|
|
Non-Paper |
Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
περισσότερα » | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Μπορεί το νέο Opel Astra να ακολουθήσει την επιτυχία του μεγάλου του αδελφού, του Insignia, ή μήπως είναι πιο δύσκολα τα πράγματα στα μικρομεσαία; | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Διαβάστηκε από 22238 αναγνώστες | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Το νέο Opel Astra ξεκινάει την εμπορική του σταδιοδρομία στην Ελλάδα, όμως ο ανταγωνισμός στα μικρομεσαία είναι πιο έντονος από ότι αλλού. Μπορεί να πετύχει στον ίδιο βαθμό που το κατάφερε το μεγαλύτερο Insignia;
Η Opel όχι μόνο δεν το κρύβει αλλά το έχει κάνει όσο πιο εμφανές μπορούσε: το Astra ακολουθεί τη σχεδιαστική γραμμή του Insignia. Μια νέα σχολή με λιγότερες έντονες ακμές, πιο συμμαζεμένο οπτικά, περισσότερο συγκεκριμένες επιφάνειες και εμφανώς πιο κομψό από πριν. Οι ομοιότητες με το μεγαλύτερο Insignia είναι τόσες που θα τολμούσε κανείς να το χαρακτηρίσει «τη μικρομεσαία του έκδοση». Αυτό μόνο τυχαίο δεν είναι, ενώ αν κρίνει κανείς από την αποδοχή που είχε το μεσαίο μοντέλο της Opel είναι αρκετό για να κάνει το νέο Astra best seller. Όμως η Opel δεν αρκέστηκε εκεί. Όπως και στο λανσάρισμα του Insignia, έχει και για το Astra ένα νέο όπλο που είναι φυσικά ο 1.400άρης τούρμπο κινητήρας των 140 ίππων. Μοτέρ που θα αποτελέσει και το ψωμοτύρι των πωλήσεων στην Ελλάδα αφού με τιμές από 17.700 ευρώ η έκδοση αυτή του Astra είναι φθηνότερη ακόμη και από την λιγότερη ισχυρή έκδοση των 122 ίππων του TSI στο VW Golf, του βασικότερου ανταγωνιστή του. Δεδομένης και της αντικατάστασης του ισχυρότερου TSI των 160 ίππων με το νέο μοτέρ των 1,8 λίτρων, σύντομα το Astra θα έχει το προβάδισμα και στο άνω άκρο, αφού προσφέρει την ίδια ισχύ από 200 κυβικά λιγότερα. Ανταγωνισμό φυσικά δε θα έχει μόνο από το Golf αφού τόσο οι γάλλοι (Peugeot - Renault - Citroen) προσφέρουν ήδη κινητήρες τούρμπο στα μικρομεσαία τους σε προσιτές τιμές, ενώ τα ασιατικά μοντέλα αλλά και το Ford Focus καλύπτουν ήδη πολύ πειστικά τον χώρο των ατμοσφαιρικών εκδόσεων. Τα πράγματα δεν είναι εύκολα για το Astra επιπλέον για ακόμη δύο λόγους. Πρώτον δεν διαθέτει ακόμη κιβώτιο διπλού συμπλέκτη όπως το Golf, κάτι που ακόμη και αν δεν πουλάει από μόνο του, τραβάει κόσμο στις εκθέσεις για τις άλλες εκδόσεις. Και δεύτερον γιατί παραμένει σε πλατφόρμα με ημιάκαμπτο άξονα πίσω. Μπορεί οι περισσότεροι να δίνουν προτεραιότητα σε άλλα χαρακτηριστικά ενός αυτοκινήτου, δεν είναι όμως τυχαίο πως τα τελευταία χρόνια οι τρεις στους πέντε πρώτους κατασκευαστές των μικρομεσαίων διαθέτουν ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση. Μπορεί κανείς ακόμη να προσθέσει και την απουσία εκδόσεων με σύστημα σβησίματος του κινητήρα στο φανάρι, ή ακόμη και το άγχος που μπορεί να δημιουργεί η αλλαγή στην ιδιοκτησία της μάρκας αυτές τις μέρες. Από την άλλη όμως έχει πίσω του ένα δίκτυο δοκιμασμένο, μια γερμανική μάρκα με δεδομένη ποιότητα και ένα αυτοκίνητο που μοιάζει με το έτερο της μάρκας, που αποτελεί μεγάλη εμπορική επιτυχία. Εσείς πως το βλέπετε λοιπόν το Astra; Οι ομοιότητες σε σχεδίαση και τακτική (κινητήρες) με το Insignia θα του προσδώσουν την επιτυχία που αναζητά; Ή μήπως είναι μάλλον συγκρατημένο σαν βήμα από αυτό που αντικαθιστά σε σχέση με το πόσο άλλαξε το Insignia δίπλα στο Vectra; Θα έπρεπε να είναι πιο τολμηρό; Πιο καινοτόμο; Σας ενοχλεί η πίσω ανάρτηση και οι άλλες ελλείψεις του; |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Σχολιάστε την είδηση | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - autotriti.gr