|
|
Non-Paper |
Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις | |||||||||||
περισσότερα » | |||||||||||
Μετράει η κατανάλωση καυσίμου στην επιλογή αυτοκινήτου όσο μετρούσε και πέρσι, ή χαλαρώσαμε; | |||||||||||
Διαβάστηκε από 11309 αναγνώστες | |||||||||||
Δύο είναι τα πρώτα «νούμερα» που ζητάει κανείς ρωτώντας για ένα αυτοκίνητο. Η ιπποδύναμη και το «0-100». Τουλάχιστον έτσι είχε η κατάσταση μερικά χρόνια πριν γιατί με την εκτόξευση της τιμής των καυσίμων πέρσι, το παιχνίδι μπήκε και η κατανάλωση καυσίμου. Μήπως τώρα ξεχαστήκαμε; Χαλαρώσαμε; Εσάς πόσο σας απασχολεί τώρα αυτό το «νούμερο»;
Όχι πως η βενζίνη είναι φτηνή δηλαδή, απλά κυμαίνεται σχετικά σταθερά και δεν ζούμε τις συνθήκες χρηματιστηρίου κάθε φορά που πάμε στο πρατήριο να γεμίσουμε. Πάντως θα έπρεπε να είναι φτηνότερη, με το βαρέλι στα 75 δολάρια και το ευρώ ισχυρό, η τιμή θα μπορούσε να είναι χαμηλότερη. Ας είναι όμως. Το θέμα είναι, μας απασχολεί; Σίγουρα τα περασμένα δύο χρόνια η κατανάλωση καπέλωσε όλα τα άλλα «νούμερα» που σχετίζονται με το αυτοκίνητο, και πολλοί έσπευσαν να αγοράσουν το λιγότερο βενζινοβόρο μοντέλο φοβούμενοι τα χειρότερα. Όχι πως ζημιώθηκαν επειδή δεν συνέχισε η βενζίνη την ανηφόρα, αρκετοί όμως το μετάνιωσαν αφού θα μπορούσαν να είχαν επιλέξει κάτι περισσότερο του γούστου τους και λιγότερο του πορτοφολιού τους. Με τη φάση αυτή να έχει περάσει λοιπόν αγοράζουμε και πάλι αυτοκίνητο απελευθερωμένοι, χωρίς φόβο για την κατανάλωση. Εξάλλου η τεχνολογία στα αυτοκίνητα προχωράει και διαλέγοντας οποιοδήποτε μοντέλο έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο πως έχει γίνει από τον κατασκευαστή το παν ώστε να είναι οικονομικό. Από την άλλη όμως τα αυτοκίνητα λανσάρονται με όλο και υψηλότερες αποδόσεις. Με το λανσάρισμα του Opel Astra με το νέο κινητήρα τούρμπο, θα πρέπει κανείς να το ψάξει για να πάρει μικρομεσαίο με λιγότερα από 120 άλογα. Και όπως ξέρουμε, η ισχύς θέλει βενζίνη. Το τούρμπο έχει κάνει την είσοδό του και στα μικρά, με το Renault Clio, το Fiat Grande Punto και Punto Evo, το VW Polo και το Seat Ibiza να το χρησιμοποιούν από τις μικρές εκδόσεις τους. Όσο μικρή και να είναι η κατανάλωση σε σχέση με μεγαλύτερους κινητήρες ίδιας ισχύος, δεν παύει να είναι υψηλότερη από ένα ατμοσφαιρικό ίδιου κυβισμού, χαμηλότερης ισχύος. Γλυκό το γκάζι, σίγουρα, όμως δεν είναι τσάμπα. Το ζήτημα είναι, πόσο μας απασχολεί με όλα αυτά τα δελεαστικά μοντέλα στην αγορά, το θέμα της κατανάλωσης; Εσείς το ψάχνετε ακόμη; Ή συμβιβάζεστε προκειμένου να αγοράσετε κάτι πιο γρήγορο και πιο ενδιαφέρον; Σας καλύπτει η τεχνολογία των νέων κινητήρων και εμπιστεύεστε τα νούμερα που ανακοινώνουν οι κατασκευαστές ή είστε επιφυλακτικοί και προτιμάτε τους μικρότερους κινητήρες; Πόσο μετράτε τελικά την κατανάλωση στο αυτοκίνητο που αγοράζετε; |
|||||||||||
Σχολιάστε την είδηση | |||||||||||
|
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - autotriti.gr