Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Γιατί οι μάντρες θα πλακώνονται για βενζίνης/diesel τα επόμενα χρόνια;
Επιδότηση ηλεκτρικών: Μήπως να γίνει επιδότηση για καινούριο γενικά;
Με 2 ευρώ το λίτρο & κίνηση παντού τι θα το κάνεις το «φτιαγμένο» σου;
Τι άλλαξε και η Lancia λανσάρισε την Ypsilon και με μοτέρ βενζίνης;
Γιατί βούτηξαν 25% οι πωλήσεις των ηλεκτρικών το 2024;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Το Toyota Yaris αντέχει απέναντι στα Opel Corsa και Ford Fiesta. Πως τα καταφέρνει;
Διαβάστηκε από 28163 αναγνώστες

Μπορεί μέσα στο 2009 το Yaris να υστερεί σε σύνολο πωλήσεων απέναντι στους νέους παίκτες της κατηγορίας, όμως τους τελευταίους μήνες και με τα φώτα της πρεμιέρας να σβήνουν για τα Opel Corsa και Ford Fiesta, το μικρό επανέρχεται ξεπερνώντας τα. Πως το κάνει αυτό;
Μπορεί μέσα στο 2009 το Yaris να υστερεί σε σύνολο πωλήσεων απέναντι στους νέους παίκτες της κατηγορίας, όμως τους τελευταίους μήνες και με τα φώτα της πρεμιέρας να σβήνουν για τα Opel Corsa και Ford Fiesta, το μικρό επανέρχεται ξεπερνώντας τα. Πως το κάνει αυτό; Τι έχει το Yaris που το κάνει αειθαλές απέναντι σε τόσο σκληρό ανταγωνισμό. Αν και έχει περάσει ένα ελαφρύ facelift και διαθέτει νέο μοτέρ 1.33 κ.εκ. δεν παύει να είναι στην αγορά ήδη από το 2005. Τη στιγμή που το Corsa λανσαρίστηκε πέρσι και το Fiesta μόλις φέτος.
Όπως ήταν αναμενόμενο το ολόφρεσκο Fiesta πήρε κεφάλι στις πωλήσεις και ξεπερνά αυτές του Yaris στο δεκάμηνο κατά 1.500 μονάδες, όμως τους τελευταίους δύο μήνες το Yaris πουλάει καλύτερα. Γιατί;
Και αν με το Fiesta το Yaris κονταροχτυπιέται, σε σχέση με το Corsa, τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας, η διαφορά είναι ακόμη μικρότερη, ενώ το γιαπωνέζικο πουλάει και 30% περισσότερα αυτοκίνητα τους τελευταίους δύο μήνες.
Η επόμενη επίθεση αναμένεται από το νέο VW Polo, που ήδη έχει ξεκινήσει πωλήσεις, όμως με τέτοιο ιστορικό, το πιθανότερο είναι να τα βρει και αυτό σκούρα απέναντι στο Yaris.

Τι έχει λοιπόν το Yaris που το κάνει να αντέχει; Η πιο λιτή απάντηση θα ήταν το ότι «είναι Toyota» όμως οι αποστάσεις έχουν καλυφθεί και οι διαφορές έχουν μικρύνει, σε ότι αφορά τουλάχιστον τη σημασία της μάρκας.
Άρα περισσότερη σημασία έχει ίσως το ίδιο το αυτοκίνητο. Σε σχέση με τον ανταγωνισμό το Yaris είναι πιο μαζεμένο στις εξωτερικές του διαστάσεις, αφού διαφοροποίησε τη θέση του παραμένοντας στα 3,75 μέτρα όταν όλοι οι άλλοι έβαζαν στόχο τα τέσσερα.
Από την άλλη όμως, χάρη στην έξυπνη σχεδίαση του εσωτερικού δεν υστερεί σε χώρους, και με την καλύτερη εκμετάλλευση της καμπίνας ξεπερνάει σε διαστάσεις ακόμη και μεγαλύτερα αυτοκίνητα της κατηγορίας όπως το Renault Clio ή το Fiat Grande Punto.
Άρα έχει με το μέρος του το μικρό μέγεθος που τελικά φαίνεται πως θέλουμε στην Ελλάδα σε αυτή την κατηγορία, και το μεγαλύτερο δυνατό εσωτερικό. Έχει και δύο ιδιαίτερα οικονομικούς κινητήρες. Έχει, όπως είπαμε, και το όνομα.

Τι δεν έχει; Δεν έχει ίχνος σπορ στοιχείου στη σχεδίασή του, μέσα και έξω. Έχει εργονομία δεν προβάλει όμως κανενός είδους πολυτέλεια ή δυναμισμό, και πάλι ούτε μέσα ούτε έξω. Δεν έχει γρήγορη έκδοση που «συγκινεί και αιχμαλωτίζει» το κοινό, και δεν κρύβει καθόλου το χρηστικό του χαρακτήρα.
