Εσείς ποιο από τα νέα τρίδυμα μίνι, VW Up, Skoda Citigo και Seat Mii θα προτιμήσετε, και γιατί;
jkats...
1. Αγοράζεις ένα από αυτά τρία μοντέλα.
2. Αγοράζεις τρία σήματα, ένα vw, ένα scoda, ένα seat.
3. Κάθε πρωί αλλάζεις το σήμα στο αυτοκίνητο ανάλογα με τις διαθέσεις σου.
4. Έτσι αγοράζοντας ένα αυτοκίνητο, έχεις τέσσερα.
Καλημέρα.Έχω αγοράσει το up, 75ps.Μου εμφάνισε ένα πρόβλημα.
Σε ορισμένες λακκούβες μου κάνει ένα θόρυβο σαν να πάλλεται κάτι.ίσως να μπορούσα να το χαρακτηρίσω και σαν το θόρυβο που κάνει το ABS όταν χρησιμοποιείται.Δεν αισθάνομαι κάποια κίνηση,αλλά ο θόρυβος είναι αισθητός.Έχει παρατηρηθεί κάτι κι από εσάς;
Συμφωνώ με τον Stath, θα προτιμούσα το φθηνότερο. Διαφορές τρομερές σε αυτήν την κατηγορία δεν υπάρχουνε άλλωστε. Τις διαφορές απλά τις "εφευρίσκουν" τα μάρκετινγκ των εταιριών για να δημιουργήσουνε την ανάγκη σε μεγαλύτερο αγοραστικό κοινό. Κατά πόσο δλδ παραπάνω σπορ θα είναι το μοντέλο της seat από αυτό της vw; Μιλάμε πάντα για τη μικρή κατηγορία και όχι για κατηγορία...gt. Όσο για τα υπόλοιπα σχόλια, το ερώτημα είναι στο ποιό από τα 3 θα επιλέγαμε και όχι ποιό, άλλης εταιρίας, προτιμάμε. Τα υπόλοιπα περί χιουντάι ή daihatsu δε προσφέρουνε τπτ.
Τα αυτοκίνητα αυτά είναι δεύτερα ή τρίτα σε μια οικογένεια. Το λογικό λοιπόν είναι αφού όλα είναι ίδια, να προτιμήσεις το φθηνότερο. Τώρα πάλι αν θέλεις να πουλήσεις μούρη, αυτό το φροντίζεις για το κανονικό σου αυτοκίνητο, το μεγάλο.
Προσωπικά, δεν θα έπαιρνα κανένα. Οταν μιλάω για αυτοκίνητο πολης, εννοώ να μπορεί να παρκάρει εύκολα και γρήγορα και όχι να μπορεί να κάνει ταξίδια. Δεν πρέπει δηλ να ξεπερνάει σε μήκος τα 3.20 μέτρα το πολύ. Τα Α112 και τα πρώτα Mini, ήταν μια χαρά. Ξαφνικά όλα μεγάλωσαν, χωρίς λόγο.
Γιαυτό λοιπόν μέχρι τώρα έχουμε 2 επιλογές. Smart ή IQ.
Είναι ακριβά γιατί δεν υπάρχει ανταγωνισμός. Μόλις αρχίσουν να βγαίνουν κι άλλα............
Κανένα από τα 3. Τουλάχιστον το UP! είναι ακριβό που ανακοινωθήκανε οι τιμές. Η βασική έκδοση έχει τρομερές ελλέιψεις. Για να πάρεις ένα 76άρι με καλό -όχι τέλειο εξοπλισμό θέλεις 11.730+μεταλλικό + τέλη πινακίδες+ ότι άλλο χρεώνει τέλη προετοιμασίας θέλεις 12.500 euro. Με αυτά τα λεφτά η πας μια κατηγορία πάνω σε πολύ καλύτερα αυτοκίνητα (Clio TCE,Ibiza TSi και πολλά άλλα) ή αν έχεις ανάγκη μικρό σε όγκο αυτοκίνητο υπάρχουν άλλα που στα 10.000 είναι πολύ καλύτερα αυτοκίνητα και παρέχουν περισσότερα σε εξοπλισμό και εγγυήσεις (πχ Picanto, νέο Twingo, νέο Panda κα). Και δεν έχουνα αυτή τη φτήνια του Up μέσα που ούτε χειριστήριο για το παραθυρο του συνοδηγού από τη πλευρά του οδηγού δεν έχει.
Σε αυτήν την κατηγορία εκεινο που πρωταρχικά παίζει ρόλο είναι η τιμή και λιγότερο το σηματάκι Εγώ αν βρισκόμουν στο δίλημμα θα διάλεγα με κλειστά τα μάτια το ΧΙΟΥΝΤΑΙ Ι10 Έχω ήδη ένα ΑΤΟΣ το οποίο με έχει βγάλει παλλικάρι όλα αυτά τα χρόνια που το κυκλοφορώ εντός Αθηνών Πάω και ταξιδια αν χρειαστεί Γι αυτο ΧΙΟΥΝΤΑΙ και πάλι ΧΙΟΥΝΤΑΙ (Γιατί ρε παιδιά το site δεν δέχεται τα σημεία στίξεως)
1. Αγοράζεις ένα από αυτά τρία μοντέλα. 2. Αγοράζεις τρία σήματα, ένα vw, ένα scoda, ένα seat. 3. Κάθε πρωί αλλάζεις το σήμα στο αυτοκίνητο ανάλογα με τις διαθέσεις σου. 4. Έτσι αγοράζοντας ένα αυτοκίνητο, έχεις τέσσερα.
