Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Πάνω ή κάτω από 120.000 χλμ. στο κοντέρ είναι «OK» για μεταχειρισμένο;
Η ΕΕ θα αναγκάσει τους κατασκευαστές να φτιάξουν φθηνότερα ηλεκτρικά. Πως;
Με 6 Β-SUV & τώρα τη Junior, τι άλλο θες για να πάρεις SUV Stellantis;
«Κουλομαρίες» με 1.000 άλογα που δεν ξέρουν ούτε να αλλάζουν ταχύτητες
Εν έτει 2024, γίνεται μικρό με 65 άλογα και 18 χιλιάρικα;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Μπορεί το νέο Opel Astra να ακολουθήσει την επιτυχία του μεγάλου του αδελφού, του Insignia, ή μήπως είναι πιο δύσκολα τα πράγματα στα μικρομεσαία;
Διαβάστηκε από 22238 αναγνώστες

Το νέο Opel Astra ξεκινάει την εμπορική του σταδιοδρομία στην Ελλάδα, όμως ο ανταγωνισμός στα μικρομεσαία είναι πιο έντονος από ότι αλλού. Μπορεί να πετύχει στον ίδιο βαθμό που το κατάφερε το μεγαλύτερο Insignia; Το νέο Opel Astra ξεκινάει την εμπορική του σταδιοδρομία στην Ελλάδα, όμως ο ανταγωνισμός στα μικρομεσαία είναι πιο έντονος από ότι αλλού. Μπορεί να πετύχει στον ίδιο βαθμό που το κατάφερε το μεγαλύτερο Insignia; Το νέο Opel Astra ξεκινάει την εμπορική του σταδιοδρομία στην Ελλάδα, όμως ο ανταγωνισμός στα μικρομεσαία είναι πιο έντονος από ότι αλλού. Μπορεί να πετύχει στον ίδιο βαθμό που το κατάφερε το μεγαλύτερο Insignia; Η Opel όχι μόνο δεν το κρύβει αλλά το έχει κάνει όσο πιο εμφανές μπορούσε: το Astra ακολουθεί τη σχεδιαστική γραμμή του Insignia. Μια νέα σχολή με λιγότερες έντονες ακμές, πιο συμμαζεμένο οπτικά, περισσότερο συγκεκριμένες επιφάνειες και εμφανώς πιο κομψό από πριν.
Οι ομοιότητες με το μεγαλύτερο Insignia είναι τόσες που θα τολμούσε κανείς να το χαρακτηρίσει «τη μικρομεσαία του έκδοση». Αυτό μόνο τυχαίο δεν είναι, ενώ αν κρίνει κανείς από την αποδοχή που είχε το μεσαίο μοντέλο της Opel είναι αρκετό για να κάνει το νέο Astra best seller.

Όμως η Opel δεν αρκέστηκε εκεί. Όπως και στο λανσάρισμα του Insignia, έχει και για το Astra ένα νέο όπλο που είναι φυσικά ο 1.400άρης τούρμπο κινητήρας των 140 ίππων. Μοτέρ που θα αποτελέσει και το ψωμοτύρι των πωλήσεων στην Ελλάδα αφού με τιμές από 17.700 ευρώ η έκδοση αυτή του Astra είναι φθηνότερη ακόμη και από την λιγότερη ισχυρή έκδοση των 122 ίππων του TSI στο VW Golf, του βασικότερου ανταγωνιστή του.
Δεδομένης και της αντικατάστασης του ισχυρότερου TSI των 160 ίππων με το νέο μοτέρ των 1,8 λίτρων, σύντομα το Astra θα έχει το προβάδισμα και στο άνω άκρο, αφού προσφέρει την ίδια ισχύ από 200 κυβικά λιγότερα.

Ανταγωνισμό φυσικά δε θα έχει μόνο από το Golf αφού τόσο οι γάλλοι (Peugeot - Renault - Citroen) προσφέρουν ήδη κινητήρες τούρμπο στα μικρομεσαία τους σε προσιτές τιμές, ενώ τα ασιατικά μοντέλα αλλά και το Ford Focus καλύπτουν ήδη πολύ πειστικά τον χώρο των ατμοσφαιρικών εκδόσεων.