Σε αντίθεση ο ανταγωνισμός είναι πιο σπορ, πιο όμορφος ίσως, πιο δυναμικός και πιο γρήγορος. Στοιχεία που δείχνουν να κερδίζουν τον κόσμο, δε διαρκούν όμως όπως αυτά του Yaris. Είναι έτσι;
Εσείς τι βρίσκετε στο Yaris και τέσσερα χρόνια μετά το προτιμάτε από τα ολόφρεσκα μοντέλα του ανταγωνισμού; Τι έχει που δεν έχουν εκείνα, και πόσο δε σας πειράζει που υστερεί σε τόσους τομείς; Ποιο είναι τελικά το βαρύ του «χαρτί»;
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
g7mas... (4/12/2009, 13:45) Είχα και γω Polo και επιβεβαιώνω και εγώ αυτό με τα νερά που μπάζανε. Αλλά το καινούργιο Polo που το έχω δει έχει κάνει πολλά βήματα προόδου. Θα το προτιμούσα σίγουρα από το Yaris.
oatyx... (3/12/2009, 05:51) emgnt... (2/12/2009, 05:39) βγαζεις πολυ γελιο ολα αυτα που λες δεν ισχυουν ουτε στο 1% για τους γερμανους αλλα 100% για toyota
emgnt... (2/12/2009, 05:39) Απορώ πως μιλάνε για κουβάδες οι VWάκηδες όταν είχαν σχεδόν για μια δεκαετία τον απόλυτο κουβά στην κατηγορία. Και μην πείτε όχι: παράθυρα να πέφτουν, νερά να μπάζουν (πρόβλημα που κληρονόμησε και το Ίμπιζα), πλαστικά να τρίζουν σα κουδουνίστρες, κινητήρας θορυβώδης και πιο αργός και από το θάνατο και γενικά ένα αμάξι που σιγά σιγά διαλύεται. Ευτυχώς το σούταρα με συνοπτικές διαδικασίες.
adone... (30/11/2009, 19:29) παιδιά έχω και εγώ καταλήξει σε τρία μικρά αλλα δεν μπορώ να αποφασίσω : 1) toyota yaris 2) Honda jazz ή Hiudai i 20 , ΑΝ τα έχετε ψάξει σας παρακαλώ βοηθήστε με να πάω να το παραγγείλω.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!!
makis... (29/11/2009, 01:40) o filos palio sugrine tin poiotita tis toyoya kai tis kia me ta kinezika!mallon den kserei ti leei!eixacorolla tou 93 amerikanikes prodiagrafes me aytomato kibwtio kai paroti tin pira metaxeirismeni to amaksi itan dunami!o kinitiras anoixtike stin toyota kai to itan diamanti!oyte maurila oute kataponiseis apo tin thermokrasia idiaiteres!ti leme twra!oso gia poiotita eswterikou to tablo itan apo afrwdes iliko kai den ypirxan triksimata!twra exw ena kia cee'd 1.4 as mpei mesa kai as to odigisei na mou pei apo poiotita,neyro kai zimies.to synergeio to blepw mono gia ta service tou pou einai kai ftina.opote min leme oti theloume!parte tsi kai peite mou an se 2xr den blasthimate gia tin epilogi sas!
xrist... (28/11/2009, 17:56) Απορώ γιατί κάποιοι σχολιάζουν με εμπάθεια κατά μίας μάρκας (ΤΟΥΟΤΑ, VW κλπ), καλό θα ήταν να έλεγε ο καθένας την πραγματική του γνώμη και όχι να γίνονται παραπλανητικά σχόλια. Το να λέγεται για παράδειγμα ότι το yaris έιναι προβληματικό και είναι μονίμως στα συνεργεία σίγουρα δεν ισχύει, είναι ένα μετρήσιμο μέγεθος που έχει αποτυπωθεί και σε έρευνες και δεν είναι καν θέμα υποκειμενικό, άσχετα αν κάποιοι αντιμετώπισαν σημαντικά προβλήματα με τα δικά τους αυτοκίνητα. Βέβαια προσωπικά δεν ήμουν ποτέ οπαδός - λάτρης της TOYOTA, θεωρούσα ιδιαίτερα απρόσωπα τα αυτοκίνητά της και υπερεκτιμημένη εταιρία σε σχέση με την αξιοπιστία που προσφέρει. Επίσης πάντα απορούσα πως ήταν δυνατόν να πουλάει τόσο το Corolla, ένα από τα πιο άσχημα και αδιάφορα αυτοκίνητα που έχουν βγει ποτέ (πάντα κατά τη γνώμη μου..). Φυσικά το ίδιο ισχύει και για τις εκάστοτε απλές εκδόσεις των GOLF, τα οποία ποτέ δεν ήταν κορυφαία σε έναν τομέα στην κατηγορία τους!! Μόνο η τελευταία γενιά κινητήρων 1.4 Turbo έχει κάνει τη διαφορά και αποτελεί ξεκάθαρο συγκριτκό πλεονέκτημα σε σχέση με τους ανταγωνιστές.. Παρόλα αυτά, δεν μπορώ παρά να αναγνωρίσω κάποια πράγματα στο Yaris, και από προσωπική εμπειρία (το έχει πάρει η κοπέλα μου εδώ και 3 χρόνια, το 1.3) αλλά και από συζητήσεις με ανθρώπους