Εντάξει είπαμε έχουμε δημοκρατία, αλλά να μην λέμε ότι θέλουμε για να έχουμε να λέμε.Αν είμαστε άσχετοι και ημιμαθείς σώφρον είναι να μελετάμε που και που, ώστε να μην έχουμε καμιά 10αρια ονόματα και να κρυβόμαστε πίσω από το όνομα της δημοκρατίας.
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΕΝΩ ΑΦΩΝΟΣ ΑΠ ΤΑ ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΣΧΟΛΙΑ . ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΙΟ ΤΙΤΛΟ Η ΒΡΑΒΕΙΟ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΤΗΣ ΤΟΓΙΟΤΑ ??? ΕΤΣΙ ΑΠΟ ΠΕΡΙΕΡΓΕΙΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΟΝ ΠΛΗΡΗ ΤΙΤΛΟ!!! ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΠΟΥ ?? ΣΤΟ ΟΤΙ ΜΕΤΑ ΒΙΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΙΝΗΣΕΙ ΜΕ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ 2 ΑΤΟΜΑ ΚΑΙ 1 ΤΣΑΝΤΑ ΠΙΣΩ ΣΤΙΣ ΑΠΟΣΚΕΥΕΣ??ΣΤΟ ΟΤΙ ΤΡΩΕΙ ΠΟΛΥ ΒΕΝΖΙΝΗ??ΣΤΗ ΑΘΟΡΥΒΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΑ??ΠΟΥ ΑΡΑΓΕ??ΕΠΙΣΗΣ ΕΠΕΙΔΕΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΘΑ ΠΟΥΝ ΠΩΣ ΑΠΟ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟ ΜΟΤΕΡ ΘΕΛΕΙ ΚΟΠΟ ΧΡΟΝΙΑ ΚΛΠ ΑΤΑΚΕΣ, ΤΙ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΠΟΥΝ ΟΤΑΝ ΤΟ 1991 Η SUZUKI ΕΒΓΑΖΕ 101 HP AΠΟ 1300CC ?? ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ !! Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ !! ΕΠΙΣΗΣ ΜΗΝ ΠΑΣ ΜΑΚΡΥΑ,ΕΔΩ 600CC MHXANAKIA ΔΙΝΟΥΝ 125HP ΠΑΛΙ ΑΠΟ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟ ΜΟΤΕΡ !!
ΑΠΟ 22,6 ΑΛΟΓΑ ΣΤΗΝ ΚΑΘΕ ΕΤΑΙΡΙΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΙ ΤΟ ΤΡΙΚΥΛΙΝΔΡΟ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΜΟΤΕΡ . . .ΤΑ ΓΥΡΩ ΓΥΡΩ ΛΙΓΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΟΥΝ!! ΑΣ ΦΤΙΑΞΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ Η ΤΟΓΙΟΤΑ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΤΟΥΡΜΠΑΚΙ ΒΛΕΠΕ FORD NA ΠΑΡΕΙ ΤΑ ΠΑΝΩ ΤΗΣ..ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΟΥΣΑ ΕΝΑ ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ IQ ΠΑΡΑ ΤΟ ΝΕΟ AYGO ΚΛΠ
Βραβευμένος κινητήρας της toyota και στις υπόλοιπες μάρκες.Στην πράξη αξιόπιστος, όπως της ford με τα 80 άλογα ιπποδύναμη.Δεν είναι μεμπτό που δεν είναι τούρμπο, και τα ατμοσφαιρικά μοτέρ έχουν την χάρη και την αξιοπιστία τους σε μεγάλες δόσεις, σε σχέση με τα τούρμπο, και ειδικά σε μικρά κυβικά. Το ότι μεγαλώνουν σε χώρους, οριακά ίσως να αλλάξουν κατηγορία ή και όχι, το θέμα είναι ότι είναι μία τίμια, έντιμη και καθαρή πρόταση στην κατηγορία και το εκτιμάει δεόντως ο κόσμος. Θα έχει το πάνω χέρι στην κατηγορία και τις περισσότερες πωλήσεις από τους ανταγωνιστές.