To up ! με κλειστα μάτια , είναι αυτοκίνητο με ολα τα + της vw σε πολυ καλη τιμη και με πολυ εμφανιση , τεχνολογια και αξιοπιστια vw !!!!
δεν αγοραζω τιποτα απο το συγκεκριμενο γκρουπ....daihatsu sirion για παντα...!
Θα επέλεγα το citigo. Προς το παρόν είναι το μόνο που μπορεί να εφοδιαστεί με τεχνολογίες που μειώνουν το CO2 στα 99γρ. και άρα μηδενικά τέλη.
Απλά…ΚΑΝΕΝΑ!!!
Συμφωνώ με τον Stath, θα προτιμούσα το φθηνότερο. Διαφορές τρομερές σε αυτήν την κατηγορία δεν υπάρχουνε άλλωστε. Τις διαφορές απλά τις "εφευρίσκουν" τα μάρκετινγκ των εταιριών για να δημιουργήσουνε την ανάγκη σε μεγαλύτερο αγοραστικό κοινό. Κατά πόσο δλδ παραπάνω σπορ θα είναι το μοντέλο της seat από αυτό της vw; Μιλάμε πάντα για τη μικρή κατηγορία και όχι για κατηγορία...gt. Όσο για τα υπόλοιπα σχόλια, το ερώτημα είναι στο ποιό από τα 3 θα επιλέγαμε και όχι ποιό, άλλης εταιρίας, προτιμάμε. Τα υπόλοιπα περί χιουντάι ή daihatsu δε προσφέρουνε τπτ.
Κανένα. Τόσα Ιαπωνέζικα υπάρχουν
Τα αυτοκίνητα αυτά είναι δεύτερα ή τρίτα σε μια οικογένεια. Το λογικό λοιπόν είναι αφού όλα είναι ίδια, να προτιμήσεις το φθηνότερο. Τώρα πάλι αν θέλεις να πουλήσεις μούρη, αυτό το φροντίζεις για το κανονικό σου αυτοκίνητο, το μεγάλο.
Προσωπικά, δεν θα έπαιρνα κανένα. Οταν μιλάω για αυτοκίνητο πολης, εννοώ να μπορεί να παρκάρει εύκολα και γρήγορα και όχι να μπορεί να κάνει ταξίδια. Δεν πρέπει δηλ να ξεπερνάει σε μήκος τα 3.20 μέτρα το πολύ. Τα Α112 και τα πρώτα Mini, ήταν μια χαρά. Ξαφνικά όλα μεγάλωσαν, χωρίς λόγο. Γιαυτό λοιπόν μέχρι τώρα έχουμε 2 επιλογές. Smart ή IQ. Είναι ακριβά γιατί δεν υπάρχει ανταγωνισμός. Μόλις αρχίσουν να βγαίνουν κι άλλα............
Το up! μου αρέσει περισσότερο από τα τρία και θα το αγόραζα λόγω του ονόματος της Volkswagen και γιατί είναι πιο σπορτίφ εμφανισιακά από τα άλλα δύο.
Κανένα από τα 3. Τουλάχιστον το UP! είναι ακριβό που ανακοινωθήκανε οι τιμές. Η βασική έκδοση έχει τρομερές ελλέιψεις. Για να πάρεις ένα 76άρι με καλό -όχι τέλειο εξοπλισμό θέλεις 11.730+μεταλλικό + τέλη πινακίδες+ ότι άλλο χρεώνει τέλη προετοιμασίας θέλεις 12.500 euro. Με αυτά τα λεφτά η πας μια κατηγορία πάνω σε πολύ καλύτερα αυτοκίνητα (Clio TCE,Ibiza TSi και πολλά άλλα) ή αν έχεις ανάγκη μικρό σε όγκο αυτοκίνητο υπάρχουν άλλα που στα 10.000 είναι πολύ καλύτερα αυτοκίνητα και παρέχουν περισσότερα σε εξοπλισμό και εγγυήσεις (πχ Picanto, νέο Twingo, νέο Panda κα). Και δεν έχουνα αυτή τη φτήνια του Up μέσα που ούτε χειριστήριο για το παραθυρο του συνοδηγού από τη πλευρά του οδηγού δεν έχει.
Σε αυτήν την κατηγορία εκεινο που πρωταρχικά παίζει ρόλο είναι η τιμή και λιγότερο το σηματάκι Εγώ αν βρισκόμουν στο δίλημμα θα διάλεγα με κλειστά τα μάτια το ΧΙΟΥΝΤΑΙ Ι10 Έχω ήδη ένα ΑΤΟΣ το οποίο με έχει βγάλει παλλικάρι όλα αυτά τα χρόνια που το κυκλοφορώ εντός Αθηνών Πάω και ταξιδια αν χρειαστεί Γι αυτο ΧΙΟΥΝΤΑΙ και πάλι ΧΙΟΥΝΤΑΙ (Γιατί ρε παιδιά το site δεν δέχεται τα σημεία στίξεως)