" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Τι έχει το Ceed που δεν έχουν οι άλλοι;
Χωματερή γερμανικών ελαστικών η Ελλάδα; (1 σχόλιο)
Γεμίσαμε premium και ξεμείναμε από φθηνά αμάξια; (2 σχόλια)
Που πάνε η X1 και ο νέος «`Ασσος» χωρίς βενζινοκινητήρες; (1 σχόλιο)
Είναι η Skoda πιο έξυπνη από τη VW; (2 σχόλια)
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Η BMW παρουσιάζει τη νέα Χ1 και βάζει φωτιά στα μικρά SUV. Ποιος όμως χρειάζεται τόσο μικρά SUV;
Διαβάστηκε από 17944 αναγνώστες

Οι πιο κυνικοί θεωρούσαν τα μικρά SUV άχρηστα αυτοκίνητα. Μικρά όσο ένα κανονικό μικρομεσαίο, χαμηλά σχεδόν όσο ένα ψηλό στέισον βάγκον, και με προαιρετική τετρακίνηση   όπως κάποια απλά οικογενειακά.  Μέχρι που είδαμε την εμπορική πορεία του Nissan Qashqai και ξαφνικά τα μικρά SUV δείχνουν να είναι τα ιδανικά αυτοκίνητα για την Ελλάδα. Είναι όμως πραγματικά έτσι; Οι πιο κυνικοί θεωρούσαν τα μικρά SUV άχρηστα αυτοκίνητα. Μικρά όσο ένα κανονικό μικρομεσαίο, χαμηλά σχεδόν όσο ένα ψηλό στέισον βάγκον, και με προαιρετική τετρακίνηση όπως κάποια απλά οικογενειακά. Μέχρι που είδαμε την εμπορική πορεία του Nissan Qashqai και ξαφνικά τα μικρά SUV δείχνουν να είναι τα ιδανικά αυτοκίνητα για την Ελλάδα. Είναι όμως πραγματικά έτσι; Μέχρι πριν το λανσάρισμα του Nissan Qashqai ο όρος μικρό SUV παρέπεμπε στα Suzuki Jimny και Daihatsu Terios. Όμως αυτά ήταν περισσότερο «off road» παρά «crossover», όπως έχουμε συνηθίσει να ταυτίζουμε τον όρο SUV σήμερα, που σημαίνει πως δεν είχαν τα χαρακτηριστικά εκείνα για καθημερινή χρήση από μία οικογένεια, ή για χρήση στην άσφαλτο.
Και τώρα έρχεται η BMW, πάλι πρώτη στην κατηγορία, τουλάχιστον στο premium άκρο, με ένα αυτοκίνητο που είναι ουσιαστικά μία Σειρά 1 στον αέρα. Ο ψηλότερος ουρανός αυξάνει σημαντικά την άνεση στην κατά τα άλλα στριμωγμένη καμπίνα της Σειράς 1 και έτσι ο όρος SUV δε θα έχει να κάνει μόνο με την αυξημένη απόσταση από το έδαφος.
Όμως σε δεύτερη ματιά θα έλεγε κανείς πως η X1 προσφέρει μόνο αυτό σε σχέση με το μικρομεσαίο της BMW αφού η τετρακίνηση είναι προαιρετική και γενικά τα εκτός δρόμου γονίδια μάλλον ανύπαρκτα.

Το ίδιο όμως ίσχυε και όταν λανσαρίστηκε το Qashqai. Δεν ήταν πολύ από SUV, ήταν όμως ένα ιδιαίτερο μικρομεσαίο που αποδείχθηκε πως έπιασε τον παλμό της ελληνικής αγοράς. Το ίδιο κάνει και η BMW. Δε στοχεύει τόσο στο κοινό που κοιτάζει ένα κανονικό SUV, για αυτούς εξάλλου υπάρχει η Χ3. Στοχεύει σε όσους θέλουν κάτι περισσότερο από μικρομεσαίο. Σε ανθρώπους που το κάτι παραπάνω σε απόσταση από το έδαφος και εσωτερικούς χώρους σε σχέση με ένα VW Golf κάνει τη διαφορά.
Αν και η Χ1 για την Ελλάδα έχει ακόμη να δείξει έναν βενζινοκινητήρα σε μικρομεσαία κυβικά (προς το παρόν είναι κυρίως ντίζελ ή με 3λιτρο βενζινοκινητήρα), όμως είναι εμφανές από την αρχική γκάμα ότι παρά τις διαστάσεις, η μετάλλαξη σε SUV σημαίνει βάρος και ανάγκη για ροπή. Είναι μάλλον καιρός για τον 1,6 τούρμπο του Mini να κάνει το θαύμα του, όπως το κάνει ήδη στο άλλο πρόσφατο μικρομεσαίο SUV (αν και μοιάζει και με MPV), το Peugeot 3008.

