Μήπως πέρασε η μόδα που τα μίνι αυτοκίνητα έπρεπε να δείχνουν σπαρτιάτικα;
SiAlex
ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ Η ΤΟΥΟΤΑ ΕΙΔΙΚΑ... ΔΙΝΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ... ΕΝΑ ΜΟΝΤΕΛΟ ΟΠΩΣ ΤΟ AUGO Ή ΚΑΙ YARIS ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΝ ΜΙΑ ΠΟΡΕΙΑ ΠΟΛΛΩΝ ΕΤΩΝ ΜΕ ΑΣΤΑΜΑΤΗΤΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ... Π.Χ. ΤΟ 1ο AUGO ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕ ΤΟ 2004 ΚΑΙ ΒΓΗΚΕ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ 2014... 10 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΦΡΕΣΚΟ ΜΕ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΒΓΕΙ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ... ΛΙΓΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΤΟ ΚΑΤΑΦΕΡΝΟΥΝ... ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΑ 3ΚΥΛΙΝΔΡΑ TURBO ΚΤΛ... DAIHATSU CHARADE 1991 997CC 140PS... AN ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ... ;)
H TOYOTA ξερει τι κάνει δοθέντος ότι τα μινι αυτοκινητα τείνουν να κυριαρχήσουν στις αστικές μετακινήσεις. Επομένως αφού αυτά σηκώνουν το κύριο βάρος των μετακινήσεων γιατί να μην είναι πιο αναβαθμισμένα. Θα συμφωνήσω βεβαια ότι υπολοίπονται σε ισχύ αλλά μέσα στη πόλη δε θες κάτι παραπάνω.
Θα συμφωνήσω με τον "Κεραυνό", ότι ενώ τα μικρά δεν υπολείπονται πια σε gadgets και ποιότητα από τα μεγαλύτερα, έχουν μείνει πίσω στους κινητήρες.
Και είναι λογικό, καθώς τα gadgets είναι πλέον ηλεκτρονικά και συνεπώς φτηνά για τους κατασκευαστές, ενώ η ανάπτυξη νέων σύγχρονων κινητήρων είναι πολυδάπανη.
Και φυσικά, ένα μικρό αυτοκίνητο πρέπει πρωτίστως να διατηρηθεί φτηνό, καθώς αυτό είναι συνήθως και το βασικό κριτήριο αγοράς του.
αν πραγματικα σε ενδιαφερει μονο η εξωτερικη-εσωτερικη εμφανιση , καλο ειναι να μην δειχνει σπαρτιατικο απ οτι καποιο του παρελθοντος..η λεπτομερεια ομως που κανει την διαφορα δεν την εχει κ αναφερομαι στο θεμα κινητηρα !!! εχουν μεινει πολυ μα πολυ πισω την ιδια στιγμη που κατασκευες με 3 κυλινδρους (turbo ομως) εχουν 140 HP ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΛΙΣ 69 ΚΟΥΤΣΟΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΡΑΧΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΥΞΗΜΕΝΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΘΟΡΥΒΟΥΣ ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΚΑΜΠΙΝΑΣ !!! ΠΕΖΟ ΣΙΤΡΟΕΝ ΤΟΓΙΟΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΣΤΗ ΤΟΥΡΜΠΟ ΕΠΟΧΗ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ..
ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ Η ΤΟΥΟΤΑ ΕΙΔΙΚΑ... ΔΙΝΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ... ΕΝΑ ΜΟΝΤΕΛΟ ΟΠΩΣ ΤΟ AUGO Ή ΚΑΙ YARIS ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΝ ΜΙΑ ΠΟΡΕΙΑ ΠΟΛΛΩΝ ΕΤΩΝ ΜΕ ΑΣΤΑΜΑΤΗΤΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ... Π.Χ. ΤΟ 1ο AUGO ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕ ΤΟ 2004 ΚΑΙ ΒΓΗΚΕ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ 2014... 10 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΦΡΕΣΚΟ ΜΕ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΒΓΕΙ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ... ΛΙΓΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΤΟ ΚΑΤΑΦΕΡΝΟΥΝ... ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΑ 3ΚΥΛΙΝΔΡΑ TURBO ΚΤΛ... DAIHATSU CHARADE 1991 997CC 140PS... AN ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ... ;)
H TOYOTA ξερει τι κάνει δοθέντος ότι τα μινι αυτοκινητα τείνουν να κυριαρχήσουν στις αστικές μετακινήσεις. Επομένως αφού αυτά σηκώνουν το κύριο βάρος των μετακινήσεων γιατί να μην είναι πιο αναβαθμισμένα. Θα συμφωνήσω βεβαια ότι υπολοίπονται σε ισχύ αλλά μέσα στη πόλη δε θες κάτι παραπάνω.
Θα συμφωνήσω με τον "Κεραυνό", ότι ενώ τα μικρά δεν υπολείπονται πια σε gadgets και ποιότητα από τα μεγαλύτερα, έχουν μείνει πίσω στους κινητήρες.
αν πραγματικα σε ενδιαφερει μονο η εξωτερικη-εσωτερικη εμφανιση , καλο ειναι να μην δειχνει σπαρτιατικο απ οτι καποιο του παρελθοντος..η λεπτομερεια ομως που κανει την διαφορα δεν την εχει κ αναφερομαι στο θεμα κινητηρα !!! εχουν μεινει πολυ μα πολυ πισω την ιδια στιγμη που κατασκευες με 3 κυλινδρους (turbo ομως) εχουν 140 HP ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΛΙΣ 69 ΚΟΥΤΣΟΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΡΑΧΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΥΞΗΜΕΝΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΘΟΡΥΒΟΥΣ ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΚΑΜΠΙΝΑΣ !!! ΠΕΖΟ ΣΙΤΡΟΕΝ ΤΟΓΙΟΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΣΤΗ ΤΟΥΡΜΠΟ ΕΠΟΧΗ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ..