Αγαπητό Autotriti: Γιατί δεν κάνετε ένα άρθρο με συγκριτική παρουσίαση του Pulsar 1.5 dci και της αντίστοιχης Mercedes A-Class με τον ίδιο κινητήρα; Εσείς να παραθέσετε πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα εκατέρωθεν και ο κόσμος να συμπεράνει αν αξίζει η διαφορά των +11.000,00 ευρώ περίπου (ή περίπου 65% ακριβότερα).
Φίλε Χρήστο οι κινητήρες τη renault το έχουν αποδδείξει ότι είανι αξιόπιστοι,και δεν είναι τυχαίο ότι τους χρησιμοποιηθεί η μερσεντές,δεν είναι τυχαίο.
επειδή εδώ είναι βαλκανια, και επειδή περασε η εποχη των παχιων αγελαδων , που κάθε οικογενεια ειχε 4 και 5 αυτοκίνητα, που όταν περνουσαν τα βλαστάρια στο πανεπιστημιο ειχαν δωρο και ένα αυτοκινητο από τον μπαμπα και τη μαμα, που γεμιζαν τα καφε με ακρινα ενεργοβορα .SUV..που κινιωταν μονο μεσα στην πολη..που η επαρχια αναστεναζε στα τεραστια 4χ4 αγροτικα, τωρα ..ότι πιο οικονομικο τοσο πιο καλο....αλλα γιατι δεν φγαζουν και ένα σενταν στο αντιστοιχο χατς μοντελο; εμενα μου αρεσει η νισαν ..πού είναι ο αντικατασταστης του αλμερα η του πριμερα; για την ελλαδα και τους ελληνες οικογενειάρχες; όπως και άλλες εταιριες , ας ππουμε η πεζω, η ρενω και η σιτροεν..γιατι δεν εχουν τα αντιστοιχα σενταν; δεν μιλαω γιαεκεινα τα φτηνα δευτεροκλασατα,σενταν που διαθετουν, νομιζω μονο η οπελ με το αστρα εχει σενταν και αυτό το φτιαχνουν στην πολωνια......απορω όμως γιατι το κορολα της τογιοτα δεν πουλαει ..όπως παλια..ακομη να προσαρμοστουμε;
Αγαπητό Autotriti: Γιατί δεν κάνετε ένα άρθρο με συγκριτική παρουσίαση του Pulsar 1.5 dci και της αντίστοιχης Mercedes A-Class με τον ίδιο κινητήρα; Εσείς να παραθέσετε πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα εκατέρωθεν και ο κόσμος να συμπεράνει αν αξίζει η διαφορά των +11.000,00 ευρώ περίπου (ή περίπου 65% ακριβότερα).
μπορεί να είανι λίγο απρόσωπο σχεδιαστικά,αλλά είναι κλάσεις ανώτερο από το golf σε ποιότητα και προπάντων σε αξιοπιστία,να το λέτε και αυτό.
Φίλε Χρήστο οι κινητήρες τη renault το έχουν αποδδείξει ότι είανι αξιόπιστοι,και δεν είναι τυχαίο ότι τους χρησιμοποιηθεί η μερσεντές,δεν είναι τυχαίο.
Με Renault μηχανη...απο Ποτε λενε τα γαλλικα αξιοπιστα; επειδη λεει Nissan...; ετσι ναι...αφου την εχει αγορασει η Renault εδω κ χρονια...
σιγα το αμαξι μονο γιαπωνεζικο δεν ειναι, μηχανικα ρενο οσο για τα υλικα κατασκευης απο κακης ποιοτητας ανακυκλωσιμα υλικα
επειδή εδώ είναι βαλκανια, και επειδή περασε η εποχη των παχιων αγελαδων , που κάθε οικογενεια ειχε 4 και 5 αυτοκίνητα, που όταν περνουσαν τα βλαστάρια στο πανεπιστημιο ειχαν δωρο και ένα αυτοκινητο από τον μπαμπα και τη μαμα, που γεμιζαν τα καφε με ακρινα ενεργοβορα .SUV..που κινιωταν μονο μεσα στην πολη..που η επαρχια αναστεναζε στα τεραστια 4χ4 αγροτικα, τωρα ..ότι πιο οικονομικο τοσο πιο καλο....αλλα γιατι δεν φγαζουν και ένα σενταν στο αντιστοιχο χατς μοντελο; εμενα μου αρεσει η νισαν ..πού είναι ο αντικατασταστης του αλμερα η του πριμερα; για την ελλαδα και τους ελληνες οικογενειάρχες; όπως και άλλες εταιριες , ας ππουμε η πεζω, η ρενω και η σιτροεν..γιατι δεν εχουν τα αντιστοιχα σενταν; δεν μιλαω γιαεκεινα τα φτηνα δευτεροκλασατα,σενταν που διαθετουν, νομιζω μονο η οπελ με το αστρα εχει σενταν και αυτό το φτιαχνουν στην πολωνια......απορω όμως γιατι το κορολα της τογιοτα δεν πουλαει ..όπως παλια..ακομη να προσαρμοστουμε;