που είναι στο χώρο του αυτοκινήτου. Καταρχήν, το αυτοκίνητο είναι όντως πολύ αξιόπιστο, δεν τρίζει και σε γενικές γραμμές είναι οπως ακριβώς όταν ήταν καινούριο (κάti που δεν μπορώ πχ να πω για το δικό μου Peugeot 307..) Επίσης είναι πολύ ευκολοδήγητο, με χαμηλή κατανάλωση και άνετο στο δρόμο, χωρίς βέβαια σπορ στοιχεία, αλλά δεν είναι αυτό το ζητούμενο συνήθως σε αυτήν την κατηγορία. Όσο αφορά τους χώρους δεν πίστευα ότι ένα τέτοιων διαστάσεων αυτοκίνητο θα είχε τέτοια άνεση χώρων, ιδιαίτερα για τους πίσω επιβάτες. Τέλος, σχεδιαστικά είναι ίσως το μόνο Toyota που έχει προσωπικότητα και φυσικά αυτή η συνταγή δεν ισχύει για όλα τα νέα μοντέλα Toyota, πχ το Auris που δείχνει σαν ένα φουσκωμένο Yaris δεν έχει αντίστοιχη προσωπικότητα και στυλ. Στα αρνητικά του το μόνο που μπορώ να πω με ασφάλεια είναι ότι ο κινητήρας είναι θορυβώδης στις ψηλές στροφές και δεν σε ελκύει να οδηγείς με υψηλές ταχύτητες. ΥΓ. Εξακολουθώ να μην είμαι fun της Toyota, αλλά μερικά πράγματα πρέπει να λέγονται όπως είναι για να αποκτούμε όλοι πραγματική γνώση και ΄χοι απλά να "φωνάζουμε" με ταμπέλες υπέρ ή κατά μοντέλων και εταιριών..
temp... (27/11/2009, 14:07) drikf... (22/11/2009, 20:19) de diafwnw st oti i poiotita kataskeyis twn eyrwpaikwn einai anwteri, oute k sto oti pleon prosferoun perissotera aloga(k as einai me turbo)..to sxolio mou pros esena eixe na kanei me ta legomena sou peri aksiopistias tis toyota. kai mporei oi gnomes mas na mi simpiptoun, alla kalo einai oti paratithetai edw na tekmiriwnetai kiolas k oxi na leme kati apla k mono gia na riksoume ton allo k na perasoume tin apopsi mas..kai oson afora ta epixeirimata pou anefera, de gnorizo vevaia poso enimeromena einai ta stoixeia ayta, alla mia matia stous sigkritikous pinakes tou autotriti gia to sinolo vlavwn ana etaireia, emfanizei tin toyota poli xamila, molis 7i apo to telos
grizo... (25/11/2009, 12:14) Επειδή ως Έλληνες το ηλίθιο μότο"Έγω έχω το καλύτερο αμάξι"μας ας είμαστε πιο αντικειμενικοί!!Τα ιαπωνικά αυτοκίνητα και κυρίως η ΤΟΥΟΤΑ σε αξιοπιστία και πρακτικότητα οπως και χαμηλή συντήρηση υπερτερούν ενω η γερμανική σχολή σε ποιότητα συναρμογής,επιδόσεις και κατα περίπτωση οδική συμπεριφορά!!Εσάς ποια είναι η προτεραιότητα σας?????Έλεος!Τα ίδια περιοδικά διαβάζουμε,ποικίλα βιώματα έχουμε δικά μας και φίλων και μην στεκόμαστε στις εξαιρέσεις!!!Ας μην αφήνουμε τους αριθμούς να μας υποδείξει το καταλληλότερο αμάξι για εμάς αλλά τα θέλω μας και οι ανάγκες μας!!ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΜΑΞΙ ΓΕΝΙΚΑ ΑΛΛΑ ΕΙΔΙΚΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
stath... (24/11/2009, 23:14) Exω Αβενσιs απο το 2000 καινουργιο χωριs κανενα προβλημα 118.000 χιλ.ουτε τακακια δεν εχω αλλαξει.Και yaris μοντελο 1999 ακομα πιο ευχαριστημενοs.
santo... (24/11/2009, 18:02) τι λετε ολοι εσεις εκει κατω;πραγματικα γελαω και με τους φιλο-τογιοτα αλλα και με τους πολεμιους!νισαν αλμερα του 1996 με 331.000 χιλιομετρα ειναι πολλααααααααα;ξυστε την πλατη μου με τα τογιοτα σας και με τα φολκσβαγκεν σας...
chief... (23/11/2009, 14:05) Κακά τα ψέματα εδώ που τα λέμε κάποτε έβγαζε η Toyota αυτοκίνητα.Και επειδή ψάχνομαι αυτό τον καιρό για αυτοκίνητο εχω κάνει πολλά test drive.Γερμανικά, Γαλλικά, Ιαπωνέζικα κτλ.Ήθελα να έχω μια εικόνα από όλα και να μην πάω κατευθείαν σε μια αντιπροσωπεία.Πράγμα το οποίο δεν το κάνουν όλοι και κυρίως οι Ιαπωνόφιλοι.Στη δουλειά (είμαι μηχανικός αυτοκινήτων σε Ιαπωνέζικη αντιπροσωπεία) βλέπω τι περνάνε αλλά παρόλα αυτά δεν τα παραδέχονται με τίποτα.οπότε τι να λέμε.Νάναι καλά οι Ιάπωνες και έχουμε μπόλικη δουλεία.
drikf... (22/11/2009, 20:19) temp... (20/11/2009, 14:34) δεν παραπλανω κανεναν. ειναι γνωστο πως η toyota ΔΕΝ εχει ποιοτητα κατασκευης, εχει πλαστικα ταπερ, και δεν προσφερει αλογα. νουμερα ειναι αυτα, δεν μπορεις να μην τα βλεπεις οταν η toyota σου δινει 110 αλογα στα 1600κυβικα και η vw 170 στα 1400κυβικα!!!! οποτε μην παραπλανεις τον κοσμο επειδη εκανες εσυ τ ο λαθος. καλυτερη ποιοτητα , πολλα αλογα, αριστη οδηγικη συμπεριφορα και αξιοπιστια = VW.
palio... (22/11/2009, 20:15) andre... (19/11/2009, 12:12) πλακα κανεις; η vw εχει την καλυτερη αξιοπιστια. δεν εχει σπασει ουτε ενας κινητηρας ασχετα με τα παπαγαλακια που λεγανε πως θα σπανε οι κινητηρες συνεχεια! ειμαι μηχανικος και ξερω πολυ καλα ποις εταιριες εχουν αξιοπιστια και σιγουρα η toyota δεν ειναι αναμεσα σε αυτες.
kapir... (21/11/2009, 22:18) Το μυαλο των παπουδων μας ελεγε TOYOTA και NISSAN, φυσικα τα πραγματα προχωρησαν και οι τεχνολογιες αλλαξαν.Μην μενετε στα '80. Ποιο Yaris, βγηκε το νεο Polo 1.2 TURBO και σαρωνει σε ολη την Ευρωπη.Ποιος παιρνει πια το ΤΟΥΟΤΑ για να το κρατησει 15χρονια? Ξεκολατε, καθε 5-6 χρονια αλλαζουμε πλεον αυτοκινητο!!!
nicka... (21/11/2009, 13:31) ειναι απλα toyota... η ονομασια τα λεει ολα ειναι η καλυτερη και πιο επιτυχημενη μαρκα παγκοσμιως αγοραζει 4 φορες το group vag και το πουλαει αναπασα στιγμη δεν μπορω να καταλαβω καποιοι ανιδεοι πως μπορουν και λενε τετοια πραγματα για την toyota???? καθαρα θεμα ζηλιας το βλεπω και τιποτα παραπανω επισης μην ξανακουσω απο ασχετους και απο μη εχοντες αυτοκινητα τοyota για toyota και προβληματα απλα δεν υπαρχουν και κατι αλλο ολοκληρη mercedes αναθεσε στην toyota την κατασκευη μικρων οχηματων που θελει να παραγει στα επομενα χρονια... τελος Η ΤΟΥΟΤΑ ΕΙΝΑΙ ΕΡΩΤΑΣ...ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
temp... (20/11/2009, 14:34) file drikf, to katalavame oti psifizeis eyropaiko mplok(vlepe germania)..den einai anagki na grafeis sinexeia anakriveies xoris na paratheteis kanena epixeirima, paraplanontas ton kosmo..eleos pia
palio... (20/11/2009, 13:30) δυστυχως εχω toyota... πολυ ακριβο, πολλες βλαβες, καμια απολαυση στην οδηγηση, το μονο καλο ειναι οτι δεν βγαζει πολλα αλογα και ετσι μπορω νατο οδηγω αφοβα. με τα 150-200 αλογα που αλλοι οδηγατε, απορω πως δεν φοβαστε. λιγο να ξεφυγεις και να πατησεις το γκαζι, εφυγες στην στροφη!
andre... (19/11/2009, 12:12) Πρός το φίλο Palio και τα 160 άλογα της VW: Αγαπητέ μου η αξιοπιστία των 160 ιππών και εν γένει της VW δεν μπορεί ούτε κατά διάνοια να ανταγωνιστεί την TOYOTA. Τα προβλήματα στον κινητήρα της και γενικότερα στα λοιπά συστήματα στο VW είναι συχνά και πανάκριβα. Προσωπικά είμαι κάτοψος TSI 140 PS και παρότι είμαι από τους πλέον σχολαστικούς το αμάξι καταναλώνει συνέχεια λάδι πέραν του κανονικού και αυτά μόνο με 40700 χλμ στο οδόμετρο. Του αδερφού μου δε το TSI έσβησε ο κινητήρας ενώ οδηγούσε στην Κύμης (ευτυχώς αργά) και έχει ήδη αλλάξει τον συμπιεστή στα πλαίσια της εγγύησης. Πραγματικά μιλάμε για ρώσικη ρουλέτα, ψάξε πρώτα λίγο στα blogs για προβλήματα σε TSI και θα καταλάβεις τι εννοώ. Τελικά υπάρχει και στα αυτοκίνητα ημερομηνία λήξεως
anmpo... (18/11/2009, 21:12) ta palia TOYOTA itan skylia oikonomika kai gaziarika, eixe o pateras mou corolla tou '93 1.3 88 hp (kamia vlavi).Twra oi germanoi exoun xefygei poly apo tous iapones eidika van group me TSI kai DSG. pantws gia tin kathgoria twn mikromesaiwn to corsa einai me diafora to pio omorfo,poiotiko, asfales, oikonomiko, gaziariko.exw Corsa D 1.4 3d sport edw kai 2 xronia kai ta axizei ta lefta tou kai me to parapanw.... P.S. einai to mono pou exei akrivinei apo tote pou vgike!! ola ta alla se ligo tha ta dinoun 1+1 dwro!!!
eos... (18/11/2009, 17:17) Αυτοκίνητο δεν είναι μόνο αξιοπιστία. Τα TOYOTA είναι υπερτιμιμένα. Προσωπικά έχω Renault Megane II . Ναι βγάζει κάτι μικροβλάβες αλλά χαίρομαι οδηγική συμπεριφορά, στυλ, ασφάλεια.
drikf... (17/11/2009, 20:57) toyota? μακρια. ειχα και ολο πληρωνα συνεργεια. επισης η ποιοτητα κατασκευης ειναι πολυ χαμηλη για τα χρηματα που πληρωνεις. τελος ουτε αλογα εχουν, ε γιατι να ξαναπαρω; μετα απο 5 χρονια στα συνεργεια το πουλησα με το ζορι σε πολυ χαμηλη τιμη και ευτυχως γλυτωσα
s_yia... (17/11/2009, 10:20) Εγώ πάντως πήρα mazda 2 και το καταευχαριστήθηκα, δε σπάει, δε χαλάει, είναι γνήσιο γιαπωνέζικο, είναι ασφαλέστατο και στην παθητική (5 αστέρια) και στην ενεργητική (στρίβει και φρενάρει πάρα πολύ καλά), χαμηλά τέλη κυκλοφορία και έπαθα πλάκα με τα service του, πάμφθηνα και φυσικά πανέμορφο κατά την προσωπική μου άποψη. Τα υπόλοιπα μου φαινόταν πολύ σούπα για τα γούστα μου
opens... (17/11/2009, 01:19) Παρόμοια έπεσα θύμα του μάρκετινγκ... πέρα από το ευκολοδήγητο του Yaris, η περίφημη "ποιότητα" της Toyota σκάει σαν φούσκα όταν ακούς πως τρίζουν τα άθλια πλαστικά και τα άβολα μπροστινά καθίσματα. Και δεν συζητάω για τον απίστευτο θόρυβο στην καμπίνα και την παντελή απουσία χαρακτήρα στο αυτοκίνητο. Το προηγούμενο αυτοκίνητο ήταν Alfa Romeo και δεν βλάπω την στιγμή να ξαναγυρίσω.
dfr34... (16/11/2009, 21:28) Είμαι κάτοχος ενός Starlet 13 χρόνια τώρα με 190,000 χλμ. Το αυτοτκίνητο δεν έχει παει ποτέ συνεργείο. Δεν το αλλάζω για αυτόν τον λόγο. οσο για το Yaris δεν ξερω αν είναι το ίδιο αξιοπιστο αλλά εγώ πιστέυω στην toyota. Και παρακεινώ και τους ποιο δυσπιστους να ρίξουν μια ματιά.
mitsi... (16/11/2009, 15:27) ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΠΡΙΝ 5 ΡΟΝΙΑ Ο ΠΑΠΠΟΥΣ ΜΟΥ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ COROLLA ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΟΥ 1993,ΤΟΥ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ 1 ΦΟΡΑ SERVICE.ΒΕΝΖΙΝΗ ΚΑΙΕΙ ΜΗΔΑΜΙΝΑ,ΕΙΝΑΙ ΣΚΕΤΟ ΣΙΔΕΡΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΦΑΝΑΡΙ ΕΣΠΑΣΕ ΟΤΑΝ ΕΝΑ PEUGEOT 206CC ΕΠΕΣΕ ΠΙΣΩ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΕΚΕΙΝΟ ΜΠΗΚΕ ΟΛΗ Η ΜΟΥΡΗ ΜΕΣΑ.ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΗ ΚΑΙ Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΟΥ ΑΓΟΡΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΟΥΟΤΑ!!
doian... (16/11/2009, 11:21) Έχω YARIS του 1999, χιλιάρι με 190.000 χιλιόμετρα!! και η μηχανή του είναι σαν καινούρια και χρειάζεται μόνο λίγο λάδι. Το POLO του 2004, 1.400 100hp που αγόρασα, με 60.000 χλμ έχει χρειαστεί 3 φορές έκτακτα συνεργεία, χάνει λάδια, και κοστίζει πολύ. Δεν υπάρχει καμία σύγκριση ανάμεσα στα δύο και αυτό εξηγεί την επιτυχία του YARIS.
karam... (15/11/2009, 17:19) Η Toyota εδώ και πολλά χρόνια με τα αξιόπιστα,καθαρά ιαπωνικά της μοντελα είχε κερδισει τον κόσμο.Όμως εδώ και αρκετά χρόνια έχει απαλοιφθεί η τόσο καλή ποιότητα που τα χαρακτήριζε.Μεταφορές παραγωγής,αλλαγές στην φιλοσοφία της αξιοπιστίας.Πολλοί toyotάκηδες τα αγοράζουν ακόμη λόγω της μη αληθούς φήμης.Αν εξαιρέσουμε το prius, το RAV4,το land cruiser και το iq που είναι ιαπωνικά δεν θα αγόραζα ένα toyota από άλλα εργοστάσια της υφηλίου (ειδικά auris ή corolla γιατί δεν χωνεύω τους τούρκους,δεν τους εμπιστεύομαι και δεν θα ήθελα να δώσω τα λεφτά μου για κάτι αναξιόπιστο)
alexa... (15/11/2009, 17:06) Toyota!
giorg... (15/11/2009, 14:39) Πρακτικό, άνετο, με τον 1.3 κινητήρα οικονομικό και εξωτερικά ωραίο και παν απ΄όλα αξιοπιστία σε όλα
gabby... (14/11/2009, 20:11) ΤΟ ΕΧΩ ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΩ ΝΑ ΤΟ ΒΑΖΩ ΒΕΝΖΙΝΗ. ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ ΕΧΩ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΙ ΜΕ ΣΕΙΡΙΑΚΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΜΕ ΠΟΛΥ ΧΑΜΗΛΟ ΚΟΣΤΟΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΕΙ ΠΟΛΥ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ. ΠΡΟΚΑΛΩ ΟΠΟΙΗΔΗΠΟΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΠΟΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 15 ΧΡΟΝΙΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΗΣ ΗΤΑΝ ΑΝΑΡΠΑΣΤΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΜΗ ΜΕΤΑΠΩΛΗΣΗΣ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΝΤΙΣΤΙΧΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΗΣ TOYOTA. Ο ΠΕΘΕΡΟΣ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟYOTA ΜΟΝΤΕΛΟ 1985 ΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ.
ilian... (14/11/2009, 08:59) δυστυχως αγορασα το yaris πριν 3 χρονια... απο τοτε ολο προβληματα και τιποτα αλλο. λυπαμαι ποπυ επεσα και εγω θυμα του μαρκετινγκ της toyota.
palio... (14/11/2009, 08:58) toyota... μακρια. ποιοτητα κατασκευης εφαμιλη των κια και κινεζων. αξιοπιστια μηδεν. τα συνεργεια γεματα. ασφαλεια σε περιπτωση ατυχηματος; μηδεν. απορω ποιος αγοραζει toyota. μονο κατι γυναικουλες και οσοι δεν ξερουν απο αμαξια. οταν με τα ιδια κυβικα μπορω να παρω καλυτερο και μεγαλυτερο αμαξι και με 5 κλασεις επανω ποιοτητα κατασκευης, γιατι να παρω το πλαστικο toyota; θα παω 160 αλογα με τα ιδια κυβικα με την ιδια καταναλωση με μεγαλυτερη ομως αξιοπιστια και ποιοτητα, θα παρω VW
toy... (13/11/2009, 15:41) Πρακτικό στην πόλη, οικονομικό στη χρήση και αξιόπιστο είναι οι κύριοι λόγοι που αντέχει κατά τη γνώμη μου.
calmw... (13/11/2009, 14:33) Χαμηλη καταναλωση,δυνατο κινητηρα στα 1330cc,και βεβαια ειναι ΤΟΥΟΤΑ! ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ! Ποια αλλα μπωρουν να συγκριθουν μαζι του σε αυτους τους τομεις????ΚΑΝΕΝΑ!
mantz... (13/11/2009, 13:38) Προσωπικά σκέφτομαι να αγοράσα το νέο Yaris 1.33. Αν τελικά επενδύσω σε αυτό τα χρηματά μου είναι λόγω της οικονομίας καυσίμου που υπόσχεται, της ευχρηστίας του, της αποδιγμένης αξιοπιστίας του και της 6ετούς εγγύησης που παρέχει η ελληνική αντιπροσωπία. Στα συν και το γεγονός ότι ο κυβισμός του το συγκαταλλέγει στη χαμηλότερη κλίμακα των τελών κυκλοφορίας και το ότι οι χώροι του είναι αξιοπρεπέστατοι!
prots... (13/11/2009, 12:28) Είναι χρηστικότατο αυτοκίνητο, που το αγοράζεις ως εργαλείο πόλης κι έχεις το κεφάλι σου ήσυχο από συνεργεία και βενζινάδικα. Τα αυτοκίνητα πόλης θέλουν χρηστικότητα, αξιοπιστία και οικονομία. Η artsy/sport εμφάνιση και οδηγική συμπεριφορά δεν ενδιαφέρουν τους πολλούς σ' αυτήν την κατηγορία (και μάλλον καλώς).
d9098... (13/11/2009, 12:25) το γιαρις απ το μκ1 ακομη,ειναι αλλου σε χωρους,για ολα τα μεγεθη ανθρωπων(απορρω χρονια τωρα γιατι δεν δινουν ολοι το συρωμενο πισω καθισμα εστω και σαν εξτρα)δε σπαει δε χαλαει ευκολα, και ιδιως το πρωτο 1300 ηταν σαιτα μες στην πολη...το τελευταιο μ απογοητευσε το ηλεκ.γκαζι του ειναι η αληθεια,(πατας γκαζι στις 12.00 και τραβαει στις 12+05)επεισης στο παλιο που εχουμε,στα 5,5 χρονια μου γιναν 2 αλλαγες στην εγγυηση χωρις πολλα-πολλα...στην αφη δεν ειναι και το καλυτερο,αλλα νομιζω οτι η φιλοσοφια της το ι οτα και αλλων κατασκευαστων μεσου βεληνεκους που εχουν κι αυτοι αξιοπιστια,ειναι να ψωνιζουν απ τα καλυτερα υλικα το χειροτερο,ενω οι αλλοι που πουλανε καλυτερα εσωτερικα χωρις αξιοπιστια, ειναι να αγοραζουν απ τα χειροτερα υλικα,τα καλυτερα...το γιαρις εινι παγιο...βεβαια εχουμε και τα leasing η τις πλασματικες πωλησεις οπως προπερσι νομιζω που με το που αλλαξε η χρονια και καταχωρηθηκαν οι πωλησεις βγαινωντας στον ποντο πανω απ το κορσα,γεμισαν οι το ι οτα με μεταχειρισμενα με3-4000 χλμ. ...
likos... (13/11/2009, 11:42) polo και παλι polo ολο polo και ξερο ψωμι
Pathm... (13/11/2009, 10:39) Αν κάνετε μία έρευνα στις σχολές οδηγών,θα διαπιστώσετε ότι χρησιμοποιούν ως επί το πλείστον Yaris.Πράγμα που περνά άμεσα στον υποψήφιο αγοραστή να το προτιμήσει,κυρίως για λόγους αξιοπιστίας και υψηλής τιμής μεταπώλησης.
drikf... (13/11/2009, 10:21) Toyota Yaris ; πλακα κανετε; το ποιο προβληματικο αυτοκινητο που εβγαλε ποτε η toyota. ολο στα συνεργεια ειναι και φυσικα πολυ πισω απ οτα ευρωπαικα αμαξια. μονο χαρη στο μαρκετινγκ και στα δωρα πουλανε τα toyota.
holda... (13/11/2009, 09:02) Ένα από τα πιο εκνευριστικά , προς εμένα, χαρακτηριστικό των προϊόντων γενικά, είναι ότι κάποια στιγμή.. χαλάνε. Δεν δίνουν φυσικά όλοι την ίδια βαρύτητα σε αυτήν την παράμετρο, πάντως φαίνεται πως στον κλάδο των αυτοκινήτων, δεν είναι λίγοι εκείνοι, οι οποίοι εκτιμούν την αξιοπιστία. Και η ΤΟΥΟΤΑ, έχει κερδίσει αυτό το χαρακτηριστικό, μαζί με την HONDA και λίγο πιο πίσω τα υπόλοιπα Ιαπωνικά. Η ευχρηστία επίσης, είναι κάτι που χαρακτηρίζει τα ΤΟΥΟΤΑ. Αλλά κοιτώντας τους τιμοκαταλόγους του AUTOTRITI, παρατήρησα, ότι η ΤΟΥΟΤΑ προσφέρει μεγαλύτερες ιπποδυνάμεις για την ίδια κατηγορία κυβικών με τους άλλους και διαθέτει και τον 1,33Λτ. κινητήρα, ο οποίος είναι, επάνω στο όριο, ώστε να χαρακτηρίζεται από το Ελληνικό κράτος ως 1300ης, με το αντίστοιχο όφελος στα τέλη κυκλοφορίας, που αυτό συνεπάγεται… Οπότε προσφέροντας 100 ίππους και πληρώνοντας λιγότερα για το σήμα, από τους 1400άριδες των άλλων, έχει το προβάδισμα. Και με τα VVT-I και τους απογόνους του και η ροπή των κινητήρων της ΤΟΥΟΤΑ είναι σε καλά επίπεδα. Για την οδική συμπεριφορά δεν ξέρω, αλλά φαντάζομαι, πως δεν μιλάμε για μεγαλύτερες διαφορές του 0,05G πλευρικής επιτάχυνσης, που σε κάποιο βαθμό θα καλύπτονται, με αλλαγές σε λάστιχα-αμορτισέρ. Αυτά.
papat... (13/11/2009, 08:46) ΜΑ ΦΥΣΙΚΑ Η ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ. ΟΤΑΝ ΠΗΡΑ ΤΟ VW POLO ΠΡΙΝ ΤΕΣΣΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΡΕΛΑΘΗΚΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΝ ΞΑΝΑΠΑΤΑΩ? ΚΑΛΗ Η ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ, ΚΑΛΑ ΤΑ ΚΡΑΤΗΜΑΤΑ ΑΛΛΑ ΑΝ ΚΑΘΕ ΒΔΟΜΑΔΑ ΜΠΑΙΝΟΒΓΑΙΝΕΙΣ ΣΤΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΝΕΙΣ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ ΤΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ? Η ΤΟΥΟΤΑ ΕΧΕΙ ΧΤΙΣΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΙΑΠΩΝΕΣ ΧΑΡΗ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΙΜΙΩΔΗ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΟΥΣ. ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΠΟΥΛΑΕΙ ΣΑΝ ΤΡΕΛΟ ΤΟ YARIS. ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΕΝΑ ΤΙΜΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ "ΦΡΕΣΚΟΤΕΡΟΥΣ" ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΤΟΥ...
