Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Με 6 Β-SUV & τώρα τη Junior, τι άλλο θες για να πάρεις SUV Stellantis;
«Κουλομαρίες» με 1.000 άλογα που δεν ξέρουν ούτε να αλλάζουν ταχύτητες
Εν έτει 2024, γίνεται μικρό με 65 άλογα και 18 χιλιάρικα;
Γέμισε αφρικανική σκόνη: Το πλένεις έξω & πληρώνεις, στο χέρι ή άπλυτο;
Γιατί οι μάντρες θα πλακώνονται για βενζίνης/diesel τα επόμενα χρόνια;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Σε ποιο μοντέλο βρίσκεις συχνότερα μ@λ@κες οδηγούς;
Διαβάστηκε από 35177 αναγνώστες

Ποιο είναι το μοντέλο που μόλις βλέπεις στο δρόμο αμέσως υποθέτεις τα χειρότερα για τον οδηγό του; Ποιο είναι το μοντέλο που μόλις βλέπεις στο δρόμο αμέσως υποθέτεις τα χειρότερα για τον οδηγό του;

Το αμάξι που «κερδίζει» στη μάχη του στερεότυπου του ενοχλητικού οδηγού

Μην κρυβόμαστε. Κάθε αυτοκίνητο στο δρόμο έχει στα μάτια μας και το στερεότυπο για τον οδηγό. Αλλα «φωνάζουν» προσεκτικός, άλλα «φωνάζουν» τσαμπουκάς, άλλα «φωνάζουν» αρχάριος. Υπάρχουν και κάποια αμάξια που με το που τα βλέπεις, ξέρεις πως ο οδηγός τους είναι «ενοχλητικός»; Ποια;
 
Η μάρκα και το μοντέλο του στερεοτυπικού ενοχλητικού οδηγού δεν είναι σταθερά. Ο καθένας έχει τα δικά του, σύμφωνα με τις δικές του εμπειρίες. Το σίγουρο όμως είναι ένα. Το μοντέλο που σίγουρα δεν έχει ο ενοχλητικός οδηγός, είναι αυτό που οδηγείς εσύ.
 
Όχι μόνο το μοντέλο, αλλά και η μάρκα. Ίσα ίσα, που όταν βλέπεις άλλα μοντέλα της ίδιας μάρκας στο δρόμο, τα βρίσκεις συμπαθητικά. Τα ίδια και τους οδηγούς τους. Πρέπει να κάνει μεγάλη «χοντράδα» κάποιος που οδηγεί το ίδιο μοντέλο ή την ίδια μάρκα με εσένα, για να τον βρίσεις.
 
Εκτός και αν έχει το ίδιο μοντέλο, αλλά καλύτερη έκδοση. Εκεί παίζει ρόλο και ο προσωπικός φθόνος. Εντάξει, λογικό να ζηλέψεις αν εσύ έχεις το 1.000άρι με 80 άλογα και ο άλλος σε περάσει «από πάνω» με το 2λιτρο και 250 άλογα. Πάει η συμπάθεια.
 
Όμως, έξω από τη δική σου μάρκα, τα στερεότυπα  «θερίζουν». Ακόμη και η χώρα προέλευσης της μάρκας έχει τη δική της σημασία. Βλέπεις οδηγό με γαλλικό, άλλον με γερμανικό, άλλον με ιταλικό, και ο καθένας έχει και το «όνομά» του.
 
Δεν είναι περίεργο. Η οδήγηση, πέρα από όλα τα άλλα, είναι και μία ιδιαίτερη μορφή κοινωνικοποίησης. Και έτσι, όπως κάθε άλλη μορφή κοινωνικοποίησης, οι σχέσεις στο δρόμο διαμορφώνονται με βάση κάποια στερεότυπα. Αλλιώς βλέπεις στο δρόμο ένα SUV και αλλιώς ένα μίνι αυτοκινητάκι. Ο όγκος, το μέγεθος, οι επιδόσεις, δημιουργούν και τον ανάλογο τρόπο οδήγησης, αλλά και τις αναμενόμενες αντιδράσεις από τους άλλους.
 
Δες ένα μεγάλο SUV στη μέση του δρόμου και πόσοι θα του παραχωρήσουν προτεραιότητα. Για βάλε ένα μικρό αυτοκίνητο στη θέση του, και θα περιμένει για πάντα. Και έτσι ο ένας οδηγός γίνεται πιο απαιτητικός και ο άλλος πιο επιφυλακτικός.
 
Κάποια αυτοκίνητα, κάποιες μάρκες και μοντέλα, κάνουν τους οδηγούς τους να νομίζουν ότι δικαιούνται περισσότερα από όσα προβλέπει ο ΚΟΚ. Και τα ζητάνε, και τα περιμένουν από τους άλλους. Και αυτοί οι οδηγοί στο δρόμο γίνονται ενοχλητικοί. Γίνονται δύσκολοι. Γίνονται ίσως και επικίνδυνοι.
 
Ποια μάρκα και ποιο μοντέλο οδηγούν; Ποιο είναι το αυτοκίνητο του στερεότυπου οδηγού που σου «τη σπάει»; 
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...