καπέλο» του premium στα μεταχειρισμένα;
Διαβάστηκε από 6990 αναγνώστες

Είναι το premium καλή αγορά ως μεταχειρισμένο; Αξίζει τα παραπάνω λεφτά που «κρατάει» ή είναι πεταμένα αφού έχει παλιώσει; Είναι το premium καλή αγορά ως μεταχειρισμένο; Αξίζει τα παραπάνω λεφτά που «κρατάει» ή είναι πεταμένα αφού έχει παλιώσει;

Πόσο αξίζει το σηματάκι σε δεύτερο χέρι; 

Τι αγοράζεις για μικρομεσαίο μεταχειρισμένο; Με πρώτη ματιά, ένα premium μοντέλο γίνεται ευκαιρία, όμως πόση αξία έχει το σηματάκι όταν αγοράζεις δεύτερο χέρι, και πόσο γίνεται βάρος;

Αν έχεις να διαλέξεις ανάμεσα σε ένα premium και ένα mainstream μικρομεσαίο, όταν αγοράζεις δεύτερο χέρι, πόσο μετράς το σηματάκι; Οι συγκρίσεις στα μεταχειρισμένα είναι πολύ πιο πολύπλοκες από ότι στα καινούργια, αφού τα δύο αυτοκίνητα μπορεί να έχουν σημαντικές διαφορές.

Πόσους ιδιοκτήτες είχε το κάθε ένα; Πόσα χιλιόμετρα έχει κάνει; Έχει βιβλιαράκι σέρβις; Είναι τα χιλιόμετρα σωστά στα ΚΤΕΟ; Είναι ελληνικό ή εισαγωγής και μάλιστα πρόσφατης; Τι επίπεδο εξοπλισμού έχει; Και πόσο κάνει;

Και εδώ είναι το ζουμί. Γιατί ακόμη και ίδια να είναι όλα, ένα premium, είναι ακριβότερο από ένα mainstream. Από τη μία γιατί ήταν πιο ακριβό στην πρώτη του αγορά, και από την άλλη, γιατί κρατάει καλύτερη αξία. Που σημαίνει όμως από την αντίθετη σκοπιά πως ένα mainstream μοντέλο θα είναι φθηνότερο, αφού πουλήθηκε φθηνότερα την πρώτη του φορά, και αφού δεν κρατάει αξία, τώρα θα είναι ακόμη πιο φθηνό. Οπότε η διαφορά τιμής είναι μεγάλη. Και καταλήγουμε στο δίλημμα: Θα πληρώσεις το «καπέλο» για το premium;

Πολλοί θα πουν πως τώρα είναι ευκαιρία να αγοράσουν ένα μοντέλο που καινούργιο είναι άπιαστο. Όμως, τι παραπάνω ακριβώς παίρνουν τώρα με τα λεφτά που πάνε βασικά στο σηματάκι; Ένα παλιό premium, πόση «μούρη» έχει ακόμη επειδή είναι premium; Μήπως την έχει χάσει γιατί πολύ απλά είναι παλιό;

Και το πρόβλημα γίνεται ακόμη μεγαλύτερο όταν αρχίζεις να σκέφτεσαι και τα υπόλοιπα. Αν ένα premium κουβαλάει περισσότερο εξοπλισμό, σε τι κατάσταση είναι; Και πιο σημαντικά, που και πόσο θα τα φτιάξεις όλα αυτά αν βγάλουν πρόβλημα.

Και μετά είναι και τα πιο ειδικά ζητήματα. Ένα premium μικρομεσαίο είναι πιο πιθανό να είναι εισαγωγής. Ή να είναι πρώην εταιρικό ή leasing. Όλα αυτά μετράνε; Και ακόμη και έτσι, πάλι αξίζει το «καπέλο» στην τιμή;

Και το ερώτημα έτσι παραμένει. Είναι το premium καλή αγορά ως μεταχειρισμένο; Αξίζει τα παραπάνω λεφτά που «κρατάει» ή είναι πεταμένα αφού έχει παλιώσει; Και τελικά, πόσο ανεβάζει το premium τα άλλα κόστη, επισκευής και σέρβις, και πόσο μειώνει την ποιότητά του ως μεταχειρισμένο, επειδή κάνεις «πίσω» σε κάποια ζητήματα επειδή είναι premium; Τι λες;

Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...