leved... (13/11/2009, 01:44) περαν το οτι κουβαλα το σημα της αδιαμφισβητα καλυτερης μαρκας σε after sales.απο εκει και περα προκειται για ενα παλιο μοντελο στην αγορα και ο ανταγωνισμος ειναι πολυ καλος σε πολλους τομεις τους οποιους το yaris εχει αναγκη βελτιωσης .απο εκει και περα ο ελληνας αγοραστης εχει τα κλισε του
resko... (13/11/2009, 00:40) TO YARIS ΗΤΑΝ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΟ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟΔΗΓΗΤΟ, ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΤΟΥ.
sabba... (13/11/2009, 00:10) το yaris ειναι πολυ ασχημο εσωτερικα. εχει ομως αυτο που θελει η κατηγορια.οικονομικο κινητηρα και αξιοπιστια χωρις να χανει ιδιαιτερα σε αποδοση,σε οτι δλδ πρωτοστατει η toyota.θα περιμενα καλυτερο εσωτερικο αναλογο της φιρμας και επιτελους σπορ εκδοσεις σε ολη τη γκαμα.
phili... (12/11/2009, 21:55) ΑΓΟΡΑΣΑ ΤΟ YARIS 1.33 ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΜΙΚΡΕΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ(ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΗ),ΚΑΙ ΕΥΡΥΧΩΡΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ.ΕΧΕΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΠΕΔΟ ΠΙΣΩ ΠΑΤΩΜΑ(ΙΔΑΝΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΙΣΩ ΕΠΙΒΑΤΕΣ).
ebeta... (12/11/2009, 21:11) ΑΝ ΚΑΙ ΔΕ ΣΥΜΠΑΘΩ ΤΗΝ ΤΟΥΟΤΑ,ΩΣΤΟΣΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΤΟΥΜΕ ΟΤΙ ΤΟ YARIS ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΙΤ ΤΩΝ ΜΙΚΡΩΝ ΑΜΑΞΙΩΝ.ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟΤΙΚΟ,ΑΘΟΡΥΒΟ.ΕΧΕΙ ΜΟΝΤΕΡΝΑ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ!ΑΠΛΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΦΑΝΤΑΖΕΙ ΚΑΠΩΣ ΓΥΝΑΙΚΕΙΟ!
vasil... (12/11/2009, 21:02) Στο Yaris 1.0 που έχω βρίσκω αξεπέραστη οδηγική ευχαρίστηση και πρακτικότητα. Επίσης έχει τέλεια θέση οδηγού, καταπληκτικό κινητήρα, είναι ευκολοδήγητο σαν παιχνιδάκι και το πιο σημαντικό... μετά απο 5-6 χρόνια κτήσης ολα λειτουργούν όπως όταν το αγόρασα.
anton... (12/11/2009, 20:57) Πιστευω οτι το ονομα ΤΟΥΟΤΑ λεει πολλα.Oταν πουλανε σαν τρελα τα COROLLA και AURIS, που ειναι και ακριβα τοτε γιατι να μην πουλαει το YARIS.Δεν σπαει,δεν χαλαει,χαμηλο κοστος συντηρησης και μηδεν προβληματα.Αρκετος κοσμος δεν θελει πολλα φρου-φρου και αρωματα αλλα ενα αξιοπιστο, οικονομικο και μικρο (οχι 4 μετρα) αυτοκινητο.Για δειτε το κοστος ανταλλακτικων και σερβις των CORSA-FIESTA και τα λεμε.Αφηστε που στα 1400 κυβικα εχεις πιο πολλα τελη κυκλοφοριας εναντι του 1.33 του YARIS.
merce... (12/11/2009, 20:05) Το μόνο που κρατάει το yaris πρώτο κάποιους μήνες ή στις πρώτες θέσεις των πωλήσεων ειναι μόνο η μυθική ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ και οι κινητήρες της Toyota. Τίποτα άλλο, ούτε σχέδιο έχει, ούτε πρεστίζ, ούτε και καλή τιμή σε σχέση με ανταγωνισμό.
pagra... (12/11/2009, 19:38) Απορουσα και εγω τοσα χρονια αλλα τελικα καταλαβα γιατι. Για δυο λογους. Ειναι "Ιαπωνικο" και ειναι "Toyota". Το ποιο σημαντικο κριτηριο αγορας για τους περισσοτερους Ελληνες ειναι η αξιοπιστια. Το πηρε η γυναικα. Εγω διαφωνουσα. Λοιπον μετα απο καιρο, εχω να πω οτι ειναι το ποιο οικονομικο και το ποιο σκυλι αμαξι που εχω ακουμπισει ποτε.Εχουν φυγει πολυ μπροστα οι Ιαπωνες σε θεμα αξιοπιστιας. Το βαζεις μπροστα και το σβηνει ο δισεγγονος σου.