Τα πράγματα δεν είναι εύκολα για το Astra επιπλέον για ακόμη δύο λόγους. Πρώτον δεν διαθέτει ακόμη κιβώτιο διπλού συμπλέκτη όπως το Golf, κάτι που ακόμη και αν δεν πουλάει από μόνο του, τραβάει κόσμο στις εκθέσεις για τις άλλες εκδόσεις. Και δεύτερον γιατί παραμένει σε πλατφόρμα με ημιάκαμπτο άξονα πίσω. Μπορεί οι περισσότεροι να δίνουν προτεραιότητα σε άλλα χαρακτηριστικά ενός αυτοκινήτου, δεν είναι όμως τυχαίο πως τα τελευταία χρόνια οι τρεις στους πέντε πρώτους κατασκευαστές των μικρομεσαίων διαθέτουν ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση.
Μπορεί κανείς ακόμη να προσθέσει και την απουσία εκδόσεων με σύστημα σβησίματος του κινητήρα στο φανάρι, ή ακόμη και το άγχος που μπορεί να δημιουργεί η αλλαγή στην ιδιοκτησία της μάρκας αυτές τις μέρες. Από την άλλη όμως έχει πίσω του ένα δίκτυο δοκιμασμένο, μια γερμανική μάρκα με δεδομένη ποιότητα και ένα αυτοκίνητο που μοιάζει με το έτερο της μάρκας, που αποτελεί μεγάλη εμπορική επιτυχία.
Εσείς πως το βλέπετε λοιπόν το Astra; Οι ομοιότητες σε σχεδίαση και τακτική (κινητήρες) με το Insignia θα του προσδώσουν την επιτυχία που αναζητά; Ή μήπως είναι μάλλον συγκρατημένο σαν βήμα από αυτό που αντικαθιστά σε σχέση με το πόσο άλλαξε το Insignia δίπλα στο Vectra; Θα έπρεπε να είναι πιο τολμηρό; Πιο καινοτόμο; Σας ενοχλεί η πίσω ανάρτηση και οι άλλες ελλείψεις του;
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
feidi... (30/10/2009, 12:56) Πιστευώ πως το νέο Astra δεν προσφερεί κάτι το διαφορετικό στη μικρομεσαία κατηγορία σε αντίθεση με το Insignia ..παμε ρε opelara 140 ippoys το astra...
oatyx... (13/10/2009, 16:14) opel? πλακα κανετε. κλασεις ανωτερο το golf σε ολους τους τομεις. το golf στριβει, δεν τριζει, δεν χαλαει, εχει ανωτερη ποιοτητα κατασκευης. το astra, απλα ειναι τριτοκλασατο. γιαυτο αλωστε η οπελ κοντευει να φαληρισει
skala... (13/10/2009, 14:24) Είμαι κάτοχος ενός ASTRA COSMO 1,6lt 180HP TT. Είμαι OPELAKIAS εδώ και χρόνια και είναι το τρίτο OPEL που αγοράζω. Αν η OPEL συνεχίζει να βγάζει αυτοκίνητα σαν και αυτά που έχει κάλα θα κάνει η VW και η κάθε VW να τη μυμηθεί. Όποιος έχει VW καταλαβαίνει τι λέω. Κι αν όχι ας μου πει πότε πήγε τελευταία φορά συνεργείο και τι πλήρωσε! Όσο για τα EOS είναι μόνο ΧΡΕΟΣ. Τρίζουν , μπάζουν νερά , στο δρόμο σέρνονται και από SEVICE λες και έχεις MERCEDES. Κύριοι OPEL και πάλι OPEL. Ένα καλό SUV της λείπει για να γίνει η κορυφαία των κορυφαίων εταιρειών. Όσο για τεχνολογία δείτε λίγο στο Site της το νέο ηλεκτροκίνητο. Άντα και καλά μυαλά όσοι διαφωνείται.
peira... (13/10/2009, 09:32) Επειδή μας έχει πρήξει σύσωμος ο ειδικός τύπος με την ισχύ των εκάστοτε κινητήρων, καλό είναι να μας ενημερώσετε εάν το επικίνδυνο , από άποψη οδικής συμπεριφοράς απερχόμενο μοντέλο , δίνει τη σκυτάλη σε κάτι καλύτερο η όχι . Ειδάλλως τα φαναρτζίδικα θα τρίβουν τα χέρια τους με τα 140ps
g7mas... (13/10/2009, 09:23) Όταν βγει πιστεύω ότι θα ισοπεδώσει την αγορά όπως το Insignia. Μπορεί να υπερέχουν κάποια αμάξια μεμονωμένα σε κάποιους τομείς τεχνολογικά, όμως υστερούν σίγουρα σε άλλους. Πολύ μπροστά τόσο σε ποιότητα, όσο και σε καλούδια όσο και σε τιμές. Όπως κάθε OPEL άλλωστε.
petst... (10/10/2009, 16:25) to new astra tha ta paei poly kala an bgalei kai ton kinitira 1.6t me 21.500eyrw tha poulisei oso to insignia.egw pantws paw gia to insignia 1.6t arxes noebriou apla perimenw na dw an tha synexisoun me to telos tajinomiseis mpas kai glytwsw kanena 2000e!
vento... (10/10/2009, 10:05) Δεν λεω ωραιο απο εμφανιση.καμια σχεση και ποιοτικα σε σχεση με το τωρινο astra αλλα πολυ μεγαλο πλεον για μικρομεσαιο.Αληθεια γιατι?Και χωρις να εχει καποιο ιδιαιτερο οφελος σε χωρους.Ημιακαμπτος πισω αξονας και ενα απλα τουρμπισμενο μοτερ οπως πολλες εταιριες πλεον.Την vw δεν την πιανει απο τεχνολογια και ποιοτητα-φινιρισμα οποτε λογικη και η διαφορα τιμης.Αληθεια που ακουσατε οτι θα αλαξει η vw τον tsi απο 1,4 σε 1,8?Το 1.4 ζει και βασιλευει βγηκε μοτερ της χρονιας και τεχνολογικα ειναι μακραν οτι καλυτερο υπαρχει στην κατοιγορια αυτη.Ο 1,8tsi επισης ειναι πολυ καλος αλλα μπαινει σε αλλα μοντελα και δεν θα αντικαταστησει τον 1.4.Ψηφιζω vw εστω και με μικρη πια διαφορα.
feidi... (9/10/2009, 22:26) Όταν οι ίδιοι οι Γερμανοί δεν την εμπιστέυονται τα αστρα που γιαμενα ειναι πολι καλα αυτοκηνιτα και εχω κιολας και δεν δεν μου εχει διμιουργισι πλοβλιμα..αστρα 1.4 02-03
nikol... (9/10/2009, 16:29) Καλα διαβαζω και με πιανουν τα γελια... ειναι δυνατον... εχω ακουσει 2-3 ατομα να λενε το γκολφ(ω) ειναι 5 κλικ παραπανω κτλ κτλ... πως το λετε κυριοι ? εχετε ιδια αποψη? μπηκατε μεσα? το οδηγησατε? ΑΜΦΙΒΑΛΩ! Παρτε Γκολφ(ω) ετσι να κατεβαζετε τα παραθυρα και μετα να τα ανεβαζετε με πετονια(οποιος καταλαβε καταλαβε) Να ρωτησω τον φιλο EOS.. με το EOS... τα γλαστρακια οταν μπαζει νερο την οροφη που τα βαζει? (Στο φορουμ σας αναφερεται δεν τα βγαζω απο το κεφαλι μου) την στιγμη που δεν εχει αναφερθει ουτα ενα Αστρα ΤΤ να μπαζει νερα (ξεχασα ειναι κατασκευης Μagna το Αστρα ΤΤ οπως και οι Μερσεντες οι καμπριο οπως και ολες οι Πορσε). Βρε μην σας τα χωνει η VW? Εκτος απο το να αγοραζει τον ειδικο τυπο αρχιζει και πληρωνει και αναγνωστες? ΚΥΡΙΟΙ το Αστρα ειναι στην μοιρα του να πετυχει.. εναι μεγαλο εχει χωρους εχει μοτερ εχει ΦΡΕΝΑ εχει παραθυρα που δεν πεφτουν και ειναι ΟΠΕΛ! (και οποιος καταλαβε καταλαβε)
garva... (8/10/2009, 14:39) Προσωπικά για να μην ακούσω διάφορα, έχω Astra και προτιμώ το Golf, απλά το πήρα ως μεταχειρισμένο σε πολύ καλή τιμή. Όσον αφορά το ότι κανείς δεν εμπιστεύεται το Astra τα νούμερα πωλήσεων της γενιάς που αποσύρεται λένε άλλα πράγματα, έχω βαρεθεί να βλέπω το αυτοκίνητο στο δρόμο. Ξαναλέω για να μην παρεξηγούμε δεν πήρα γιατί είμαι fun, έτυχε όταν έψαχνα αυτοκίνητο να βρω το συγκεκριμένο σε τιμή που δεν μπορούσα να πω όχι.