Θα έχει όλα τα προσόντα για να πρωταγωνιστήσει στην κατηγορία του. Αν έχει και εκπομπές κάτω από 90 γρ. θα είναι και οικονομικό και πολύ οικολογικό. Μπορεί ο κινητήρας της Toyota να ακούγεται σαν "αποχυμωτής", είναι όμως αξιόπιστος και χρησιμοποιείται σε πάνω από 10 διαφορετικά μοντέλα των Toyota, Daihatsu, Subaru, Citroen, Peugeot. Οι αισθητικές αλλαγές μεταξύ των τριών διαφορετικών κατασκευαστών θα μπορεί να ικανοποιήσει πολλά και διαφορετικά γούστα.
ΜΕ ΤΟ ΤΡΙΚΥΛΙΝΔΡΟ ΜΟΤΕΡ ΤΗΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗΣ ΓΕΝΙΑΣ ΔΕΝ ΛΕΝΕ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΔΕΔΟΜΕΝΑ !! ΑΔΙΑΦΟΡΟ ΤΟ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΟ ΥΠΟΒΑΘΡΟ, ΤΡΑΧΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΑ ,ΘΟΡΥΒΩΔΕΣ ΠΟΛΥ , ΑΥΞΗΜΕΝΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΔΙΧΩΣ ΝΑ ΠΙΕΣΤΕΙ . ΙΣΩΣ ΤΟ 1.2 ΤΗΣ ΠΕΖΟ ΤΟΥ ΔΩΣΕΙ ΤΗΝ ΣΠΙΡΤΑΔΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΛΕΙΠΕ. . . ΙΣΩΣ . ..
Πραγματικά ’’εντυπωσιακά’’ άστοχο το παραπάνω σχόλιο....
Και η daihatsu έβγαζε το charade 999cc με 101 άλογα, με αξιοπιστία, συν τις βελτιώσεις που και πάλι αξιόπιστο έβγαινε.
Εντάξει είπαμε έχουμε δημοκρατία, αλλά να μην λέμε ότι θέλουμε για να έχουμε να λέμε.Αν είμαστε άσχετοι και ημιμαθείς σώφρον είναι να μελετάμε που και που, ώστε να μην έχουμε καμιά 10αρια ονόματα και να κρυβόμαστε πίσω από το όνομα της δημοκρατίας.
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΕΝΩ ΑΦΩΝΟΣ ΑΠ ΤΑ ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΣΧΟΛΙΑ . ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΙΟ ΤΙΤΛΟ Η ΒΡΑΒΕΙΟ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΤΗΣ ΤΟΓΙΟΤΑ ??? ΕΤΣΙ ΑΠΟ ΠΕΡΙΕΡΓΕΙΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΟΝ ΠΛΗΡΗ ΤΙΤΛΟ!!! ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΠΟΥ ?? ΣΤΟ ΟΤΙ ΜΕΤΑ ΒΙΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΙΝΗΣΕΙ ΜΕ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ 2 ΑΤΟΜΑ ΚΑΙ 1 ΤΣΑΝΤΑ ΠΙΣΩ ΣΤΙΣ ΑΠΟΣΚΕΥΕΣ??ΣΤΟ ΟΤΙ ΤΡΩΕΙ ΠΟΛΥ ΒΕΝΖΙΝΗ??ΣΤΗ ΑΘΟΡΥΒΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΑ??ΠΟΥ ΑΡΑΓΕ??ΕΠΙΣΗΣ ΕΠΕΙΔΕΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΘΑ ΠΟΥΝ ΠΩΣ ΑΠΟ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟ ΜΟΤΕΡ ΘΕΛΕΙ ΚΟΠΟ ΧΡΟΝΙΑ ΚΛΠ ΑΤΑΚΕΣ, ΤΙ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΠΟΥΝ ΟΤΑΝ ΤΟ 1991 Η SUZUKI ΕΒΓΑΖΕ 101 HP AΠΟ 1300CC ?? ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ !! Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ !! ΕΠΙΣΗΣ ΜΗΝ ΠΑΣ ΜΑΚΡΥΑ,ΕΔΩ 600CC MHXANAKIA ΔΙΝΟΥΝ 125HP ΠΑΛΙ ΑΠΟ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟ ΜΟΤΕΡ !!
