|
|
Non-Paper |
Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις | ||||||||||||||||||||||||||||
περισσότερα » | ||||||||||||||||||||||||||||
Πιο πάνω από το Astra, πιο κάτω όμως από το Golf, η τιμή του Focus δελεάζει όποιον θέλει μικρομεσαίο. Στα ίδια λεφτά όμως των ατμοσφαιρικών Ford, παίρνεις τούρμπο από τα άλλα δύο. Τι διαλέγεις; | ||||||||||||||||||||||||||||
Διαβάστηκε από 9038 αναγνώστες | ||||||||||||||||||||||||||||
Ακόμη και το καλύτερο αυτοκίνητο χωρίς τιμή δε λέει τίποτα. Με την τιμολόγηση του νέου Focus στην ελληνική αγορά η αξία του παίρνει σάρκα και οστά ανάμεσα στους δύο κλασσικότερους αντιπάλους του, Golf και Astra. Απέναντί τους όμως, και στις ίδιες τιμές πάνω κάτω, φέρνει στη μάχη νέες ατμοσφαιρικές εκδόσεις, αφήνοντας το τούρμπο για πιο ψηλά. Τι διαλέγεις τότε;
Αναμφισβήτητα το σημαντικότερο χαρτί του Focus δεν είναι μόνο η φρεσκάδα του ανάμεσα στο παλιότερο Golf και το νεότερο Astra. Είναι και τα εγγενή χαρακτηριστικά του, αυτά που εμβαθύνουν σε ότι ήδη το μικρομεσαίο Ford ήταν καλύτερο. Οδική συμπεριφορά, σπιρτάδα, νεύρο στο δρόμο, αλλά και ποιότητα κύλισης, άνεση, χώροι και υλικά θα φέρουν και αυτή τη γενιά του Focus στο προσκήνιο. Και η τιμή δεν είναι καθόλου κακή. Στα χνάρια του προηγούμενου μοντέλου το νέο Focus διχοτομεί τους ανταγωνιστές του τιμολογιακά, και διχάζει το κοινό ανάμεσα στις επιλογές που πλέον έχει στα «made in Germany» μικρομεσαία. Γιατί μέχρι τα 125 άλογα το Focus είναι ατμοσφαιρικό, τη στιγμή που και το Astra και το Golf προσφέρουν ή έχουν αποκλειστικά τούρμπο εκδόσεις. Και η τιμή δεν απέχει πολύ, ούτε προς τα πάνω ούτε προς τα κάτω. Το ρίχνει με τα μούτρα στον ανταγωνισμό, με αυτή όμως τη διαφορά. Σίγουρα το ότι είναι το νεότερο και το ότι κερδίζει στα σημεία το βοηθά, όμως το δέλεαρ του τούρμπο είναι σημαντικό στα άλλα δύο. Ή όχι; Οι επιδόσεις δεν έχουν πραγματική διαφορά, η κατανάλωση και οι ρύποι είναι στα ίδια επίπεδα. Άρα; Είναι πραγματικό το δίλημμα; Ή μήπως ψυχολογικό; Το σίγουρο είναι πως ένα τούρμπο αυτοκίνητο δίνει την εντύπωση πως θα είναι πιο νευρώδες λόγω της συνεχούς ροπής. Όμως το Focus έχει τα κυβικά με το μέρος του, 1,6 έναντι 1,4 των άλλων δύο, και στην πράξη δε θα υστερεί. Μήπως η επιλογή τελικά μένει στον υποψήφιο αγοραστή; Γιατί οι νέοι ατμοσφαιρικοί κινητήρες του Focus για πολλούς θα είναι προτιμότεροι από μικρότερους τούρμπο. Το δέλεαρ ενός κορυφαίου ατμοσφαιρικού παραμένει ζωντανό στην ελληνική αγορά και η Ford το ξέρει. Εσείς όμως τι προτιμάτε; Και με βάση τις τιμές του νέου Focus, πως το βλέπετε απέναντι σε Astra και Golf ή τους άλλους ανταγωνιστές; Τι σας λέει στις ατμοσφαιρικές του εκδόσεις; Βρίσκετε πως αυτό είναι πρόβλημα ή τελικά προτέρημα του Focus έναντι των άλλων δύο; |
||||||||||||||||||||||||||||
Σχολιάστε την είδηση | ||||||||||||||||||||||||||||
|
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - autotriti.gr