Τι σόι <<μάχη>> είναι αυτή όταν συγκρίνονται τρία μικρομεσαία
1.6lt με ένα μικρομεσαίο 1.4lt ;;;;;
Πώς να σταθεί το Golf 1.6 TDI με τον μουσειακό κινητήρα απέναντι στον ανταγωνισμό;;;;;;;;;;;;;;;;
Άρθρο σας που παρουσίαζε το νέο Passat διάβασα με τον κινητήρα 1.6 TDI βγάζει 120hp ενώ στο Golf 105hp. Να υποθέσω ότι η VW κάνει ότι και η Dacia στο Sandero που ο 1.5 dCi βγάζει 75hp στο Sandero Stepway 90hp και στο Duster 110hp;;;;;;;;;;;;;;;
Οπως το βλέπω εγώ, το golf μένει αρκετά πίσω λόγω του παλαιού πλέον κινητήρα και του 5τάχυτου κιβωτίου (απαράδεκτο για ένα αυτοκίνητο της κατηγορίας αυτής εν έτη 2015, ειδικά για μοντέλο που θέλει να ανήκει στην premium κατηγορία). Το Auris αποτελεί σταθερή αξία, αλλά αδικείται από τον μικρό σε χωρητικότητα κινητήρα σε σχέση με τα υπόλοιπα της παρέας. Ευτυχώς το περιορισμένο βάρος σώζει την κατάσταση. Το ανανεωμένο Focus είναι σημαντικά βελτιωμένο τόσο σε επίπεδο εσωτερικού διακόσμου όσο και σε επίπεδο κινητήρων, με το μοναδικό φάουλ το ιδιαίτερα μικρό πορτ μπαγκαζ (για τους λάτρεις της ρεζέρβας -316lt). Όσο για το Astra καλό μεν αλλά προτιμότερο με τα 136ps καθώς είναι αρκετά βαρύ και η διαφορά στην τιμή δεν είναι απαγορευτική. Προσωπική μου επιλογή το Focus, διότι συνδυάζει επιδόσεις, οδική συμπεριφορά και ποιοτητα εσωτερικού διακόσμου.
Μα πος σιγκρεινεται τα καλητερα μηκρομεσεα και λιπουν η Honda και Volvo ? Γιατη παντα οταν γινεται κουβεντα για διζελ και λαμβενει μερος ενα Golf, παντα πολυ βοληκα λιπουν τα διο μακραν καλητερα ?
Τι σόι <<μάχη>> είναι αυτή όταν συγκρίνονται τρία μικρομεσαία 1.6lt με ένα μικρομεσαίο 1.4lt ;;;;; Πώς να σταθεί το Golf 1.6 TDI με τον μουσειακό κινητήρα απέναντι στον ανταγωνισμό;;;;;;;;;;;;;;;; Άρθρο σας που παρουσίαζε το νέο Passat διάβασα με τον κινητήρα 1.6 TDI βγάζει 120hp ενώ στο Golf 105hp. Να υποθέσω ότι η VW κάνει ότι και η Dacia στο Sandero που ο 1.5 dCi βγάζει 75hp στο Sandero Stepway 90hp και στο Duster 110hp;;;;;;;;;;;;;;;
Οπως το βλέπω εγώ, το golf μένει αρκετά πίσω λόγω του παλαιού πλέον κινητήρα και του 5τάχυτου κιβωτίου (απαράδεκτο για ένα αυτοκίνητο της κατηγορίας αυτής εν έτη 2015, ειδικά για μοντέλο που θέλει να ανήκει στην premium κατηγορία). Το Auris αποτελεί σταθερή αξία, αλλά αδικείται από τον μικρό σε χωρητικότητα κινητήρα σε σχέση με τα υπόλοιπα της παρέας. Ευτυχώς το περιορισμένο βάρος σώζει την κατάσταση. Το ανανεωμένο Focus είναι σημαντικά βελτιωμένο τόσο σε επίπεδο εσωτερικού διακόσμου όσο και σε επίπεδο κινητήρων, με το μοναδικό φάουλ το ιδιαίτερα μικρό πορτ μπαγκαζ (για τους λάτρεις της ρεζέρβας -316lt). Όσο για το Astra καλό μεν αλλά προτιμότερο με τα 136ps καθώς είναι αρκετά βαρύ και η διαφορά στην τιμή δεν είναι απαγορευτική. Προσωπική μου επιλογή το Focus, διότι συνδυάζει επιδόσεις, οδική συμπεριφορά και ποιοτητα εσωτερικού διακόσμου.
Το group Peugeot-Citroen που είναι ???
Μα πος σιγκρεινεται τα καλητερα μηκρομεσεα και λιπουν η Honda και Volvo ? Γιατη παντα οταν γινεται κουβεντα για διζελ και λαμβενει μερος ενα Golf, παντα πολυ βοληκα λιπουν τα διο μακραν καλητερα ?