Φαίνεται λοιπόν πως η κατηγορία συμπληρώνεται σε κάθε άκρο της συνεχώς. Περιμένουμε εξάλλου και το Audi Q3 με μικρούς κινητήρες, ενώ και η Mercedes έχει στα σκαριά την BLK. Ακόμη και έτσι όμως, είναι πραγματικά αυτή η κατηγορία τόσο «ιδανική» για την Ελλάδα, ή ήταν μόνο το Qashqai που πέτυχε τόσο πολύ εμπορικά;
Εσείς περιμένετε τα μικρά SUV για να διαλέξετε αυτοκίνητο; Σας προσφέρουν κάτι παραπάνω από το μικρομεσαίο που θέλατε, είναι θέμα χρήσης ή στιλ;
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
σθψκ... (16/7/2009, 11:16) Παιδια ενα SUV Μικρο η μεγαλο, θα πουλαει παντα... Οσο μεγαλωνεις εχει αλλη ασφαλεια.. Δεν εχετε δει πως πανε τα Χ6, X5, Cayenne, ML, κλπ? Αν τρακαρουν αυτα με συμβατικο αμαξι .....χεστηκαν δυστηχως... Οσο μεγαλυτερο SUV , κινδυνευεις μονο απο μετωπικη με φορτηγο... Αλλα και μικρο να ναι , παλι το 60%-70% που εχει συμβατικα το τρως λαχανο...
angel... (15/7/2009, 23:46) Μια βολτα στους δρομους της Πτολεμαιδας θα πεισει τους παντες οτι ενα υπερυψωμενο αυτοκινητο εχει λογους υπαρξης.
tolis... (11/7/2009, 11:17) Συμφωνώ απόλυτα με τον ikons. Και να προσθέσω :πως θα ζηλέψει η γειτονιά αν δεν πάρουμε την SUVάρα μας; Τώρα σχετικά με το άρθρο, πλάκα θα έχει να γράψουν ορισμένοι πως το Qashqai είναι ιαπωνικό και δεν χαλάει ενώ η BMW θα χαλάσει σίγουρα κάποια στιγμή. Θα έχει πολύ γέλιο!
agvla... (11/7/2009, 11:05) νομιζω οτι γι αυτο το αυτοκινητο ειναι ακριβο .
rou_s... (10/7/2009, 14:59) Δεν λεω, καλα ειναι τα μικρα SUV. Για παραδειγμα τα αυτοκινητα που μου αρεσουν απο αυτην την κατηγορια ειναι το Daihatsu Terios, το Nissan Qashqai και το καινουριο Toyota Urban Cruiser. Απο την αλλη δεν θα επαιρνα με τιποτα το Audi Q3 ή την BMW X1 για τον απλουστατο λογο οτι ειναι πανακριβα σε σχεση με αυτα που προσφερουν. Ειναι πολυ μικρα για μια τοσο μεγαλη τιμη. Εχω διαβασει καπου οτι η Χ1 θα κανει 35.000Ε και θα φτανει μεχρι 38.800Ε. Κατα την γνωμη μου οποιος το παρει, δεν θα το εχει διαλεξει για τους μεγαλους του χωρους ή την πρακτικοτητα που προσφερει αλλα μονο για το κυρος και την μουρη που θα πουλαει στον γειτονα. Παντως δεν θα το παρει κανεις για θεμα χρησης. Τελος δεν περιμενω τα μικρα SUV για να διαλεξω αυτοκινητο μιας και λιγους μηνες πριν ηρθε το καινουριο μου Toyota Rav4 με συστημα πλοηγησης, και ειναι εξαιρετικο παντου. Καλο καλοκαιρι σε ολους..
midik... (10/7/2009, 09:46) Νομίζω είναι μια κατηγορία που χρειάζεται να μπει στην ελληνική αγορά, διότι μειώνει το κόστος απόκτησης από το να επιλέξεις κάποιο από τα Χ3, Q5 κλπ. Επίσης χρειάζεται για αρκετούς οικογενειάρχες(και μη) που χρειάζονται παραπάνω χώρο και άνεση σε ένα αυτοκίνητο τυπου Golf ή BMW 1. Και φυσικά το υπερυψωμένο έχει γίνει πια απαραίτητο στην Ελλάδα με τους χάλια δρόμους που έχουμε αλλά και για όταν πλημμυρίζουμε. Μιχάλης
ikons... (10/7/2009, 09:23) Το γεγονός ότι το 90% των μικρών SUV αγοράζονται από κατοικους μεγαλουπόλεων φανερώνει το τι σκοπούς εξυπηρετεί,τουλάχιστον στην Ελλάδα: Ικανοποιηση συμπλεγμάτων,επιδειξιομανία,αρχοντοχωριατισμό του "λαού" και οχι μόνο των πλουσίων... Οπως λεει και μία παροιμία που νομίζω εκφράζει ΑΠΟΛΥΤΑ τον νεο-Ελληνα και την κουλτούρα που τον διακατέχει
anton... (9/7/2009, 22:14) Εγω πιστευω οτι αυτα τα αυτοκινητα ειναι ιδανικα για την Ελλαδα. Ειναι πιο μικρα απο τις κλασσικες τζιπαρες , κυκλοφορεις πιο ευκολα μεσα στην πολη και δεν νιωθεις καθε λακουβα που θα βρεις μπροστα σου. Το τελευταιο πιστευω οτι ειναι σημαντικο ατου σε σχεση με τα μικρομεσαια.Τωρα αν και η τιμη του ειναι σε λογικα πλαισια πειτε μου ενα λογο (εκτος απο την σπορτιφ συμπεριφορα) για να επιλεξω την 120ι , αφου πιστευω οτι οι τιμες θα ειναι καπου εκει 30000-35000ευρω.
semit... (9/7/2009, 18:55) θεωρω πως η κατηγορια των suv kai crossover εχει ανταποκριση απ τον κοσμο διοτι η αποσταση απο το εδαφος και η ευκολια που εχεις να ανεβαινεις κανενα πεζοδρομιο η μεγαλυτερη διασταση των ελαστικων γενικα σου αποπνεει μεγαλυτερη σιγουρια ενα τετοιο αυτοκινητο.Κριμα για μενα που δεν βγαινει το rav4 σε τρι8υρη εκδοση κριμα που το vitara το τρι8υρο εχει τοσο αδυναμο κινητηρα.Προσωπικα πιστευω πως ιδανικα suv ειναι οπως το rav4 το τριθυρο το που ειχε δυνατο κινητηρα και πρακτικο επισης διοτι παρκαρες με εξαιρετικη ανεση επειδη ηταν μικρο σε διαστασεις.Ελπιζω στο μελλον να ξαναβγει το rav4 σε τριθυρη εκδοση η τουλαχιστον καποια αλλη εταιρεια να βγαλει κατι αντιστοιχο.