ΑΠΟ 22,6 ΑΛΟΓΑ ΣΤΗΝ ΚΑΘΕ ΕΤΑΙΡΙΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΙ ΤΟ ΤΡΙΚΥΛΙΝΔΡΟ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΜΟΤΕΡ . . .ΤΑ ΓΥΡΩ ΓΥΡΩ ΛΙΓΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΟΥΝ!! ΑΣ ΦΤΙΑΞΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ Η ΤΟΓΙΟΤΑ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΤΟΥΡΜΠΑΚΙ ΒΛΕΠΕ FORD NA ΠΑΡΕΙ ΤΑ ΠΑΝΩ ΤΗΣ..ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΟΥΣΑ ΕΝΑ ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ IQ ΠΑΡΑ ΤΟ ΝΕΟ AYGO ΚΛΠ
Βραβευμένος κινητήρας της toyota και στις υπόλοιπες μάρκες.Στην πράξη αξιόπιστος, όπως της ford με τα 80 άλογα ιπποδύναμη.Δεν είναι μεμπτό που δεν είναι τούρμπο, και τα ατμοσφαιρικά μοτέρ έχουν την χάρη και την αξιοπιστία τους σε μεγάλες δόσεις, σε σχέση με τα τούρμπο, και ειδικά σε μικρά κυβικά.
Το ότι μεγαλώνουν σε χώρους, οριακά ίσως να αλλάξουν κατηγορία ή και όχι, το θέμα είναι ότι είναι μία τίμια, έντιμη και καθαρή πρόταση στην κατηγορία και το εκτιμάει δεόντως ο κόσμος.
Θα έχει το πάνω χέρι στην κατηγορία και τις περισσότερες πωλήσεις από τους ανταγωνιστές.
Θα έχει όλα τα προσόντα για να πρωταγωνιστήσει στην κατηγορία του. Αν έχει και εκπομπές κάτω από 90 γρ. θα είναι και οικονομικό και πολύ οικολογικό. Μπορεί ο κινητήρας της Toyota να ακούγεται σαν "αποχυμωτής", είναι όμως αξιόπιστος και χρησιμοποιείται σε πάνω από 10 διαφορετικά μοντέλα των Toyota, Daihatsu, Subaru, Citroen, Peugeot. Οι αισθητικές αλλαγές μεταξύ των τριών διαφορετικών κατασκευαστών θα μπορεί να ικανοποιήσει πολλά και διαφορετικά γούστα.
ΜΕ ΤΟ ΤΡΙΚΥΛΙΝΔΡΟ ΜΟΤΕΡ ΤΗΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗΣ ΓΕΝΙΑΣ ΔΕΝ ΛΕΝΕ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΔΕΔΟΜΕΝΑ !! ΑΔΙΑΦΟΡΟ ΤΟ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΟ ΥΠΟΒΑΘΡΟ, ΤΡΑΧΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΑ ,ΘΟΡΥΒΩΔΕΣ ΠΟΛΥ , ΑΥΞΗΜΕΝΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΔΙΧΩΣ ΝΑ ΠΙΕΣΤΕΙ . ΙΣΩΣ ΤΟ 1.2 ΤΗΣ ΠΕΖΟ ΤΟΥ ΔΩΣΕΙ ΤΗΝ ΣΠΙΡΤΑΔΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΛΕΙΠΕ. . . ΙΣΩΣ . ..