Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Επιδότηση ηλεκτρικών: Μήπως να γίνει επιδότηση για καινούριο γενικά;
Γιατί οι μάντρες θα πλακώνονται για βενζίνης/diesel τα επόμενα χρόνια;
Με 2 ευρώ το λίτρο & κίνηση παντού τι θα το κάνεις το «φτιαγμένο» σου;
Τι άλλαξε και η Lancia λανσάρισε την Ypsilon και με μοτέρ βενζίνης;
Γιατί βούτηξαν 25% οι πωλήσεις των ηλεκτρικών το 2024;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Ποιό μτχ. θα αγόραζες και ας ήταν παλιότερο από άλλα στην ίδια τιμή;
Διαβάστηκε από 6372 αναγνώστες

Κάποια μοντέλα αξίζουν παραπάνω, ακόμη και αν είναι παλιότερα και με περισσότερα χιλιόμετρα από άλλα στην ίδια τιμή. Εσύ ποιό θα αγόραζες στα ίδια λεφτά παρά τα παραπάνω χρόνια του; Κάποια μοντέλα αξίζουν παραπάνω, ακόμη και αν είναι παλιότερα και με περισσότερα χιλιόμετρα από άλλα στην ίδια τιμή. Εσύ ποιό θα αγόραζες στα ίδια λεφτά παρά τα παραπάνω χρόνια του;

Είναι 5 χρόνια παλιότερο αλλά θα το προτιμήσεις!

Όταν τα χρόνια περνούν, οι μάσκες πέφτουν. Μπορεί τα premium να θέλουν να κρατήσουν παραπάνω τιμή επειδή ήταν ακριβότερα και ως καινούργια, όμως κάποια άλλα, κρατάνε τιμή, παρά τα χρόνια τους, γιατί μπορεί να μην ήταν καλύτερα τότε, είναι όμως καλύτερα τώρα. Ποιά;
 
Η ηλικία και τα χιλιόμετρα ενός μεταχειρισμένου μοντέλου είναι τα πρώτα δύο χαρακτηριστικά με τα οποία αποφασίζουν οι αγοραστές στην αγορά από δεύτερο χέρι. Όμως υπάρχουν εξαιρέσεις. Και μάλιστα αρκετές. Αυτοκίνητα που ενώ είναι παλιότερα, πουλάνε στην ίδια τιμή με αρκετά νεότερα, γιατί ο κόσμος, παρά τα χρόνια τους, τα προτιμά.
 
Το περίεργο είναι πως θα περίμενε κανείς να μιλάμε για premium μοντέλα. Λογικά, αφού ήταν ακριβότερα ως καινούργια, θα είναι και ακριβότερα ως μεταχειρισμένα, οπότε σε σχέση με τον ανταγωνισμό, θα πρέπει να πας 4-5 χρόνια πιο πίσω για να αγοράσεις ένα τέτοιο αυτοκίνητο στην ίδια τιμή.
 
Όμως οι αξία ενός μεταχειρισμένου δεν μετριέται με την τιμή που είχε ως καινούργιο. Βλέπεις στο μεταχειρισμένο δημιουργούνται άλλες προτεραιότητες. Για παράδειγμα, ένα premium μοντέλο είναι πιθανό να έχει ακριβότερη συντήρηση, και μετά από μερικά χρόνια, και ακριβότερες ζημιές, οπότε όταν κάποιος επιλέγει μεταχειρισμένο, θα προτιμήσει να μην μπει σε τέτοιες δαπανηρές περιπέτειες, και να προτιμήσει ένα άλλο μοντέλο.
 
Που σημαίνει πως η ζήτηση στο premium πέφτει, ενώ στο άλλο, αυτό που ήταν φθηνότερο ως καινούργιο, ανεβαίνει. Και αφού οι τιμές στα μεταχειρισμένα καθορίζονται από την προσφορά και τη ζήτηση, το ίδιο κάνουν και οι τιμές τους. Του πρώτου πέφτουν, και του δεύτερου ανεβαίνουν.
 
Πέρα από αυτό, κάποια μοντέλα παλιώνουν καλύτερα από άλλα. Και έτσι η ηλικία και τα χιλιόμετρα αρχίζουν να χάνουν τη σημασία τους, όταν αρχίζουν να μετράνε άλλα προσόντα. Πόσο ακριβά είναι τα μεγάλα σέρβις. Ποιές ζημιές είναι συχνές μετά από κάποια χρόνια. Τι «βγάζουν» ή τι «κρύβουν» κάποια αυτοκίνητα για τους δεύτερους ιδιοκτήτες τους.
 
Και φυσικά εκτός από την καλή φήμη, υπάρχει και η εικόνα. Κάποια μοντέλα απλά παλιώνουν, ενώ άλλα ωριμάζουν. Άλλα γίνονται της μόδας γιατί έπαιξαν σε μια ταινία, και άλλα γιατί έγιναν η βάση για μία ρετρό αναβίωση.
 
Και έτσι ενώ μπορείς να πάρεις ένα πιο καινούργιο αυτοκίνητο, ψάχνεις το συγκεκριμένο, και ας είναι πιό παλιό. Ποιό μοντέλο είναι για σένα αυτό; Και γιατί το θες περισσότερο από κάποιο νεότερο;
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...