achas... (8/10/2009, 11:44) Εχω το Αstra 1.6 turbo, 180 hp, (ειναι η 5θυρη εκδοση του GTC), εδω και 1.5 σχεδον χρονο...Ειμαι απολυτα ευχαριστημενος απο την οδικη του συμπεριφορα, καθως και τις επιδοσεις του...η καταναλωση για αυτα που προσφερει, ειναι αμελητεα...το αυτοκινητο "διαβαζει" τον δρομο, ιδιατερα πατωντας το κουμπακι SPORT, ειναι απολαυση...το συνεργειο ειναι 5 αστερων...και τι εγινε αν αλλαζει χερια η εταιρια?? η αισθηση πισω απο το τιμονι ειναι μοναδικη...μακαρι να πετυχουν καλυτερα αποτελεσματα στο νεο μοντελο...
troxo... (7/10/2009, 23:15) ΕΠΙΜΕΝΩ!!! ΠΡΙΝ ΑΓΟΡΑΣΕΤΕ ΤΟ ASTRA KANTE ENA ΤΕΣΤ DRIVE ΤΟ GOLF 1.4 TSI ΜΕ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ DSG7, ΘΑ ΜΕ ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ!!!
corsa... (7/10/2009, 20:24) Αυτό το complex των φίλων της vw ποτέ δεν το κατάλαβα. Εδώ λέμε την άποψη για ένα νέο αυτοκίνητο δεν παίζουμε ολυμπιακός - παναθηναικός σε μορφή golf - astra. Και τα δυο είναι καλά αυτοκίνητα και από εκεί και πέρα είναι θέμα γούστου! Σχόλια του τύπου ποια opel, το χειρότερο, ούτε οι γερμανοί δεν το παίρνουν είναι παιδαριώδη. Οι γερμανοί δεν παίρνουν αυτοκίνητα gm όπως οι γάλλοι παίρνουν citroen, renault, peugeot μόνο. Ειλικρινά όταν πουλάει η opel γιατί έχουν πρόβλημα οι φίλοι της vw δεν θα το καταλάβω ποτέ!!!
TAURA... (6/10/2009, 23:52) Δεδομένης και της αντικατάστασης του ισχυρότερου TSI των 160 ίππων με το νέο μοτέρ των 1,8 λίτρων, σύντομα το Astra θα έχει το προβάδισμα και στο άνω άκρο, αφού προσφέρει την ίδια ισχύ από 200 κυβικά λιγότερα. ΕΡΩΤΗΣΗ:ΜΗΠΩΣ ΤΑ ΕΧΕΤΕ ΜΠΕΡΔΕΨΕΙ;ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΕΧΕΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ Η VW ΝΑ TO ΑΛΛΑΞΕΙ;
taura... (6/10/2009, 23:05) Όταν οι ίδιοι οι Γερμανοί δεν την εμπιστέυονται πια κάτι λέει αυτό.Όσο για τις πωλήσεις INSINGIA,QASQAI κ.λ.π δεν κατάλαβε κανείς οτι οι οι αντιπροσωπείες στοκάραν για να έχουν να πουλάνε με μειωμένες τιμές.Αυτά τα αυτοκίνητα δεν έχουν πωληθεί σε πελάτες.
drikf... (2/10/2009, 13:50) δε νομιζω οτι πλεον υπαρχει καποιος να εμπιστευεται την οπελ. ειδικα στην κατηγορια του αστρα, υπαρχει το golf που ειναι 5 κλικ επανω οποτε δε νομιζω οτι υπαρχει ενας εστω που θα αγορασει αστρα.
akis6... (2/10/2009, 08:41) Καλό αυτοκινήτο φαίνεται να είναι. Ελπιζω μόνο να μην έχει η Opel την τύχη της Simca και της Rover γιατί είναι λιγο σκουρά τα πράγματα για αυτήν ακόμα και μετα την εξαγορά!