Η αεροτομή δεν είναι μόνο για… μόστρα

All about Μπαγκαζιέρες

Θες να φρενάρεις αξιόπιστα;

Πρώτη Δοκιμή: Νέο DS 3 Crossback

Η κίνηση στους δρόμους

Αποκλειστικό: Nέα Mercedes C-Class

Tα πιο γρήγορα μικρομεσαία στα 19.000 ευρώ

Αποκάλυψη: Το εσωτερικό του νέου Kia Seltos

Εκπτώσεις έως 1.500 ευρώ από τη Honda

To Audi RS4 γίνεται σεντάν

Νέα Porsche 718 Cayman GT4

Nέα Porsche 718 Spyder

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: No1 δίκτυο μεταχειρισμένων αυτ/των.

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

CITROEN: Reverse Sales με προνομιακή χρηματοδότηση και 5ετή εγγύηση

NISSAN: Micra με νέο 1.000άρι turbo από 12.690€

PEUGEOT: 208 & SUV 2008 Signature με το μεγαλύτερο όφελος!

MERCEDES: Mercedes me Adapter: Upgrade your Mercedes

DACIA: Duster. Πιο δυνατό από ποτέ! Με νέο κινητήρα βενζίνης 1.3 με 130 & 150hp. Από 15.980€

περισσότερα »