troxo... (30/9/2009, 23:16) ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΗ ASTRA, ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΠΡΩΤΑ ΕΝΑ TEST DRIVE ΜΕ GOLF DSG 7 KAI ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ. TO GOLF ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΑΙ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ!!
jomli... (30/9/2009, 18:55) Το μόνο αμάξι που μπορεί να χτυπήσει το Astra σε όλα τα επίπεδα είναι το μελλοντικό Focus του 2011.Τα Golf,Leon,Megane,Auris,Mazda 3,Civic είναι πολύ πίσω του.Όσοι βιάζονται να ξεγράψουν το Astra καλά θα κάνουν να το ξανασκεφτούν λοιπόν.Ας περιμένουμε το Δεκέμβριο που θα κυκλοφορήσει στη χώρα μας....Πάντως ακούγεται οτί πολλοί το έχουν ήδη παραγγείλει.....Είδωμεν.....
corsa... (30/9/2009, 14:39) Φίλε eos θα το αγοράσουμε το νέο astra. Τόσες εταιρείες χρησιμοποιούν ημιάκαμπτο άξονα και έχουν καλή οδική συμπεριφορά αν και του astra είναι βελτιωμένη εκδοχή με σύνδεσμο watts. Το 6αρι αυτόματο κιβώτιο σας χαλάει δηλαδή. Πρέπει να είναι διπλού συμπλέκτη. Το νέο astra είναι πολύ πιο λογικό αυτοκίνητο από το insignia. Είναι για μας τους απλούς που θέλουμε ένα πρακτικό αυτοκίνητο, ασφαλές και οικονομικό. Έλλειψη θεωρώ ότι δεν υπάρχει σύστημα start/stop αν και οι προδιαγραφές του αναφέρουν πολύ χαμηλή κατανάλωση. Από την άλλη θα ικανοποιηθούν και όλοι οι αυτοσχέδιοι rallιστες με τους τούρμπο κινητήρες. Επαναλαμβάνω όσοι θέλουν χώρους, ασφάλεια και οικονομία στα 16000 ευρώ θα το επιλέξουν. Οι άλλοι που τους περισσεύουν ας πάνε σε insignia, passat, mondeo, avensis κτλ. Και τέλος πάντων ας το δοκιμάσετε πρώτα οι συντάκτες και μετά βλέπουμε κι εμείς.
XXNIR... (29/9/2009, 22:19) Tο νέο Αστρα είναι πανέμορφο και παρότι μοιάζει στο insignia έχει πιο σπορτίφ στοιχεία. Πιστεύω ότι θα έχει μεγάλη επιτυχία ή οποία θα εξαρτηθεί και από την πορεία του στην ανάδειξη του καλύτερυ αυτοκινήτου για το 2010. Η ανάρτηση δεν νομίζω ότι κάνει τη διαφορά στην κατηγορία των μικρομεσαίων.
ge.ef... (29/9/2009, 17:42) ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΜΕ ΤΟΝ eos..KAI ΘΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΟΤΙ ΓΙΑ ΤΟ ΑΣΤΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΟΥΤΕ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΟΥ ΟΥΤΕ Ο ΣΥΜΠΛΕΚΤΗΣ ΤΟΥ ΑΛΛΑ ΤΟ ΑΒΕΒΑΙΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ OPEL ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ.ΑΣ ΜΗΝ ΑΠΟΚΡΙΠΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟ ΑΓΟΡΑΣΤΗ ΜΕ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΟΥ INSIGNIA KAI TI ΘΑ KANEI TO ΑΣΤΡΑ.Η OPEL ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΑΝΗΚΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΙΑ ΠΟΥ ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΓΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΥΤΟΚΗΝΙΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΤΕΙΘΕΤΑΙ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ.ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΠΩΣ ΣΥΝΤΟΜΑ Η OPEL ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΜΝΗΣΗ ΟΠΩΣ Η ROVER AN ΔΕΝ ΤΗΝ ΣΤΗΡΗΞΕΙ Η ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ.ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.
tasso... (29/9/2009, 09:58) To insignia einai omorfo kai me kalous kinitires se kali timi. To astra einai se ola afta ena klik kato apo ton antagonismo kai to mono aftokinito pou einai pio adiaforo emfanisiaka kai apo to Golf.
eos... (28/9/2009, 23:09) Όποιος κατάλαβε που ανήκει η OPEL ας το αγοράσει.
wewil... (28/9/2009, 16:06) Όντως έλλειψη θα μπορούσε να χαρακτηριστεί η απουσία ανεξάρτητων αναρτήσεων στο Άστρα, αυτό όμως δεν έδειξε να εμποδίζει τις πωλήσεις του προκατόχου του! Και έτσι κι αλλιώς, θα είναι διαθέσιμο το σύστημα Flexride-λογικά ως έξτρα για τους πιο απαιτητικούς-καλύπτοντας τις ανάγκες των τελευταίων αφού το αυτοκίνητο έχει πλεονέκτημα στις τιμές και ως γνωστόν οι Έλληνες, κρίση-ξεκρίση, δεν παραμένουν τόσο χαμηλά στα έξοδα τους αγοράζοντας αυτοκίνητο! Οπότε ίσως δεν υπάρχει λόγος να το συζητάμε...Και εφόσον το Άστρα αποτελεί πολύ καλό πακέτο τιμής-εξοπλισμού+κινητήρων πλέον, κοντός ψαλμός αλληλούια...
ollan... (28/9/2009, 03:44) Εν μέσω οικονομικής κρίσης, αλλαγής ιδιοκτησιακού καθεστώτος της Opel, και έντονου ανταγωνισμού στα μικρομεσαία αυτοκίνητα με αρκετές δελεαστικές προσφορές, το νέο Astra είναι λίγο δύσκολο να καθιερωθεί στις πρώτες θέσεις πωλήσεων, αφού συνεχίζει ακόμα με ημιάκαμπτο πίσω άξονα όπου αποτελεί σημαντικό μειονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών του, παρόλο που διαθέτει ένα νέο τούρμπο 1400άρη με 140 άλογα, και υιοθετεί πολλά στοιχεία απτο πετυχημένο μέχρι στιγμής insignia
jimli... (26/9/2009, 16:24) Η Opel κάνει ένα δυναμικό comeback για να προσπαθήσουν όλα τα αυτοκίνητα της να είναι σημεία αναφοράς για την κατηγορία τους.Μην ξεχνάμε ότι τον Aύγουστο την είδαμε μετά από πολύ καιρό στην πρώτη θέση των πωλήσεων,με τις περισσότερες πωλήσεις να οφείλονται στο Insignia(ένα οικογενειακό αυτοκίνητο παρακαλώ!!) και λιγότερο στα Astra και Corsa!!Φανταστείτε τι πρόκειται να γίνει με το νέο Astra.Είναι καταδικασμένο να πετύχει κατά τη γνώμη μου......
alfa1... (26/9/2009, 12:11) Πιστευώ πως το νέο Astra δεν προσφερεί κάτι το διαφορετικό στη μικρομεσαία κατηγορία σε αντίθεση με το Insignia το οποίο είναι ένα άκρως ελκύστικο πακέτο σε προσιτή τιμή.Ακομά και το θέμα των διαστάσεων μπορεί να παίξει αρνήτικο ρόλο για hatchback.Οσό για το μοτερ δεν νομίζω να παιξεί και τοσό μεγάλο ρόλο αφού το turbo είναι πλέον καθαρά θέμα επιλογής
saron... (26/9/2009, 12:11) Για ποια σχεδιαστική γραμμή του Insignia;... Τη σχεδιαστική γραμμή του LEON είναι το σωατό! Και μάλιστα το Astra είναι χειρότερο αυτοκίνητο με ημιάκαμπτο άξονα πίσω...
panag... (25/9/2009, 23:54) Oχι, το Astra δεν εχει τα φοντα να ξεχωρισει απο τον ανταγωνισμο, ετσι οπως ξεχωρισε το Insignia. Ειναι πιο συντηρητικο πιο συμβατικο που θα πουλησει καλα νουμερα, αλλα δεν θα ειναι ερωτευσιμο. Το insignia ειναι πραγματικα σαν την ξεχωριστη γυναικα που την βλεπεις μονο μια φορα καθε χρονο και γυρνας το κεφαλι σου και αναστεναζεις..